טיפוח העור: תנקי את הרעלים גם מעור הפנים שלך

סדנת מסכת בד דטוקס של מאג'יריי
|

טיפוח העור: טרנד ״דטוקס״ – ניקוי הרעלים כבש את העולם בסערה וכבר מזמן לא שייך רק לעולם התזונה. דטוקס לעור הוא הדבר החם בעולם הטיפוח ולנו יש תחושה שהוא לא עוד טרנד חולף. שלחנו את כתבת הביוטי שלנו אורנה רימוק כדי לבחון את הנושא מקרוב והיא חזרה עם רשמים

סדרת EDELE של מאג'יריי
סדרת EDELE של "מאג'יריי". צילום: יח״צ

מאת אורנה רימוק

הסביבה האורבנית בה אנו חיים מלאה ברעלים, זיהום אויר, ליכלוך, קרני השמש ושאר מזהמים פוגעים בעור הפנים לאורך זמן ומאיצים את הזדקנותו. לצד הנזקים המגיעים מהסביבה גם האיפור שאנו מניחים אינו חף מפשע: הוא סותם את הנקבוביות, מייבש את העורוגורם לנזקים בטווח הארוך. על מנת למנוע עד כמה שניתן את הפגיעה בעור הפנים יש להקפיד על שגרת טיפוח רציפה, יסודית, ומשתנה בהתאם לעונה. ניקוי העור, לחויות ומסכוות עוזרים לנו לשמור ולטפח את עור הפנים העדין.

לאחרונה הוזמנה כתבת הביוטי שלנו אורנה להכיר את מותג הטיפוח ״מאג'יריי״ אשר הזמין אותה לבצע ניקוי רעלים לעור באמצעות סדרת ה״דטוקס״ שלהם שמטפלת בצורה ייעודית בנזקים הנגרמים כתוצאה מנזקי הסביבה והאיפור. סדרת ה״דטוקס״ כוללת ג'יל מיסלרי לניקוי ושטיפת העור, פילינג גרגרים, מסכת בד על בסיס פחם שחור, סרום, קרם לחות וקרם עניים, והיא מיוצרת מחומרים טבעיים וביניהם חומצה היאלורונית, חומצות אמינו שונות, צמח האובליפיחה, ג'ינג'ר ופחם פעיל.

מסכת בד דטוקס של מאג'יריי 30 שקל במכונים צלם אלון גנון
מסכת בד דטוקס של "מאג'יריי". צילום: אלון גנון

״במסיבת דטוקס המפנקת שערכה חברת ״מאג'יריי״ הוזמנתי לבצע תהליך דטוקס לעורי שתורם לניקוי העור מרעלים וזאת כדי לאתחל את מצבו ולהחזיר לו את הברק. התהליך התחיל עם הסרת שאריות האיפור והליכלוך באמצעות ג'ל מסילרי, לאחר מכן ניקינו את העור עם פילינג גרגרים פעיל שמנקה את תאי העור המתים והליכלוך בצורה יסודית, המשכנע עם מסכת בד על בסיס פחם פעיל להענקת לחות ולניקוי אחרון, וסיימנו עם קרם לחות וקרם עיניים. אציין שכבר אחרי הטיפול העור נשם לרווחה והרגיש נקי, זוהר והאיפור התיישב עליו בצורה מושלמת. על פי ההמלצה יש לחזור על הטיפול על בסיס שבועי וכמובן להקפיד למרוח סרום, קרם לחות וקרם עיניים פעמיים ביום בוקר וערב״.

סדרת הדטוקס מיועדת לכל סוגי העור ולכל הגילאים וניתן לרכוש אותה אצל קוסמטיקאיות מורשות של המותג ברחבי הארץ.
למידע נוסף ניתן לפנות ל״מאג'יריי קוסמטיקס״ ר'ח הסוללים 6 תל אביב.
*חשוב לציין כי ״מאג'יריי״ קוסמטיקס מייצרת במידות כחול לבן ואינה עושה ניסויים בבעלי חיים.

מאפרת אורנה רימוק

כתבת ובעלת טור ביוטי  – אורנה רימוק
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק

סמנכ״ל ועורך ביוטי –  אור לב ארי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק