טימברלנד וטומי מעצבים את העתיד

Timberland X Tommy. קמפיין חורף 21 - 1
|

TIMBERLAND X TOMMY HILFIGER – קולקציית קפסולה ייחודית ומעניינת לגברים ולנשים המציגה חזון חדש לעתיד, דרך עיצוב, קיימות וסטייל המתמקדת בחמישה היבטים עיקריים בתחום גיוון, שימושיות, אחריות סביבתית וכמובן אופנה


מאת מערכת המגזין


טימברלנד והמעצב טומי הילפיגר בשיתוף פעולה המציג חדשנות אקולוגית. החיבור נוצר בעקבות הערכים המשותפים של השניים לנושא הקיימות והמחויבות לחדשנות אקולוגית, כמו כן, לעיצוב הכולל פתרונות המפחיתים את הבעיה הבוערת מהפן האקולוגי של תעשיית האופנה, דבר שיצר עיצובים פורצי גבולות.

קולקציית Drop 2 עוצבה ע"י טומי הילפיגר עבור טימברלנד כשהתבסס על מבט אל העתיד ועיצוב של המחר תוך שימוש בחידושים שיש לנו כיום כדי ליצור ולתמוך בחזון משותף שיעבור לדורות הבאים – כזה הנטוע בקיימות ובסגנון. המטרה היא לשפר אותם יחד תוך יצירת קולקציה הדוחפת את גבולות החדשנות האקולוגית ומשלבת בדים חדשניים והדפסים אומנותיים בהשראת בגדי הרחוב המודרני, מהטבע והסביבה  תוך שימוש בצבעים טבעיים של בז', לבן ותכלת. 

Timberland X Tommy.  קמפיין חורף 21
Timberland X Tommy. קמפיין חורף 21. צילום: יח״צ חו״ל

קולקציית הקפסולה מתמקדת בחמישה היבטים עיקריים בתחום גיוון, שימושיות, אחריות סביבתית ואופנה, ובשונה מ-Drop 1 שהתמקדה בשילוב בין העבר והווה, Drop 2 עוסקת אך ורק בעתיד תוך מתן דגש לבחירות שאנחנו עושים והמוצרים שאנחנו רוכשים. 

הקולקציה מתמקדת בחמישה אלמנטים מרכזיים של קיימות: חיסול פסולת, צבעים טבעיים, חומרים עמידים, גומי טבעי ועור מחודש. כך למשל כאשר מדובר בחיסול פסולת, המעילים בקולקציה מלאים בתערובת של עודפי בדים ומילוי סיבים סינתטיים דמויי פוך ממוחזר. ואילו בתחום החומרים העמידים, הז'קטים והמכנסיים עשויים עם תווית שחורה מבד GORE-TEX, אשר צריך לעמוד בדרישות עיצוב מחמירות מבחינת קיימות והשפעה. כל זה תוך שימוש בחומרים טבעיים ושמירה על ביצועים טכניים. 

Timberland X Tommy.  קמפיין חורף 21. צילום: יח״צ חו״ל  - 1
Timberland X Tommy. קמפיין חורף 21. צילום: יח״צ חו״ל

החיבור בין שני המותגים נולד מתך הרצון לשפר את לכדור הארץ, ולהשאיר אותו טוב יותר ממה שקיים היום. טימברלנד – מותג המוקדש כולו לקיימות, החיבור בין השניים להתאמה מושלמת וסוג של המשכיות במסע של שמירה על כדור הארץ. 

טומי הילפיגר X טימברלנד. מחיר: 649.90 שקל
טומי הילפיגר X טימברלנד. מחיר: 649.90 שקל. צילום יח״צ חו״ל

שיתוף פעולה זה הוביל את שני המותגים להיות חדשניים יותר, תוך חשיבה מחדש על תהליך הייצור והאופן בו מייצרים חומרים. התוצאה היא קולקציה שמכבדת את העבר אך לוקחת את שני המותגים צעד קדימה, בתמיכה בעתיד ירוק ושוויוני יותר.

טומי הילפיגר X טימברלנד. מחיר: 999.90 שקל
טומי הילפיגר X טימברלנד. מחיר: 999.90 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

מה בקולקציה: נעליים, מעילים, ווסטים, מכנסיים וחולצות. 

הקולקציה המשותפת תיכנס לחנויות באמצע דצמבר. 
להשיג בסניפי הרשת הנבחרים: עזריאלי ת"א, קניון גבעתיים, קניון איילון וגרנד חיפה 

תגובות פייסבוק