חנוכה לכל המשפחה

חנוכה לכל המשפחה במרכז קטיף-1
|

חנוכה לכל המשפחה במרכז קטיף שבניצן

מרכז קטיף, המרכז להנצחת מורשת גוש קטיף וצפון השומרון, מזמין את הציבור הרחב לימי הפעלה משפחתיים במהלך ימי חג החנוכה. בימים שלישי ורביעי בחג החנוכה (כ"ו-כ"ח כסלו, 8-9 לדצמבר) יפתחו שערי המרכז למבקרים רבים, במהלכם תיערך היכרות חווייתית עם סיפור ההתיישבות בגוש קטיף במפגש מרגש ועוצמתי.
במהלך היום תתקיים הצגה מיוחדת לחג החנוכה של תיאטרון פויקה בשעות: 10:00, 11:30, 13:00 ו-14:30. כמו כן, יוקרנו סרטים רבים לילדים ותיערך סדנה להכנת לביבות לחנוכה.
מנכ"ל מרכז קטיף, מוכי בטר: "סיפורם של תושבי גוש קטיף לשעבר, כמו גם סיפורו של חג החנוכה, טומן בחובו התמודדות מול אתגרים רבים לצד גבורה. דווקא בימים אלו שכולנו מתמודדים עם גל הטרור, אנו מזמינים את הציבור הרחב למסע בעקבות הגבורה היהודית ולהיפגש עם סיפור ההתיישבות בגוש קטיף".

חנוכה לכל המשפחה במרכז קטיף
חנוכה לכל המשפחה במרכז קטיף. צילום: יח"צ

מחיר כניסה למבוגר ולילד (מגיל 5): 15 שקל
לבירורים: 077-4324101
בימי החנוכה המרכז יהיה פתוח בין השעות 9:00-16:00

בשנת 2008 חוקקה הכנסת את חוק מורשת גוש קטיף וצפון השומרון. מכוח חוק זה הוקם מרכז קטיף אשר מפעיל את מרכז המבקרים בניצן. במרכז המבקרים אפשר לקיים סיור חוויתי הכולל צפייה בסרטים ייחודיים ובמיצגים אמנותיים פרי עבודתם של תושבי גוש קטיף.במרכז מתקיימים סיורים המודרכים ע"י אנשי גוש קטיף. הסיור כולל צפייה בסרטים ובמיצגים. הסיור במרכז יוצר מפגש אותנטי עם סיפור אנושי וציוני  של בניה שבר וצמיחה. ומהווה חוויה העוסקת  בזהות היהודית- ישראלית של כולנו.

המרכז החדש בניצן יפגיש אתכם עם סיפור גוש קטיף החל מהקמתו והתפתחותו דרך תוכנית ההתנתקות וכאב העקירה, ועד לאתגרי הצמיחה מחדש. מסלול הביקור במרכז קטיף מתפרש על פני  6 מרחבים המשלבים סרטונים, ארט וידאו, תערוכת צילומים ומיצבים היוצרים חוויה ייחודית ומרגשת. הסיורים נערכים בעברית ובאנגלית ומועברים ע"י מדריכים מתושבי גוש קטיף. ניתן להוסיף לביקור סיור במשק חקלאי מתקדם ותצפית מנתיב העשרה על צפון גוש קטיף.

חנוכה לכל המשפחה במרכז קטיף-2
חנוכה לכל המשפחה במרכז קטיף. צילום: יח"צ

אתר אינטרנט:  www.mkatif.co.il
עמוד פייסבוק: https://www.facebook. com/GushkatifCenter?fref=ts
ערוץ יוטיוב: http://www.youtube. com/user/GushkatifCenter

סיור במרכז המבקרים עצמו נמשך כשעה והוא נגיש לנכים.
איך מגיעים? ניצן נמצא על כביש 4 בין אשדוד לאשקלון כ- 45 דקות מתל אביב ושעה מירושלים. יציאה מכביש 6 במחלף נחל שורק.
קישור למפה – http://www.mkatif.org/ Web/He/VisitorsCenter/Info/ Default.aspx

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק