טרנדים ומגמות. קולקציות קיץ 2021

MICU. צילום: יח״צ-אופנה
|

מאיה אושרי כהן ריכזה עבורכן 10 קולקציות ששוות הצצה. אושרי כהן, גורו האופנה והוינטג׳ של ישראל יודעת מה היא עושה ואנחנו בטוחים בה. תהנו

לי קופר קידס. קיץ 2021. צילום עופר חג'ייב -4
לי קופר קידס. קיץ 2021. צילום עופר חג'ייב

Flo by Ella Braitman

המותג  Flo by Ella Braitman מציג קולקציה בהשראת השיק הצרפתי הבלתי מתאמץ, ובמיוחד בהשראת הדוגמנית הצרפתיה, Ines de la Fressange, הסגנון האישי שלה נע בין אלגנטיות קלילה לספורטיביות הקלאסית. האביב הוא העונה של התחדשות, והצבעוניות של הקולקציה מביאה איתה את הגוונים המתפרצים של האביב, לצד הגוונים המתוחכמים יותר של ירוקים וסגולים מעושנים, ועל זמניים. הגזרות של הבגדים נקיות, בשילוב של קלאסיות וספורטיביות קלילה.

FLO-by-Ella-Braitma
FLO by Ella Braitman. צילום שלו אריאל

אסיה

מעצבת האופנה הישראלית אסיה טלי רביבו מציגה את מותג האופנה ASIA, במסגרתו חושפת את הקולקציה הראשונה שלה. הקולקציה מעוצבת בהשראת הבית בו גדלה, תוך יצירת חיבור הרמוני וייחודי של המראה הגברי והנשי, המחויט והאלגנטי, החשוף והנועז. הקולקציה מציעה פריטים אלגנטיים ומחויטים, הכוללים חליפות, ז'קטים, חולצות מכופתרות ועניבות, לצד קולקציית שמלות וחצאיות וחולצות טי שירט בשילוב כריות למראה דומיננטי אך יחד עם זאת נשי רך. בכל דגם ניתן לראות את הנוכחות החזקה של אסיה, החל מפריטים בעלי כתפיים רחבות, צווארון גבוה, מראה גברי – נשי ודש אלגנטי בשרוולי הבגד, לצד מפתחים גבוהים נועזים וחשופים. 

ASIA צילום דודי חסון
ASIA צילום דודי חסון

דרור קונטנטו

יוצא בבשורה מרגשת ומשיק קולקציית Ready to Wear נגישה וקלילה תחת כתב היד המוכר של המעצב המוכשר. בקולקציה החדשה מושקים בשלב ראשון כ-10 פריטים. פריטים נוספים יעלו לאתר במהלך החודש הקרוב.  בין הפריטים ניתן למצוא: שמלות קלילות, חליפת 2 חלקים, חצאיות ומכנסיים. הקולקציה שעשויה מכותנות ובדי לייקרה מחמיאים, המעצב מציע גזרות מחמיאות לגוף האישה לאירועים השונים מבוקר ועד ערב. דרור, מחבר בין אופנה וטרנדים לבין בדים ורקמות אתניות ייחודיות וההשראה ליצירת הקולקציה החדשה מגיעה מהמפגש שבין העולם המערבי ולבין העולם האתני.

דרור-קונטנטו-שמלה
דרור קונטנטו. שמלה 637.49 שקל צילום ליאור קסון

RESERVED

קולקציה (סופר מושלמת לטעמי) קייצית עם שילוב נועז של פסטלים, הדפסים בולטים, פרחים גרפיים גדולים, דוגמאות טאי דאי, וקלאסיות של דומת פיפיטה בשחור לבן. הדגשים של סגנון רומנטי עם צווארונים גדולים מעוטרים ברקמה או סלסולים קטנים, בין הפריטים בסגנון זה ניתן למצוא שמלות רחבות בקומות או חולצות בשילובי מלמלות. 

קבוצה נוספת בקולקציה היא המינימליזם החדש. גזרות בסיסיות וצנועות, המתבטאות בפרטים מיוחדים ובצבעים האופייניים לאביב קיץ 21 לדוגמה ירוק פיסטוק או זית, כתום תפוז או אופוויט וניל, ומשלבים טקסטורות שונות במערכת הלבוש כמו פליסה(קפלים), דפוסים, וסריגה דקה תוך התייחסות לפרטים קטנים כמו כפתורים בצבעוניות מנוגדת לבגד.

ריזרבד-179.90-שח-צילום-אסף-לו-י-(1)
ריזרבד. שמלה 179.90 שקל. צילום אסף לוי

MICU 

מציג קולקציה שכולו חופש ושחרור עם בדים רכים ונעימים , דקיקים ובוהקים, צבעוניות אופטימית המחפשת אחר הטבע והחופש.

ירוק, ברונזה, לבן אבן, כחול נייבי ולבן.  מדובר בפריטים שנרצה ללבוש כשנארח קוקטייל של בוקר או ארוחת ערב נעימה עם האהובים עלינו. פריטים המתאימים לישיבה ליד הבריכה, אז קרני השמש פוגשות את המשי עם ההדפס של MICU היוצרים זוהר טהור, ברק המאיר את הבגדים. פריטים מדויקים התפורים  בתפירה עילית בעבודת יד בקפידה יתירה , פריטים על זמניים שיהיו רלוונטיים תמיד.

שמלות נשיות ממשי טהור המלטפות את הגוף משוות לו מראה של קלילות. טופ אסימטרי בעל כתף אחת חשופה העשוי כולו קפלי משי בדיגום חופשי על בובה. חולצות משי מכופתרות, חליפה רכה ונשפכת ממשי מודפס, עם מכנסיים קלילות וז'קט מעטפת בעל שרוולים תפוחים, או חצאית קפלים תפוחה העשויה משי.

MICU-אופנה
MICU. צילום: יח״צ

גלביה

פותחת את עונת הקיץ עם המילה ״חופש״ המקבלת משמעות גדולה במיוחד. חופש הוא אחד הערכים המרכזיים במותג “גלביה” מיום הקמתה, לא רק כהמלצה אלא כדרך חיים. ההגדרה של ״בגדי חופש״ הובילה השנה לעיצוב קולקציית אביב-קיץ עם דגש גדול על תחושת שחרור, נשיות, וניחוח ים הבא לידי ביטוי בצבעוניות ופרינטים מרהיבים מעולם זה.

ובגלביה כבר מרגישים שהאביב הגיע ואנו מתחילים להשתחרר מחבלי הקורונה. אם את במוד של חופש וגם אם לא, ברגע שתלבשי את אחד מדגמי הקולקציה החדשה תציף אותך תחושה של שמחה, חוסר דאגה, זאת בשילוב עם קלילות ונשיות. העונה הקולקציה התרחבה לנישות בוהמייניות נוספות: דגמי קימונו בצבעים ופרינטים יוצאי דופן, בדי פאייטים מנצנצים לערב, בדי 100% כותנה ובדי סאטן ליום יום, ליין ריזורט בדפוסים של קקטוסים, צדפי ים, לאופרד או פרחי היבסקוס. ניתן למצוא את גזרות האוברסייז הנהדרות לקיץ, לצד הגזרות הגבעוליות המחמיאות באורך ברך או במקסי. 

ADI11242אופנה
גלביה . צילום: יח״צ

H&M

שואבת השראה מהנונשלנטיות המינימליסטית של שנות ה-90 עם נפחים וגזרות קלילות ובמרכזה שמלות קלילות, גופיות, בלייזרים קלים, מכנסיים קצרים עם חגורות שרוך ומכנסי דנים. פלטת הצבעים מאופקת וניטרלית ומציגה גווני בז', אקרו, אפור ושחור – מה שמאפשר מגוון רחב של שילובים בין פריטי הקולקציה. 

פריטי הקולקציה עשויים מחומרים נוספים המתחשבים בסביבה בהם: פריטים שנותרו לא צבועים ומשלבים ג'רזי מכותנה אורגנית, דנים , פופלין ואריג פשתן אורגני. חומרים אלו, לצד רבים נוספים בהם H&M עושה שימוש משקפים את היעד השאפתני של החברה לעשות שימוש רק בחומרים ממקורות מתחשבים יותר בסביבה או כאלו שהופקו בתהליכים מתחשבים יותר בסביבה.

HM-SPRING-FASHION-הנס-ומאוריץ-שמלה-99.90-שח
HM SPRING FASHION. שמלה 99.90 שקל. צילום: הנס ומאוריץ

אבישג ארבל

הקולקציה שעיצבה אבישג ארבל היא נוחה ויומיומית, בצבעים בהירים, פסטלים שמתאימים לאווירה השמחה שמביא איתו האביב הישראלי הפריחה וההריון של אנה. בקולקציה ניתן למצוא בעיקר מגוון בדים חלקים בצבעוניות רגועה שעוצבה בתקופה סוערת, צבעוניות של כחול, גווני בז׳, חמרה לצד צבעוניות של פריחה וכל מה שהאביב הנעים יודע להיות. 

בנוסף, מגוון פריטי בייסיק קלילים ומתוחכמים, נושמים ומאווררים בשילובי אריגים טבעיים כפשתן, כותנה וסריגים קלילים, שמלות בגזרת חולצה גברית עם קשירה במותן, חגורת הבד מחטבת מותן ומעניקה לשמלה מגוון רחב של אופציות לבוש.  הסילואטות נינוחות, באורכים שונים והדגמים כולם מותאמים לימים החמים שעוד יגיעו, לחופשות קצרות, ימים של בטלה, עבודה במשרד או במרחב הביתי ואפילו לאירועי הקיץ, גם אם במתכונת מצומצמת.  

אנה-ארונוב-לאבשג-ארבל-קיץ-21-צילום-דודי-חסון
אנה ארונוב לאבשג ארבל קיץ 21. צילום דודי חסון

COS

מציג קולקציה המכילה פריטים עם אמירה אופנתית לצד פריטי מפתח. הגבולות המסורתיים בין פנאי ליוקרה מטשטשים, בעוד פריטים בסגנונות מודרני, רחוב וספורטיבי מאופיינים בבדים עשירים וגזרות מוקפדות. פריטים פונקציונליים שעוצבו בהשראת עולם הספורט, מסוגננים באופן חדשני על מנת להתאים לסביבות ולפעילויות נוספות. פלטת הצבעים של העונה מציגה שילוב של גוונים ניטרליים טבעיים ושקטים. בחירת בדים בעלי ברק המתמזגים בהרמוניה עם גווני הקולקציה. אוף וויט, חום-אפרפר וגווני אפור מהווים את הבסיס לקולקציה. לצידם, צבעי זהב, צהוב-חרדל, כתום – חם וגווני כחול ה מפיחים חיות וחיוניות. 

COS
COS. צילום: יח״צ

לי-קופר קידס

רשת האופנה לי-קופר קידס משיקה בימים אלה את קולקציית אביב קיץ 2021 לבנות מגלאי 4-16, הקולקציה החדשה עוצבה בסגנון אורבן סטריט, בדגש על נוחות, חזרה לשגרה ויציאה לחיים חדשים. הקולקציה מתאפיינת במגוון רחב של פריטים, לכל שעות היום,  תוך הקפדה רבה על איכות הבדים והתאמתם לקיץ הישראלי.

קולקציית אביב קיץ 2021 משלבת בתוכה שלל סגנונות והשראות, ניתן למצוא פריטים בעלי אופי ספורטיבי בסגנון היפ הופ שניתן ללבוש כסט או להרכיב לוק חדש לגמרי, ואף פריטים השואבים השראה מעולמות היוגה והריקוד.

לי-קופר-קידס-חצאית-ג'ינס-119.9-שח,-חולצת-ג'ינס-129.90-שח-צילום-עופר-חג'יוב
לי קופר קידס. חצאית ג'ינס 119.9 שקל, חולצת ג'ינס 129.90 שקל. צילום עופר חג'יוב

לי קופר

מותג האופנה לי קופר מציג בגזרת הג'ינסים סקאלה של כחולים מבהיר ועד לכהה הקלאסי וסקאלה של אפורים מבהיר, פחם ועד שחור מלא. כל דגם מקבל טיפול שלא דומה לשני, סיומות גזורות, פרומות, א סימטריות וקרעים במיקומים שונים.

לצד הגזרות המחמיאות  ניתן למצוא העונה ג'ינסים לנשים בדגמים כמו:  לולה – גזרה גבוהה, פרל – גזרת מותן אמצע וסופר רייב – גזרה עם מותן נמוכה, וכמובן גזרת המונה, שהיא עם מפשעה ארוכה יותר ורגל צרה להשגת מראה ה"טום בוי".

בקבוצת השורטים – בקיץ הנוכחי  השורטים בעלי נוכחות גדולה בקולקציית לי-קופר, ונעשה שימוש בכביסות מבד 100% כותנה, סיומות הפרומות, שקית כיס מבצבצת ולוק בניחוח נוסטלגי של פעם עם סוויץ' עדכני ובגזרות משוחררות. כמו כן המותג מציע קבוצה  של שורטים בגזרה גבוהה, שנותנות לוק קצת יותר מתוחכם ועדכני בכל גזרת השורטים .

טופים – להשלמת טוטאל לוק  מגוון רחב של טישרטים מדליקים עם דפוסי זהב וכסף, גופיות עם אלמנט מתכתי וקבוצה של טי שירט אסיד שטופות.  העונה בדי הריב מככבים בקולקציה עם גופיית ספגטי, גולף ללא שרוולים ועוד.

1 לי קופר קיץ 2021- צילום עופר חג'ייב
לי קופר קיץ 2021. צילום עופר חג'ייב

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק