טבעול: מגוון מוצרים חדשים למנגל הצמחוני ביום העצמאות 2022

טבעול סנסשיונל בורגר צמחוני - צילום סטודיו מרחב - 1
|

לאור העלייה בביקוש למוצרי מזון מן הצומח, טבעול משיקה לקראת יום העצמאות מגוון מוצרים למנגל הצמחוני לראשונה בישראל: טבעול מרחיבה את סדרת סנסשיונל (Sensational) ומשיקה את סנסשיונל נקניקיות צמחוניות 

טבעול נקניקיות טבעוניות
טבעול נקניקיות טבעוניות – צילום סטודיו מרחב

יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל מתקרב ובו רבבות ישראלים יצאו לחגוג עם מנגלים ו"על האש" בחיק הטבע עם המשפחה והחברים. בשנים האחרונות עלתה המודעות להפחתת צריכת בשר ורבים מחפשים פתרונות אטרקטיביים למנגל צמחוני וטבעוני. 

בכדי לתת מענה לקהל צרכנים זה, לקראת יום העצמאות הקרוב, מציעה טבעול מגוון רחב של מוצרים למנגל צמחוני עשיר ומגוון ללא פשרות: טבעול משיקה לראשונה בישראל את סנסשיונל נקניקיות צמחוניות, המעניקות חוויה איכותית של בשר ללא בשר. הנקניקיות בשרניות ועסיסיות, בעלות ריח וטעם המעניקים חווית בשר אולטימטיבית, ללא בשר. נקניקיית סנסשיונל בעלת טעם ומרקם של נקניקיות איכותיות ומתאימות להכנה בצלייה על מחבת או במנגל.

טבעול סנסשיונל טחון צמחוני
טבעול סנסשיונל טחון צמחוני – צילום סטודיו מרחב

נקניקיות סנסשיונל מצטרפות למגוון הקיים בסדרה: סנסשיונל בורגר צמחוני במתכון חדש ומשופר, סנסשיונל טחון צמחוני המאפשר הכנת מגוון מנות וסנסשיונל נתחי סויה דמוי  עוף. 

כמו כן, במיוחד ליום העצמאות טבעול מרחיבה את מגוון דמויי הבשר ומשיקה עוד שלושה מוצרים חדשים בסדרת דמויי הבשר: נקניקיות טבעוניות עם מתכון חדש ומשופר וכ-9 גרם חלבון במנה (תכולה: 490 גרם), בורגר חלפיניו שחוזר למדף, בעל טעם ייחודי וחריף וכ-12 גרם חלבון במנה (תכולה: 420 גרם) ובורגר פטריות איכותי בדומה לבורגרים במסעדות עם 4 גרם חלבון במנה (תכולה: 480 גרם). 

טבעול סנסשיונל בורגר צמחוני
טבעול סנסשיונל בורגר צמחוני – צילום סטודיו מרחב

לדברי בשמת שדה, מנהלת פעילות טבעול: "בשנים האחרונות נרשמה עלייה משמעותית בישראל במספר האנשים המגדירים את עצמם כמפחיתי בשר, צמחונים וטבעונים. יום העצמאות, חג המנגלים, זו הזדמנות נהדרת לגוון ולהרחיב את חווית 'על האש' והאירוח עם מגוון מוצרי טבעול המאפשרים חוויה של בשר ללא בשר, העומדים בכל הפרמטרים החשובים: טעם, איכות הרכיבים ובערכים התזונתיים – גם לעומת בשר וגם לעומת מוצרים אחרים בקטגוריה. הצרכן לא צריך להתפשר יותר, כאשר הוא בוחר להפחית בבשר מן החי, ויכול להנות מחוויית בשר עסיסית וטעימה.  אנו נמשיך לפתח, לשדרג ולהציע לצרכנים מוצרים מגוונים ואטרקטיביים ומאחלים לכולם חג עצמאות שמח ומנגל טבעולי מגוון וטעים"

טבעול סנסשיונל בורגר
טבעול סנסשיונל בורגר צמחוני – צילום סטודיו מרחב

בתור קרניבור אמיתי ניסיתי את המוצרים והם לא רעים בכלל. הנקניניות ממש טעימות. מתאים לצחמונים וטבונים שמבקשים תחליף בשר איכותי

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, אופנה ואוכל, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק