חנוכה ביפו העתיקה

7חנוכה לכל המשפחה ביפו העתיקה-2
|

בחג החנוכה מבלים ביפו העתיקה; תיאטרון יפו ומוזיאון יפו העתיקה מציעים בילוי ייחודי-ביקור בתערוכת הבובות "דולס ארט" וכניסה לאחת מההצגות הילדים המושקעות של תיאטרון יפו – בכרטיס כניסה אחד מוזל

חנוכה לכל המשפחה ביפו העתיקה- כרטיס משולב לתערוכת "2 ART DOLLS" ולהצגת ילדים 10/12, 12/12 במתחם מוזיאון יפו העתיקה, טיילת מפרץ שלמה 10, 70 שקל לכרטיס

חנוכה לכל המשפחה ביפו העתיקה-4
אירה קרוחמל

תערוכת "דולס ארט", מציגה עולם מרתק של יותר מ-100 בובות מכל הסוגים, יצירות אומנות יחידות מסוגן שיצרו למעלה מ 20 אמניות מהארץ והעולם מתחומי אומנות שונים ובהשראת תרבויות זרות, קלאסיקות ספרותיות ועוד. תערוכה חוצה דורות שמתאימה כבילוי משפחתי מרתק!
באותו היום, תוכלו גם ליהנות מהצגת ילדים מושקעת של תיאטרון יפו; בחמישי "במעמקי הים"- הצגה מוסיקאלית וצבעונית ללא מילים, ובשבת שתי הצגות "דואו"- מסע בעולם של מקצבים ומנגינות ו"באבלינה"- קומדיה פרועה ומצחיקה על אמבטיה סוערת ומבולגנת של גברת באבלינה.

חנוכה לכל המשפחה ביפו העתיקה-1
במעמקי הים. צילום: קרן כהן ישראלי

"במעמקי הים" ( יום חמישי  10.12 בשעה 11:00, גילאים: 3-7), אי שם במעמקי הים שוכנת תיבת אוצר יפה, ששקעה במצולות מספינה שנטרפה. יצורי ים שונים ומשונים מכל האלמוגים והשוניות, הגיעו סקרנים את התיבה לראות. מה יש בתוכה??
"במעמקי הים" הינה הצגת תנועה ללא מילים, בה נכיר את דיירי התיבה השונים. קסם של בועות, מוזיקה ובובות נרקם סיפור על שיתוף פעולה מפתיע ושלא כדאי למהר לשפוט דג על פי הקשקשים שלו. אורך הצגה : 40 דק'. כתיבה ובימו קרן כהן ישראלי ובהשתתפות השחקנים לי נחת שלום, דניאל כהן בוונסי ויואב ברלב כמספר.

חנוכה לכל המשפחה ביפו העתיקה-7
דואו. צילום: מייקל לופטוס

"דואו" – מופע מוסיקאלי בשניים (יום שבת 12.12 בשעה 11:00, גילאים 3-7), לאחר שנים של נגינה על הבמות הגדולות בארץ ובעולם ועל מגוון ענק של כלי הקשה, כמו המרימבה, הקסילופון ואף המצלתיים והמשולש, החליט הדואו לחזור לילדות ולנסות לראות מה קורה כשמנגנים על סיר, מחבת או מלחייה. נצא למסע של מקצבים ומנגינות, מלא בהומור ודמיון, בו המוסיקה מספרת לנו ומגלה מה יקרה או מה קרה. אורך המופע: 45 דק'. בימוי, דנה דבורין, נגנים יוצרים: יהונתן גבעוני, לב לופטוס.

חנוכה לכל המשפחה ביפו העתיקה-6
באבלינה. צילום: יאיר גולוב

"באבלינה" – (שבת 12.12 בשעה 14:00, גילאים 3-8), באבלינה היא גברת, מצחיקה ומגונדרת, בשבילה כל החכמה- להפוך אמבטיה לבמה. שעת המקלחת אצל באבלינה הופכת להרפתקה מצחיקה וסוערת, בועות יוצאות מהמקלחת ומחפצים שונים ומשונים,  להקת כפות ידיים יוצאת במחול, בועות ענק קופצות מהמראה, אדון קרסול וגברת עקב בבלדה מסעירה. הפיראט העצבני מאיים על שלוות האמבט ועוד המון הפתעות הרוקמות קומדיה פרועה ללא מילים. אורך הצגה: 40 דק'. בימוי, דנה דבורין, בהשתתפות השחקנים, לי נחת שלום ותמרה קובלסקי.

חנוכה לכל המשפחה ביפו העתיקה-3
אניה גכטמן 2

תערוכת דולס ארט- מוזיאון יפו העתיקה יקיים זו השנה השנייה את התערוכה השנתית "דולס ארט" המוקדשת לתחומי אמנות הבובה ופיסול פיגורטיבי, בשיתוף אמנים מובילים מישראל ומהעולם. בתערוכה יציגו יצירות יחידות מסוגן בעולם, שנוצרו בהשראת תרבויות זרות, קלאסיקות ספרותיות, השראות גותיות, המיתולוגיה היוונית, חלומות ופנטזיות פרי דמיונם של האמנים. אמני "דולס ארט" מגיעים מתחומי אמנויות פלסטיות, עיצוב וטקסטיל, זוכי פרסים יוקרתיים שאת יצירותיהם רוכשים אספני אמנות ומביני עניין. היצירות נעשו תוך שימוש בטכניקות מגוונות ועבודה עם חומרים מגוונים כגון נייר, עץ, פורצלן, שעווה, שילוב חפצים (רדי מייד) ועוד. "דולס ארט" יוצרת חיבור יוצא דופן בין עולם המבוגרים ועולם הילדים כאחד המספקת חוויה חוצת דורות. כל פרט בבובות המפוסלות 'שובה' את עיניי המתבונן ומספק חוויה סובייקטיבית ומחשבתית סביב הקשר בין "הבובה", הילדותיות והתום אותה היא מסמלת לבין הדמויות המרתקות שיצרו האמנים באמצעות דמיון, יצירתיות ועולם פנימי עשיר וסוער.

חנוכה לכל המשפחה ביפו העתיקה-5
ליאור קסם חממה

 

רכישת כרטיסים מוזלים באתר תיאטרון יפו בלבד: www.jaffatheatre.org.il, או בטלפון: 03-5185563
שעות פתיחת התערוכה במהלך החג ובימי ההצגות: 10:00– 18:00  
 עלות כניסה (הכניסה לשני המקומות תתאפשר באותו היום בלבד):
כרטיס משולב: 70 שקל
כרטיס משולב דיגיתל:  60 שקל (למימוש הכרטיס יש להציג בכניסה כרטיס דיגיתל).
מוזיאון יפו:  www.jaffamuseum.com                                       
טל' תיאטרון יפו : 03-5185563
www.jaffatheatre.org.il

 

stamp

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק