חן אמסלם

Clarks2015-1
|

חן אמסלם (זגורי אימפריה), אנה ארונוב (רוקדים עם כוכבים, הישרדות) , טהוניה רובל (רגע לפני החתונה עם מישל מרסיה), יוליה פלוטקין (שניה לפני תצוגת השיא בחדר הלידה), ליאור מילר, מגי אזרזר (בתולות), איציק זוהר, ונטלי עטיה (שכונה)

חן אמסלם

 

Clarks2015-20
חן אמסלם, טהוניה רובל ואנה אהרונוב בתצוגת Clarks בבית השגריר הבריטי ברמת גן. צילום: אפי אליסי

 

ממלכה נעלה

מאת מערכת המגזין

מותג הנעליים והתיקים הבריטי Clarks לנשים ולגברים, השיק היום בתצוגה שנערכה זו הפעם הראשונה בישראל למותג. תצוגת קולקציית הנעליים והתיקים קיץ 2015, נערכה בבית השגריר הבריטי בישראל, מת'יו גולד, ובנוכחות רעייתו, סיליה גולד ובעלי רשת Clarks, דנה ואורן רוזנבליט. על המסלול בגינת בית השגריר ברמת גן צעדו כוכבים מהמובילים בישראל ודיגמנו את נעלי Clarks: חן אמסלם (זגורי אימפריה), אנה ארונוב (רוקדים עם כוכבים, הישרדות) , טהוניה רובל (רגע לפני החתונה עם מישל מרסיה), יוליה פלוטקין (שניה לפני תצוגת השיא בחדר הלידה), ליאור מילר, מגי אזרזר (בתולות), איציק זוהר, ונטלי עטיה (שכונה), אליהם התלוו 16 דוגמניות ודוגמנים.  את התצוגה הראשונה של המותג בישראל. על התצוגה המרשימה ניצחו ניצחו המפיק מוטי רייף, המאפר ומעצב השיער מיקי בוגנים, הסטייליסטית מזל חסון ומעוז דהן שמעבר להיותו מעצב אופנה פופולרי שפתח לאחרונה חנות של המותג שלו 'נובריש דוג', בדיזינגוף בתל אביב, הוא האחראי האמיתי על כך שתצוגות האופנה הגדולות בישראל עוברות ללא תקלות.

 

Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן-89
טהוניה רובל. Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן
Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן-20
איציק זוהר. Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן
Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן19
אנה ארונוב. Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן
Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן-18
מגזי אזרזר (בתולות). Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן
Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן10
Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן
Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן-17
נטלי עטיה (שכונה). Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן
Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן16
רגע לפני. יוליה פלוטקין. Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן
Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן-30
Clarks 2015. צילום: אבי ולדמן

 

קולקציית נעלי הנשים של Clarks, קיץ 2015 מחולקת ל-3 קבוצות קולקציה בולטות

1. עקבי הבלוק המפורסמים והנוחים של Clarks עוצבו העונה במיוחד על מנת להתחבר ללוק הקיצי. צוות המעצבים של Clarks נתן להם פירוש מלא בחן ושיק קליל. דגם Crumble Berry, הבולט העונה הוא דגם שכולו נשיות, המצליח להיות קלאסי ועכשווי בעת ובעונה אחת. העקב בנוי משכבות עור, משלימה אותו רצועה עם תפורים בעוד שהגפה, העשויה מעור רך ביותר, הופכת את הנעל לנעימה לרגל לא פחות ממה שהיא נעימה לעין. Crumble Spice הוא הגרסה השטוחה הדגם הראשון, מצטרף כפריט חובה לעונה וכאישוש נוסף למוניטין של Clarks כנציגה אמתית של אמנות, סגנון וביצוע.

קלארקס 499.9  שקל. צילום: שחר אשרת-20
קלארקס 499.9 שקל. צילום: שחר אשרת

2. נעלי נשים שטוחות המחמיאות לרגל, אינן יוצאות מהאופנה, אולם בעונה הקרובה, אנו עדים למראה הזה שתופס את מרכז הבמה בהשראת מראות הנעליים שבלטו בפסטיבלים כדוגמת קואצ'לה. אלגנטיות ומינימליסטיות, עליזות וחמודות – Clarks יצרו אוסף שלם של דגמים תחת הנחת המוצא של רב תכליתיות. דגם Ennis Weave עם רמז של חייטות גברית וטרנדית, הוא דגם רך וגמיש עם דוגמה מחוררת מקסימה בבהונות בגזרת "נעלי בית" גבוהה שאפשר לשלב ללא קושי גם בלבוש אלגנטי וגם במראה יומיומי. הדגם חדשני ברעיון הורסטיליות שלו, ניתן לקפל את חלקו האחורי באיזור העקב כדי להפוך את הנעליים לכפכפים אלגנטיים.

Clarks 2015105
אורלה קיילי לקלארקס. 1199.9 שקל צילום: שחר אשרת

3. הדגמים העיקריים הם סנדלי Sarina Billy, Rosalie Pose ו-Netrix Rose. דגם Sarina Billy הם סנדלים סקסיים בהשראת נעלי הגלדיאטורים וסגנון הבוהו שיק של שנות השבעים, הדגם על עקב הבנוי משכבות עור ומקושט ברצועה צינורית מיוחדת. דגם Rosalie Pose הוא דגם שחי את הרגע בהשפעה ספורטיבית הודות לגפה מנוגדת באופייה לעקב העור המסורתי. אבזם אוברסייז מעניק את הטאץ' האופנתי הנדרש בכדי להבטיח מראה מושלם.

