טבע נאות מתחדשת

סנדלים של טבע נאות
|

הגענו להשקת מותג נעלי הנוחות והאופנה "טבע נאות" מקבוצת NAOT לבחון מקרוב 2 קווים חדשים במסגרת קולקציית קיץ 2022 ולבקר בסניף החדש בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה בהשקעה כוללת של כ-700,000 שקל

הדגמים החדשים

 VEGAN קו ה-VEGAN הטבעוני כולל 3 דגמים – "שחר" המיתולוגי, "עופרי" ו-"איפנמה". הקו החדש יוצרים בגליל העליון בעבודת יד ועשוי מחומרים טבעיים ואיכותיים שאינם מן החי (כולל הדבק). הדגמים כוללים רפידת נוחות אנטומית המספקת תחושה מושלמת לכף הרגל בזהה לדגמי העור.

ATHENA– קו הנעלה שנוצר בהשראת עולם האתלטיקה והיוגה ומביא אתו חווית נוחות חדשה ומרגשת. הדגמים עשויים מעור רך ונושם, בעלי גפה וסוליה בסגנון ספורטיבי.הדגמים מצוידים בסוליה דו שכבתית עם שכבה עליונה רכה וקפיצית ושכבה תחתונה עשויה גומי דק וחזק כשכבת הגנה וכוללים רפידת שעם אנטומית ותומכת מצופה בעור איכותי.קונספט ההשראה לצורה, הגזרה והצבעוניות המתפרצת מבוסס על פרטי לבוש מעולם הספורט, תוך שילוב חומרים ומרקמים שונים וצבעוניות עזה גם בפרטים הקטנים.הקו כולל 2 דגמים-כפכפי "ווסטה" בעיצוב אלגנטי וקלאסי וסנדלי "אודיסיאה" בעיצוב ספורטיבי–אלגנטי.

טבע נאות החנות
טבע נאות. צילום: יח״צ

חנות קונספט חדשה בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה  

סניף זה הוא כחלק מתהליך מתיחת פנים ועיצוב מחדש של רשת "טבע נאות" המונה כ-60 סניפים ובהמשך שאר הסניפים צפויים גם כן לעבור תהליך דומה. החנות מעוצבת בקונספט נגיש המאפשר תצוגה נוחה של כל דגמי הנעליים בקולקציה, על בסיס צבעים ניטרליים ובקווים נקיים הנעימים לעין ותואמים את אופי המותג שמשדר ניקיון, איכותוטבעיות.

משה מרי, מנכ"ל גלובלי, טבע נאות:"אנו שמחים על תהליך העיצוב מחדש של סניפי רשת "טבע נאות" המונה כ-60 סניפים בפריסה ארצית עם הסניף הראשון בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.מותג נעלי הנוחות המוביל בישראל ממשיך לגדול ולהתפתח ומעבר לדגמי נעליים חדשים שיוצאים מדי עונה, גם החנויות זוכות לשדרוג ומקבלות פנים חדשות שמרעננות את המותג. הסניף המשודרג החדש בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה הוא הסנונית הראשונה ושאר סניפי הרשת יישרו איתו קו במהלך התקופה הקרובה".

סנדל של טבע נאות
טבע נאות. צילום: יח״צ

אורות טבע נאות: חברה גלובלית שגאה לייצר בישראל, בגליל העליון

טבע נאות החלה את דרכה בקיבוץ נאות מרדכי ב-1942, כסנדלרייה המתמחה בייצור נעליים אורתופדיות, שהקימו עולים מצ'כיה ואוסטריה. בית המלאכה הקטן התפתח עם השנים למפעל המייצר נעליים. ב-1986 נכנסה החברה לשוק נעלי הנוחות, לאחר שפיתחה מדרך אנטומי ייחודי, עשוי תערובת איכותית וטבעית של שעם ולטקס, המתאים עצמו לכף הרגל ומסייע להפחתת עומסים על כפות הרגליים.

סנדל של טבע נאות - 1
טבע נאות. צילום: יח״צ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק