טינה איברגימוב

05 צילום ריטה ירושבר
|

האהבות שלנו: טינה

צילום: ריטה ירושבר
סטיילינג: סתו מונסקי. איפור ועיצוב שיער: נלה סטרונגין

07 צילום ריטה ירושבר
אוברול: זארה. שרשרת: H&M

 

04 צילום ריטה ירושבר
שמלה: זארה

 

03 צילום ריטה ירושבר
אוברול: זארה, שרשרת: נסטיגל

 

צילום ריטה ירושבר
אוברול: זארה. שרשרת: H&M

 

06 צילום ריטה ירושבר
אוברול: זארה, שרשרת: נסטיגל. טבעות: H&M

 

02 צילום ריטה ירושבר
שמלה ותיק: זארה

 

מוזיקה

מוזיקה היא חיי מאז שאני זוכרת את עצמי. ברגעים הכי עצובים ושמחים בחיים שלי, מוזיקה תמיד ליוותה אותי. אני לא יכולה לתאר את חיי ללא מוזיקה, בלי האנרגיה והכוח שהיא נותנת. אני אוהבת סגנונות שונים, מג'אז עד רוק – בכל סגנון יש קסם משלו. כשאני מתחילה לשיר אני הופכת לבן אדם אחר, מקבלת מעוף וכוח פנימי, זרם חשמל ביני לבין מיקרופון – אנחנו נהיים כאחד.

אושר

אושר מבחינתי זה לגרום לאנשים אושר. לגרום להם לחייך, להנות מהחיים, לתת להם כוח ברגעים קשים ולשמוח איתם ברגעים של אושר. ואני לא מדברת רק על קרובים לי, לכל בן אנוש מגיע להיות מאושר ואם זה תלוי בי אני אגרום לאושר הזה בכל דרך שאוכל.

אהבה

על אהבה יש הרבה מה להגיד, ובו זמנית לא צריך הרבה מילים – זה רגש! אהבה יכולה להיות לאנשים ולמצבים, לדברים ולחלומות שמתגשמים. זה רגש שכובש את כולך וגורם לך לעוף, להרגיש כאילו אתה הולך על עננים. בלי אהבה החיים שלנו היו חסרי טעם. אהבה זה המניע שלי ליצירה.

אוכל

נושא רגיש. אני מאוד אוהבת פירות ותה. סלטים, ו… נו מה כבר אוהבת כמעט כל אישה – ממתקים. לפני הופעה אני תמיד אוכלת בננה, זה הסוד הקטן שלי .

משפחה

משפחה זה אחד הדברים הכי חשובים לי! אמי, אחי הגדול, חברים מאוד קרובים הם גם משפחה מבחינתי. אין לי הרבה מה להוסיף מעבר לזה רק שעבור משפחתי אני אתן את חיי!

מדינה

אני ישראלית לכל דבר, לא משנה מה השורשים שלי ואיפה נולדו הוריי וסביי. נולדתי בארץ, זה הוא ביתי. לא משנה כמה המצב בארץ לפעמים קשה, אני כמו כל אזרח במדינה אעמוד לטובת המדינה שלנו. אני מאחלת לנו שלום ושלווה, זה הכי חשוב!

בית

ביתי זה מפלט אישי שלי, מקום בו אני יכולה להיות אני עצמי לגמרי. לפעמים עצבנית, לפעמים קופצת מאושר עד התקרה, לפעמים עצובה ולפעמים בעננים משמחה. אני גרה עם אמי, אנחנו מסתדרות מצויין וחברות הכי טובות, היא אשת סודותיי. כשאני צריכה להיות לבד היא תמיד מבינה אותי ונותנת לי את המרחב הדרוש לי.

זוגיות

זוגיות זה דבר מורכב. אני מאמינה בשוויון זכויות, זוגיות זה גם ויתורים של אינטרסים אישיים למען אושר של בן/בת זוג ואני חושבת שזה נכון וצודק – אם צריך להתחשב בסביבה, אז כמה וכמה בבן אדם שאתה אוהב. אני גם לא מאמינה בזוגיות ללא אהבה.

כסף

מי לא חושב על זה? כסף זה מחייה, זה מה שדרוש לנו לדברים הכי אלמנטרים. כמובן שנושא הכסף חשוב לי. קודם כל אני רוצה לעזור למשפחתי מבחינה כספית. ואני רוצה גם לתרום למען ילדים חולים ובעלי חיים במצוקה. מי יתן וזה יקרה בקרוב בעזרת השם! וגם להרשות לעצמי דברים קטנים ומשמחים שכל בחורה אוהבת.

הצלחה

הצלחה מבחינת קריירה זה חלום חיי שלאט לאט הולך ומתגשם תודה לאל. הצלחה בקריירה חשובה לא רק לי אישית, היא חשובה לי בשביל כל מי שמאמין בי. הצלחה זו הגשמה עצמית, הצלחה זה ניצחון קטן וענק כשאתה כל יום לומד בשביל עצמך משהו, מתגבר על אחת מהחולשות שלך ומהפחדים שלך. הצלחה זו לא מטרה – זו דרך!

 

טינה איברגימוב: "מוזיקה היא חיי"

טינה איברגימוב, 18, בעלת יכולות ווקאליות מרשימות זכורה לרבים מהעונה הראשונה של "הכוכב הבא", בביצועים ומפתיעים מרגשים יחסית לגילה הצעיר. סיפור חייה של טינה לא פשוט, היא גדלה ללא דמות אב ומגיל צעיר חשה חוסר ביטחון גדול שהתבטא בתחושות ניכור וזרות מהסביבה, ואף חוותה לא פעם בריונות וחרם בבתי הספר בהם למדה. רק כשהיא שרה, הרגישה שהיא יכולה להיות מי שהיא באמת.

 


בשנה האחרונה החלה לאסוף חומרים לאלבומה הראשון, מתוכו שחררה את סינגל הבכורה שלה "בדרך ללונדון" שזכה להשמעות לתשומת לב מתחנות הרדיו. במקביל, מופיעה טינה באירועים פרטיים ובקרוב גם בהופעות פתוחות. כעת יוצא הסינגל השני "כמה אפשר לשקר".

 

 
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

טינה איברגימוב

תגובות פייסבוק