טרנד הנייל ארט

מגזין אופנה, ארגמן בפרנץ' כפול7
|

מגזין אופנה

ארגמן בפרנץ' כפול: מאחורי הקלעים מתצוגת בית האופנה טיתום ג'ונס שהציג את טרנד הציפורניים "הארגמן החתוך"

 

מגזין אופנה, ארגמן בפרנץ' כפול5
MAR P.ORLY TEATUM JONES 2016

בתצוגת סתיו/חורף 2016-17 של ORLY שנסובה הפעם סביב מגמת הבובו-שיק (הטרנד האתני) והדפסי האיקט, באו לידי ביטוי מוטיבים של אותנטיות שבטית במגוון טכניקות צביעה ומניפולציות של קשירות ורקמות בסגנון עתיק בבדים בדוגמאות מוכפלות ובמרקמים ויזואליים הנפוצים מאד בביגוד הפולקלוריסטי המסורתי. המעצבים לטענתם, ביקשו להציג קולקציה רחבה האוצרת את נפלאות הבדים והאריגים השיבטיים שמקורם באפריקה ובדרום אמריקה.  בית האופנה הבריטי "טיתום ג'ונס" עם המעצבים קתרין טיתום ורוב ג'ונס, ממובילי דור הביניים של האופנה הבריטית, מתאפיין כידוע בעיצובים בעלי טקסטיל מפואר, ססגוני ולעיתים אף צעקני.

מגזין אופנה, ארגמן בפרנץ' כפול4
MAR P.ORLY TEATUM JONES 2016

להשלמת המגמה האופנתית נדרש מותג הלק הבינלאומי ORLY לגבש קונספט הולם. צוות מקצועי בראשותה של מעצבת העל והמדריכה הראשית של המותג, קטיה שו, הציג את טרנד הנייל ארט שזכה לשם Crimson Cut-Out creation (ע"ש "ארגמן חתוך"). בבסיס הרעיון היה לקחת את הפס הקונבנציונאלי של הפרנץ' ולשחק איתו בצורה שתמסגר את הציפורניים בקו פרנץ' עליון ובקו נוסף תחתון כמו רומז לאותם אריגים אצטקים. שטח הציפורן נצבע בארגמן (גוון של אדום חם ועמוק) עז ונוכח המוכר בשבטים אלה כצבע פורפורה (צבעה של האצה האדומה) לצד שני קווי פרנץ' (עליון ותחתון) חתוכים כמו  "נגזרו" בהתאמה לאריגי השכמיות של השבטים העתיקים.

מגזין אופנה, ארגמן בפרנץ' כפול
MAR P.ORLY TEATUM JONES 2016

טיפ!

רוצה גם את ציפורני ארגמן בעיצוב דאבל פרנץ'?
ובכן,  תהליך העבודה בניגוד למה שנדמה הוא הפוך. כלומר, ראשית מושחים את שטח הציפורן כולה בגוון האחיד בו תרצי את קווי הפרנץ' שלך, ורק לאחר הייבוש המלא מייצרים למעשה את הפס הרוחבי העבה והמעוגל שיפריד בין שתי הגדות העליונה והתחתונה: החלק החופשי של הציפורן וקו הסהרון הפנימי צמוד הקטיקולה.

מגזין אופנה, ארגמן בפרנץ' כפול1
MAR P.ORLY TEATUM JONES 2016
מגזין אופנה, ארגמן בפרנץ' כפול2
MAR P.ORLY TEATUM JONES 2016
מגזין אופנה, ארגמן בפרנץ' כפול3
MAR P.ORLY TEATUM JONES 2016
מגזין אופנה, ארגמן בפרנץ' כפול6
MAR P.ORLY TEATUM JONES 2016

 

בקרו באתר החדש של מגזין פרופאשן
מהנייד, מהטאבלט או מכל מכשיר…
www.Profashion.co.il

לדפדוף חינם במהדורה הדיגיטלית
מגזין פרופאשן – גיליון #88 ספטמבר 2016

 

פורסם בקטגוריה טיפוח
תגובות פייסבוק