טיילור היל ל-TOPSHOP

טופשופ קיץ 2016
|

הפנים החדשות של TOPSHOP: טיילור היל, הסופרמודל הלוהטת בעולם, נבחרה להוביל את קמפיין טופשופ העולמי לסתיו חורף 2016-17

בקמפיין סתיו חורף 2016-17 לרשת טופשופ מציגה טיילור את קולקציית סתיו חורף בסדרה של תמונות אשר צולמו על ידי הצלם הידוע ג'יאמפולו סגורה וסוגננו על ידי קיית פלאן מנהלת הקריאייטיב של טופשופ. הקמפיין יוצג בחנויות הרשת, בדיגיטל ובמדיה החברתית בכל העולם.

 

טופשופ קיץ 2016-1
טיילור היל, הפנים החדשות של טופשופ. צילום: יח״צ

 

מאת מערכת המגזין

 

קייט פלאן, מנהלת הקריאייטיב של TOPSHOP: "טיילור צעדה על המסלול של קולקציית UNIQUE בפברואר 2016 – היא סופרמודל חברתית ואישה צעירה בעלת סטייל ואישיות מיוחדת; היא למעשה מכלול של כל ה-TOPSHOP GIRLS בבחורה אחת. בין אם היא טומבוי במכנסי ג'ינס, זוהרת בשמלת קוקטייל או נשית ויפה בנקודות POLKA DOTS טיילור היא ה-GIRL CRUSH האולטימטיבית של TOPSHOP״.

 

טופשופ קיץ 2016-2
טיילור היל, הפנים החדשות של טופשופ. צילום: יח״צ

 

על טיילור היל: טיילור היל התגלתה על ידי צלם כשהייתה בת 14 בקולורדו בארה", היל כיכבה בקמפיינים של רשתות בינלאומיות, ובשנת 2015 חלה הפריצה הגדולה שנבחרה להנחות אירוע של ויקטוריה סיקרט, בין היתר הצטלמה לקמפיין ורסוס , צעדה על המסלול של כל בתי האופנה הגדולים בעולם והופיעה על המגזינים המובילים בעולם.  לטיילור היל מעל 3 מיליון עוקבים באינסטגרם ובין היתר זכתה בפרסם דוגמנית השנה בפרסי האופנה של FMA.

 

טופשופ קיץ 2016-2
טיילור היל, הפנים החדשות של טופשופ. צילום: יח״צ

 

אודות TOPSHOP: רשת טופשופ נחשבת למעצמת אופנה בריטית ואחד מסיפורי ההצלחה הגדולים של עולם האופנה. בשנת 1994 סניף הדגל הנודע של טופשופ נפתח בכיכר אוקספורד Oxford circus בלונדון. הסניף משתרע על פני 90,000 מ"ר ועד היום נחשב לחנות הריטייל הגדולה בעולם, אליה מגיעים כ-500,000 לקוחות בכל יום. טופשופ נחשבת חלוצה בתחום שיתופי הפעולה באופנה וידועה גם בטיפוח כישרונות צעירים בתחום האופנה הכוללים בין השאר את כריסטופר קיין, מדאם קיריצ'וף, ריצ'רד ניקול ומארי קטרנזו.

שבוע האופנה בלונדון

טופשופ הינו מותג ה-high street  היחיד המציג באופן קבוע בשבוע האופנה בלונדון ולאחרונה חגג 10 שנות מתן חסות ל New Gen התומך במעצבים בריטיים צעירים המקבלים במה להציג את הקולקציה שלהם בשבוע האופנה ולמול עיתונאים מרחבי העולם. למותג כ- 319 חנויות ברחבי בריטניה ו-137 חנויות ב- 40 מדינות ברחבי העולם. האתר האמריקאי בבעלות מלאה של חנויות הדגל ונמכר גם בחנות הכולבו Nordstrom ובעוד 41 בתי כלבו ברחבי העולם.

סניפי טופשופ ברחבי הארץ: ת"א – דיזנגוף סנטר, ת"א – קניון רמת אביב, הרצליה – קניון ארנה, ראשון לציון – קניון הזהב, פ"ת – הקניון הגדול, ירושלים – שדרות ממילא ואילת – קניון אייס מול. נהריה – קניון ארנה והוד השרון – מתחם שרונים. ואתר טופשופ ישראל WWW.TOPSHOP.COM

 

Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

 

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק