טיפים לטיפוח עור הפנים באביב ובקיץ

אופנה-אורנה רימוק
|

מזג האויר ה"משוגע" של עונת אביב והקיץ נותן את אותותיו על עור הפנים. איך נטפל בעור הפנים שלנו? כמה טיפים פשוטים וקלים ליישום לטיפוח עור הפנים


עולם היופי – אורנה רימוק עורכת ביוטי Fashion Israel. ממליצה!


לשינויי מזג האוויר ישנה השפעה גדולה על עור הפנים שלנו ולכן שגרת הטיפוח שלנו משתנה בימי האביב והקיץ, בהתאם. לכן גם הטיפול בעור שלנו יהיה שונה מהעונות האחרות, בחורף למשל האוויר יבש ולכן העור זקוק ליותר לחות, בקיץ לעומת זאת קרם הלחות שהשתמשנו בו בחורף יכול להרגיש כבד מדי ולמי שיש עור שמן עלולים להופיע פצעונים.

הגנה מהשמש

לפני הכל חובה להגן על עור הפנים מן השמש ולכן אסור בשום פנים ואופן לוותר על קרם הגנה בכל יציאה מהבית. כמו כן, חשוב מאוד לחדש את ההגנה כל שעתיים במהלך היום. בנוסף, למקדם ההגנה כדאי לקחת איתנו פודרה עם מקדם הגנה לחיזוק וחידוש ההגנה גם על המייקאפ.

PAYOT-SUNNY-שמן-שיזוף-הגנה-אופנה
PAYOT SUNNY שמן שיזוף הגנה15SPF מחיר: 79 שקל. ג׳ל רחצה מיסלרי: 69 שקל. צילום: יח״צ חול

נטייה לפיגמנטציה

אם עורך נוטה לקבל כתמי שמש בקלות מכל סיבה שהיא, אם זה שימוש בתרופות מסויימות או מסיבות הורמונליות לא מומלץ להיחשף לשמש, חשוב להקפיד על כך, מכיוון שאחר כך קשה מאוד להיפטר מהם.

ג'ייד-סדרת-אקווה-ג'ולט-אופנה
ג'ייד. סדרת אקווה ג'ולט. צילום: יח״צ

הימנעו מהתייבשות

חשוב מאוד להרבות בשתיית מיים. שתייה מרובה מונעת את התייבשות העור ועוזרת להרוות אותו בלחות. כמו כן, חשוב להקפיד על תזונה מאוזנת ועשירה במינרלים וסיבים תזונתיים כדי להזין את העור מבפנים.

אהבה-אופנה
אהבה. צילום: יח״צ

ניקוי העור

לניקוי העור יש תפקיד חשוב מאוד, למעשה החשוב ביותר הוא מקנה יסודות לעור בריא, מגן מפני רדיקאלים חופשיים, זיהום אוויר וליכלוך, חשוב מאוד להסיר את האיפור ביסודיות עם סבון פנים עדין ללא פארבנים, רצוי על בסיס טיבעי (מגבון להסרת איפור אינו מהווה תחליף לניקוי יסודי!).

ecolove-סדרה-טבעית-לניקוי-הפנים-אופנה
ecolove. סדרה טבעית. לניקוי הפנים. צילום יח״צ

פילינג ומסכות מטהרות ומזינות

כחלק משגרת הטיפוח, מומלץ לעשות פעם בשבוע פילינג על מנת להסיר את הצטברות התאים המתים. כמוכן מומלץ להשתמש במסכות פנים מזינות ומטהרות לניקוי והזנה יסודית יותר.

אורנה רימוק-אופנה
אורנה רימוק. צילום: יח״צ

איפור וקרמים

חשוב לבחור באביב ובקיץ מרקמים עדינים יותר. רצוי על בסיס מים או במרקם ג'ל, המייקאפים גם הם צריכים להיות דקים יותר, רצוי להשתמש ב-cc וbb קרים למי שאוהבת כיסוי קליל ועור טבעי שאינו נראה מאופר, מומלץ להוריד שכבות ככל הניתן, כמו כן חשוב להשתמש במייקאפים עם מקדם הגנה.

אנסטסיה בוורלי הילס צילום דין סמט-אופנה
אנסטסיה בוורלי הילס צילום דין סמט

טיפוח השפתיים

כמו בחורף, גם בקיץ יש לטפח את השפתיים שלנו ולהזין אותן בלחות. מומלץ להשתמש בשפתוני לחות עם מקדם הגנה. מומלץ להשתמש בפילינג עדין לשפתיים אחת לשבוע, לקבלת שפתיים חלקות ובריאות.

אנסטסיה-בוורלי-הילס-אופנה
אנסטסיה בוורלי הילס. צילום: דין סמט

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק