טל נעמן: אף פעם לא עשיתי משהו טוב עבורי

איפור: טל נעמן-ביוטי-איפור
|

טל נעמן מאפרת מובילה, החלה את דרכה כאססיסטנטית בצוות של גילי אלגבי. את ההשתלמות עברה אצל לא אחר מאשר מאריו – המאפר של קים קרדישיאן: "כל עבודה באיפור מרגשת אותי. זה כיף לאפר ידעניות וידוענים מהתעשייה. אני מרגישה שנולדתי לזה ומישהו למעלה החליט שזה מה שאני צריכה לעשות"

איפור: טל נעמן-ביוטי
איפור: טל נעמן. צילום: אינסטגרם

מאת נועם שקד

טל נעמן סיימה בהצטיינות לימודי איפור בבית הספר "ירין שחף" ועבדה בתחום, אבל חיי הנישואין והמחויבויות הכלכליות שמתלוות אליהם קטעו את החלום. היא פנתה לעסוק בתחום שהבטיח לה רווחה כלכלית, אבל לא מצאה בו סיפוק ועניין. במקביל לעבודה בהייטק המשיכה לאפר שכנות וחברות ולעבור השתלמויות בתחום האיפור, וכשלושת ילדיה התבגרו החליטה לחזור לאהבה הראשונה והאמיתית שלה.

היא עשתה את זה בגדול, כשנסעה להשתלם אצל לא אחר מאשר מאריו – המאפר של קים קרדישיאן. עם חזרתה לארץ, עם עבודה קשה, התמדה והמשך לימודים של התחום ותחומים משלימים, כמו עיצוב שיער, הפכה למאפרת כלות ואירועים, הפקות אופנה וביוטי, קליפים, סדרות, מאפרת של ידועניות  ועוד.

היום, כשהיא עמוק בתוך העשייה, היא לא שוכחת להכיר תודה לגילי אלגבי שבתחילת דרכה המקצועית צירף אותה כאססיסטנטית בצוות שלו, ולכל הידועניות שעברו תחת ידיה ועזרו לה בפתיחת דלתות לעולם האיפור והביוטי.

איפור: טל נעמן-אופנה
איפור: טל נעמן. צילום: אינסטגרם

לעבור מתחום מבטיח כמו הייטק לתחום הביוטי והאיפור זה בהחלט צעד אמיץ. מה הוביל אותך לעשות את זה ואיך הגיבה הסביבה?
"מה שהוביל אותי להגשים את החלום קרה בעיצומו של משבר קטן שעברתי. הרגשתי שאף פעם לא עשיתי משהו טוב עבורי. תמיד הייתי שם בשביל כולם, לפעמים עד כדי ביטול עצמי ממש רק כדי שיאהבו אותי, ואז הבנתי שזה לא ככה ואני צריכה להגשים את עצמי ודיי לבטל את עצמי. זה בהחלט אמיץ לעזוב עבודה מסודרת עם שכר גבוה ורכב וכל התנאים . הסביבה הקרובה אליי תומכת ומאמינה בי עד היום."

איפור: טל נעמן-מגזין אופנה
איפור: טל נעמן. צילום: אינסטגרם

איך זה לאפר את השמות החמים ביותר בתעשייה היום, האם האגו מקשה על העבודה?
"ברור שזה כיף לאפר ידעניות וידוענים מהתעשייה, יש אנשים טובים בתעשייה שמפרגנים. מבחינתי עושה לי טוב לשמח כל אדם באשר הוא, אני מרגישה שנולדתי לזה ומישהו למעלה החליט שזה מה שאני צריכה לעשות. אני מתרגשת  במיוחד לאפר את הכלות המקסימות אותן אני מלווה ביום הכי מאושר שלהן ואת המלוות שלהן, ולהוציא אותן הכי יפות לאירוע.

אין לי שום אגו ובחיים לא יהיה לי, מי שמכיר אותי יודע זאת. מצד שני, נאלצתי להתמודד עם אנשים בתעשייה שעלה להם, וישר הודעתי להם שלא איתי, שאין שום סיבה כי כולנו אנשים ויש מקום לכולם. אם מישהו מבטל מישהו אחר שייקח בחשבון שהעולם קטן והגלגל מסתובב, וזה קרה."

איפור: טל נעמן-איפור
איפור: טל נעמן. צילום: אינסטגרם

איפור כלות/ איפור להפקות אופנה/טלוויזיה/ עבודה עם סלבס… מה הכי מרגש אותך?
"כל עבודה באיפור מרגשת אותי, בחיי אני כל כך אוהבת את המקצוע וקמה כל בוקר אפילו בחמש כשצריך. עם כל הקושי בכך שהעבודה כוללת גם שיווק, גם צילום ועריכה וגם סחיבת ציוד אני לא מתלוננת כי אני כל כך אוהבת את זה ונהנית מכל רגע. בכל פעם שאני רושמת עוד לקוחה ביומן אני קופצת משמחה ומודה על כך."

מה דעתך על הטרנד של דוגמניות ואושיות אינסטגרם שמייצרות מותגי איפור? האם גם לך יש כוונה לפתח ליין מוצרים משלך?
"לגבי טרנד המוצרים בוודאי שכל אחת או אחד יעשה כאוות נפשו, למה לבטל מישהו אחר? אני אחליט למישהו אחר? לאאא, מממש לא. אני בעד, אני רואה בזה יוזמה מבורכת וכל הכבוד, מעריצה אותן על כך.
 אני מאחלת לעצמי גם להוציא ליין כלשהו, לדעתי זה יקרה, עניין של זמן יש לי כמה רעיונות להקלה עבור מאפרים בחלק מהטכניקות, אני מאמינה ומקווה להגשים את זה."

עונת החתונות סוף סוף נפתחה אחרי תקופה יותר מדיי ארוכה.  מה הבשורה החדשה בתחום איפור הכלות?
"אני מרגישה שאחריי התקופה הלא נעימה שעברנו עם כל המסכות על הפנים והזמן שבילינו בבית נשים הבינו שטיפוח העור מאד חשוב והטבעי הוא היפה וכמה שפחות מסכות. כמובן שאני תמיד בודקת איתן מה הן אוהבות ומה חשוב להן להדגיש , אני צופה כי הכלות שלי יבקשו כיסוי גבוה אך שהעור עדיין יישאר קורן וזוהר, איילנייר מושלם, פחות מבריקים בעיניים ,וטינט לחיים מושלם."

איפור: טל נעמן-יופי
איפור: טל נעמן. צילום: אינסטגרם

אילו טיפים תוכלי לתת לאיפור מהיר ובסיסי כשאין זמן בבוקר?
"בקרוב אעביר הדרכה לאיפור קליל לא בהכרח למאפרים,  נעשה כמה מפגשים כיפים, מי שמעוניינת יכולה לרשום לי במסנג'ר.
אני בעד כמה מוצרים בודדים – מייק אפ בכיסוי קליל ודק, כמובן מתחת קרם לחות והגנה, סידור הגבות ומסקרה לעיניים אפילו בגווני החום וטינט ללחיים.
בהדרכה ניתן יהיה לראות איזה מן המייקאפים יתאים לכל אחת בהתאם לסוג העור ואיזה מן האזורים בפנים כדאי להדגיש. כמובן שאוכל להראות ולהמליץ על מוצרים בהם אני משתמשת ועוד סוד קטן לעור קורן וזוהר."

את חושבת שמוצר איפור טוב חייב להיות יקר?
"בד"כ כן מוצרים טובים הם יותר יקרים, אך יש בכל חברת קוסמטיקה ואיפור מוצרים פחות טובים ומוצרים יותר טובים. אני אישית לא מכניסה מוצרים זולים, אני אוהבת איכות במיוחד שמדובר בעור הפנים שלנו."

אני רוצה להודות לכל אותם אנשים שפתחו לי דלתות ועזרו לי להישאב לעולם הזה, לכל אחד ואחת ותודה לכם Fashion Israel.

אינסטגרם: https://www.instagram.com/tal_naaman.makeup/


נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, חדשות היופי
תגובות פייסבוק