טרנדים בעיצוב שיער – קיץ 2021

צילומי-קמפיין-מותג-מוצרי-שיער-JORDI-HAIR-בכיכובה-של-ירדן-אדרי-צילום-אור-גפן-אופנה
|

טרנדים ומגמות בעיצוב שיער שהולכים לכבוש אתכן בקיץ 2021. ירדן אדרי מסעירה יוליה פלוטקין לוהטת. וגם: טיפים ומוצרי שיער שחשוב לכן לדעת

חדשות-אופנה-טרנדים-בעיצוב-שיער
טרנדים בעיצוב שיער. לוריאל פרופשיונאל. צילום: יח״ח חו״ל

מאת: מערכת Fashion Israel


עונות האביב והקיץ, תמיד עושות לנו חשק להתחדשות וריענון השיער. הטרנדים החמים השנה יהיו עם המון שיק וסטייל, ויביאו איתם את טרנד הגולדן, הסמוקי והגלואו.

טרנדים-בעיצוב-שיער-חדשות אופנה
טרנדים בעיצוב שיער. לוריאל פרופשיונאל. צילום: יח״ח חו״ל

הגולדן

הבלונד נשאר איתנו. רק שבניגוד לחורף, שהביא איתו גווני בלונד יותר אפורים וקרים, הפעם נזכה לראות את גווני הבלונד הזהובים. בהשראת השיזוף תחת השמש הקיצית, הבלונדים החמימים יחמיאו לעור הפנים וידרשו הרבה פחות איפור ומאמץ!

טרנדים-בעיצוב-שיער-מגזין-אופנה
טרנדים בעיצוב שיער. לוריאל פרופשיונאל. צילום: יח״ח חו״ל

הסמוקי

התחילו לתרגל את השם: שיער בסגנון סמוקי (מעושן). לא התבלבלתם, לא מדובר על איפור ערב, אלא על טכניקת צביעת שיער בהשראת המראה המעושן, שייתן גוון קר בשורשי השיער ויתחבר בצורה מושלמת לטונים בהירים יותר! טכניקת הצביעה תייצר מראה מתוחכם, כזה שדורש תחזוק מינימלי!

אופנה-טרנדים-בעיצוב-שיער
טרנדים בעיצוב שיער. לוריאל פרופשיונאל. צילום: יח״ח חו״ל

GLOW

תופס מקום של כבוד, בהשראת עולם הארכיטקטורה והאיפור הטבעי והזוהר, מה שאומר שאנחנו הולכים לראות הרבה יותר ברק בשיער שלנו! השיער יקבל מראה בריא, טבעי, חיוני עם הברקות שיגרמו לכל סטורי להראות כאילו יצאתן מתוך מגזין.

תלתלים

חוזרים לחיינו עם פורמולות חדשות שהופכות את החיים עם התלתלים לפשוטים הרבה יותר וקלים לסידור השיער. אז דיפיוזר Out ותלתלים בייבוש טבעי in. 

טרנדים-בעיצוב-שיער-אופנה
טרנדים בעיצוב שיער. לוריאל פרופשיונאל. צילום: יח״ח חו״ל

בגזרת התספורות

אנחנו נראה את תספורות הקארה הקלאסי מככבות עם טקסטורות טבעיות של גלים רכים. מהצד השני השיער הארוך גם יככב, עם תספורות ישרות באורך קו החזה ודירוגים פנימיים, שיתנו מראה קליל שלא דורש יותר מידי תחזוקה. בנוסף, נראה גם תספורות קצרות, מדורגות ובעיקר דירוג שמתחבר לפוני שובב קצר, גלי, ישר קדימה. 

*באדיבות: מעצב השיער מתן חליבה אמן לוריאל פרופסיונל. מוצרי לוריאל פרופסיונל במספרות מורשות בלבד ובייעוץ עם מעצב השיער טלפון לשירות לקוחות 1-800-301-666


JORDI HAIR

ביום חמישי האחרון בשעות הערב, הצטלם הקמפיין החדש לסדרת מוצרי השיער של המותג JORDI HAIR הנמצא בבעלות כוכבת הריאליטי ואשת העסקים ירדן אדרי, אשר השיקה את המותג החדש שלה לפני כ-3 חודשים בלבד, עם הסנונית הראשונה ממנו – הבושם לשיער – אשר הפך להצלחה אדירה, ובימים אלו אדרי מרחיבה את הליין עם 3 מוצרי שער חדשים – שמפו, מסכה וספריי לשיער תחת השם הכובש "RODEO DRIVE" (על שם השדרה המפורסמת בלוס אנג'לס)

הצילומים התקיימו בסטודיו של צלם האופנה הוותיק אלכס ליפקין בקונספט ייחודי המעביר ביקורת גם על תרבות הצריכה וגם על מעמד הנשים בשנת 2021 תוך עידודן לצאת ולפעול, וכך בהפוך על הפוך, אדרי עצמה נראתה במראה שיער מפתיע שכלל רעמת שיער בלונדינית ותלבושות פרובוקטיביות במיוחד הקורצות לעקרות הבית האמריקאיות, עליהן הייתה אמורה הסטייליסטית הנחשבת אלין זידקוב.

על הסט סיפרה אדרי על הזוגיות שהייתה עד לאחרונה עם הצייר הבינלאומי הנחשב אלק מונופולי, אותו הכיר לה הזמר עומר אדם, על התחזקות שלה והקרבה לדת שבעקבותיה היא לא נוסעת יותר בשבתות באמונה שלמה שרק כך הפרנסה של העסק החדש תישמר, ההחלטה לוותר על השתתפותה בתכניות ריאליטי נוספות למרות ההצעות הרבות שמגיעות לפתחה, על המעבר הקרוב של הוריה לחו"ל בגיל 50 פלוס כדי לנסות את מזלם מעבר לים והקושי שלה עם הצעד הזה, המגורים בקריית מוצקין עיר הולדתה, ממנה אף אחד לא יזיז אותה והתכניות העסקיות לעתיד.

ירדן-אדרי-צילום-אור-גפן-אופנה
ירדן אדרי. צילום: אור גפן

יוליה פלוטקין לטרזמה

הדוגמנית והשחקנית יוליה פלוטקין, הצטלמה ל"ביוטי סלון" למותג טיפוח השיער  TRESemme, יחד עם מעצב השיער חן מוגרבי. טרזמה מותג השיער הנמכר ביותר בארה"ב משיקה סדרה חדשה המיועדת לשיער מתולתל- טרזמה המפ שמפו ומרכך. יוליה נבחרה ליום הצילום לטובת קידום מוצרי המפ של טרזמה. ראיון נרחב עם פלוטקין יתפרסם בקרוב במגזין.

אופנה-יוליה-פלוטקין-מעצב-שיער-חן-מוגרבי-יום-צילום-טרזמה.-צילום-אלכס-פרגמנט
יוליה פלוטקין מעצב שיער חן מוגרבי יום צילום טרזמה. צילום: אלכס פרגמנט

מותג טיפוח השיער קרסטס משיק: לעונת האביב- מארזי טיפוח לשיער + מוצר שלישי במתנה

Kérastase  –  מותג טיפוח השיער היוקרתי משיק: לעונת האביב מארזי מוצרי טיפוח לשיער. המארזים מותאמים כוללים תיק עור יוקרתי, אמבט חפיפה (שמפו), מסכה, ומוצר שלישי –  מתנה!

מדובר ב-7 מארזים שונים המותאמים לכל סוגי השיער – אמבט חפיפה (שמפו), מסכה לשיער ומוצר שלישי לשיער במתנה. מוצרי הטיפוח מגיעים בתוך תיק עור יוקרתי ואופנתי. 

טווח מחירי הערכות: 428 – 504 שקל.

מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד לרשימת המספרות המורשות www.kerastase.co.il
טלפון 1-800-301-666 ובדף הפייסבוק של קרסטס ישראל

קרסטס. מארזי טיפוח לשיער-אופנה
קרסטס. מארזי טיפוח לשיער. צילום: יח״צ חו״ל

לוריאל פרופסיונל משיק: סדרת טיפוח חדשנית לשיער SERIE EXPERT PRO LONGER‏

מותג טיפוח השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל משיק את סדרת PRO LONGER – סדרת טיפוח לשיער לחידוש האורכים והקצוות. כשהשיער ארוך, הקצוות שלו עלולים להיפגם, להתפצל ולהתדלדל. השיער חסר עובי ונראה פחות בריא. זו הסיבה שבמספרה, מעצבי שיער מקצועיים ימליצו לך לגזור מספר סנטימטרים. אבל את לא רוצה להקריב את אורך השיער שלך. 

הסדרה כוללת: שמפו, מסכה, טיפול חדשני וראשוני מסוגו Ends Filler הממלא את הקצוות של השיער הארוך וקרם לחידוש מיידי והגנה מחום. 

אז מה עושים עכשיו? מעבדות לוריאל פרופסיונל מצאו את הפתרון המושלם. Pro Longer, הסדרה המקצועית הראשונה המסייעת בחידוש האורכים וממלאת את הקצוות של שיער ארוך, עבור שיער ארוך יותר, עבה יותר, בריא יותר ויפה יותר. אין עוד צורך להתפשר בין אורך לעובי.

סדרת פרו לונגר, טכנולוגיה מוגנת על ידי פטנט – מועשרת בטכנולוגיה חדשנית ומוגנת על ידי פטנט הנקרא Filler-A100 ומורכבת משני מרכיבים פעילים: פילוקסאן (Filloxane) ופוליקווטרניום PQ6 (Polyquaternium PQ6). *פילוקסן ידוע כמרכיב הפועל מהשורשים ועד הקצוות, תוך התמקדות באזורים שבירים. פעולתו המתמשכת חודרת לסיבי השיער ומעבה אותם. 

*פוליקווטרניום PQ6 (Polyquaternium PQ6) ידוע כמרכיב היוצר שכבת מגן המחזקת את הסיבים, ומתמקד ספציפית בקצוות (אזורים פגומים בעלי מטען שלילי) וממלא אותם במטען חיובי. כתוצאה מכך הקצוות מתמלאים והשיער נעשה עבה יותר לרעמת שיער מושלמת ואחידה מהשורשים ועד הקצוות. עם ריכוז גבוה של Filler-A100, הסרום ימלא את הקצוות. 

כבר בשימוש הראשון, ניתן לראות תוצאות, אשר נשמרות ומצטברות גם לטווח הארוך. הסדרה  מכילה גם חומצת אמינו שהינו מרכיב מחזק ומחדש, השיער נהיה חזק יותר ואינו נשבר.

שגרת הטיפוח מחולקת לשניים:

טיפול ייעודי בסלון: השלב הראשון: טיפול מיוחד לעיבוי קצוות השיער פורמולה מקצועית המעניקה תוצאות לטווח ארוך. הפורמולה מכילה Filler A100 וחומצת אמינו ומסייעת בהענקת עמידות ומראה שיער עבה יותר לכל אורך השיערה. קצוות השיער נותרים מלאים וחזקים יותר באופן מיידי.  השלב השני: Micro trim – גזירה מיוחדת ומינימלית של קצוות השיער הצרים במיוחד. 

שגרת הטיפוח הביתית, לאחר הטיפול בסלון: 

שמפו לחידוש אורכי השיער. פורמולה מקצועית המועשרת ב Filler A100 ובחומצת אמינו המסייעת בחידוש סיב השיערה באופן מיידי. אורכי השיער נותרים חזקים ומבריקים יותר. 
אופן השימוש: לפזר באחידות על שיער רטוב, להקציף ולשטוף.
מחיר מומלץ לצרכן : 141 ש"ח תכולה: 500 מ"ל

מסכה לחידוש אורכי השיער. פורמולה מקצועית המועשרת ב Filler A100 ובחומצת אמינו המסייעת בחידוש סיב השיערה באופן מיידי. אורכי השיער נותרים חזקים ומבריקים יותר.
אופן השימוש: לאחר השימוש בשמפו, יש להניח על השיער, להמתין 2-3 דקות ולשטוף ביסודיות. 
מחיר מומלץ לצרכן : 209 ש"ח תכולה: 500 מ"ל

טיפול מקצועי למילוי קצוות השיער לשימוש ביתי לאחר הטיפול בסלון. פורמולה מקצועית המעניקה תוצאות לטווח ארוך. הפורמולה מכילה Filler A100 וחומצת אמינו ומסייעת בהענקת עמידות ומראה שיער עבה יותר לכל אורך השיערה. קצוות השיער נותרים מלאים וחזקים יותר. 
אופן השימוש: להניח על השיער לאחר החפיפה בשמפו, להמתין 3-5 דקות ולשטוף. מומלץ לבצע אחת לשבוע, במקום שימוש במסכה, במשך שלושה שבועות. 
מחיר מומלץ לצרכן : 90 ₪ תכולה: 3 יחידות X 15 מ"ל 

קרם לחידוש האורכים והגנה מחום. פורמולה מקצועית המכילה Filler A100 וחומות אמינו המסייעת בחידוש סיב השיערה באופן מידי. הקרם מגן על השיער מחום ובכך מונע את הפגיעה בשיער ושבירתו כתוצאה מהחום. 
אופן השימוש: להניח על שיער חפוף ומנוגב. לייבש, להחליק או לעצב כרגיל. אין צורך בשטיפה. 
מחיר מומלץ לצרכן : 101 ש"ח תכולה: 50 מ"ל

בדקנו את השמפו ומסכה לשיער. המוצרים איכותיים ומקצועיים. מעוררים, מרעננים השיער שופע חיונויות.

ניתן להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל ברחבי הארץ ובייעוץ עם מעצב השיער
טלפון לשירות לקוחות 1-800-301-666

אופנה-לוריאל-פרופסיונל-סדרת-פרו-לונגר-שמפו-141-שח-מסכה-209-שח-קרם-הגנה-מחום-101-שח-וטיפול-מקצועי-למילוי-הקצוות-המחיר-90--צילום-חול
לוריאל פרופסיונל סדרת פרו לונגר שמפו 141 שח מסכה 209 שח קרם הגנה מחום 101 שח וטיפול מקצועי למילוי הקצוות המחיר 90 צילום חול

Fashion Academy Fashion Food Instagram Style אופנה אופנה ואוכל אופנת גברים אופנת נשים איפור איפור כלה ביוטי ביקורת אופנה דוגמניות דוגמנים הפקות אופנה חדשות האוכל חדשות האופנה חדשות היופי טיפוח טרנדים ירין שחף כלות כתבות אופנה מגזין אופנה מוצרי יופי מעצבי אופנה מעצבי שיער מעצבי תכשיטים מתכונים סוכנות דוגמנות סטייל עיצוב אופנה צילום צלמי אופנה קורונה שבוע האופנה שופינג שיער שיער כלה שמלות כלה שפים באופנה תעשיית האופנה

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

פורסם בקטגוריות ביוטי, שיער
תגובות פייסבוק