Clarks 2015-60
גם לגברים. קלארקס. 499.9 שקל. צילום: שחר אשרת

על דגמי קולקציית הקפסולה של אורלה קיילי: החל בנעלי עקב וכלה בנעליים שטוחות, מציגה הקולקציה 8 דגמים היוצרים הרמוניה ומאתגרים את קולקציית Clarks בהדפסיה וסגנונה הייחודי של קיילי. הקולקציה כוללת את הדגמים הבאים; Orla Bibi, נעל בסגנון T-bar, רצועה בצורת T, שחלקה האחד נכרך סביב הקרסול וחלקה השני מתחבר ונמתח לאורך מרכז כף הרגל. Orla Betty, סנדל עם עקב בינוני המתהדר ברצועה סביב הקרסול, פיפ טואו ואלמנט מרכזי המזוהה עם המעצבת. Orla Blanche, הוא סנדל חושף בהונות הזמין בשילוב של לכה והדפס פסיכודלי לוכד מבטים. מבין הדגמים השטוחים, פריטי חובה בקיץ הישראלי, בולט Orla Bella, שהניגוד בין פס הקישוט שבו לבין העקב מוסיף לקסמו כנעל חיונית לקיץ, שקל לנעול ולחלוץ עם עקב חשוף.
כל צבעי העונה הטרנדיים מיוצגים בקולקציה – מוורוד בייבי עד כחול נייבי, ירוק מנטה ומחום-צהוב עד שמנת. גם הטקסטורות וההדפסים זמינים במגוון רחב, לרבות נעליים דמויות עור תנין, ומשתלבים ליצירת קולקציה של דגמים המצליחים להיות עדכניים ונצחיים בעת ובעונה אחת, דגמים עכשוויים המתכתבים עם הכאן ועכשיו, אך מגוונים דיים כדי להישאר אופנתיים לאורך זמן.

חן אמסלם (זגורי אימפריה). קלארקס 2015. צילום: אפי אליסי-6
חן אמסלם (זגורי אימפריה). קלארקס 2015. צילום: אפי אליסי

טווח מחירים: 399.9 – 849.9 שקל
ניתן להשיג: רשת חנויות Clarks ונעלי נימרוד ברחבי הארץ.
את קולקציית הקפסולה של אורלה קיילי, ניתן להשיג בחנויות המובחרות של Clarks: קניון רמת אביב תל אביב, קניון גבעתיים, קניון קריית אונו, קניון שבעת הכוכבים הרצליה, שדרות ממילא ירושלים, קניון ממילא בירושלים.

קלארקס.  1099.9 שקל. צילום: שחר אשרת -6
גם תיקים. קלארקס. 1099.9 שקל. צילום: שחר אשרת

אודות C&J Clark Limited : C&J Clark Limited, החברה המחזיקה בבעלותה את מותג Clarks, היא חברת הנעלה פרטית שהוקמה על-ידי משפחת קלארק בסטריט, סומרסט שבבריטניה ב-1825. גם היום יושבת החברה בסטריט מעצבת, מפתחת ומוכרת מגוון רחב של נעליים ואקססוריז לגברים, נשים וילדים. מותג Clarks ידוע בעולם כולו הודות לאיכות המשולבת בסגנון ונוחות. קבוצת Clarks המשיכה והרחיבה את הצלחתה כחברת נעליים מובילה בבריטניה וצמחה לחברה בינלאומית עם מחזור מכירות של 1.5 מיליארד ליש"ט המפעילה חנויות קמעוניות, סיטונאיות, חנויות בתוך חנויות וערוצי מכירה מקוונים ביותר מ-100 שווקים ברחבי העולם.

ליאור מילר. קלארקס 2015. צילום: אפי אליסי55
ליאור מילר. קלארקס 2015. צילום: אפי אליסי

כיום, מותג Clarks הינו עסק הפועל בכל רחבי העולם, מייצר ומשווק יותר מ-55 מיליון זוגות בשנה, וממשיך לצמוח עם 1,000 חנויות ו- 13,000 עובדים בכל קצוות תבל. Clarks היא חברה מובילה ופורצת דרך באימוץ טכנולוגיות חדשות. בין היתר, Clarks הייתה החברה הראשונה בבריטניה שהשתמשה במדפסת תלת-ממדית. הלוגו העולמי המפורסם של Clarks, דמוי כתב יד, הושק בשנות ה-30 של המאה הקודמת. מגפי המדבר האיקוניים והמקוריים עוצבו ב-1949 על-ידי נתן קלארק.

רון אלוף ל'יולי', קלארקס 2015. צילום: אפי אליסי-2
רון אלוף ל'יולי', קלארקס 2015. צילום: אפי אליסי
ברק שמיר ל-passion. קלארקס 2015. צילום: אפי אליסי-568
ברק שמיר ל-passion. קלארקס 2015. צילום: אפי אליסי
טהוניה רובל. קלארקס 2015. צילום: אפי אליסי
טהוניה רובל. קלארקס 2015. צילום: אפי אליסי
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק