טרנד 2022: תיק שהוא קרוסבודי ביום ובערב תיק קלא'ץ

ALBBY תיק סופט. מחיר 439 שקל. צילום: ארט פוקס שלומי פרי - 87
|

כוכבות הוליווד ופאשיסטיות מכל העולם כבר אימצו את הגרסה האופנתית לתיק האולטימטיבי, תיק שהוא קרוסבודי ביום ובערב תיק קלא'ץ, מלא בסטייל. 

מותג האופנה A L B B Y (אלבי), משיק קולקציה חדשה של תיקים: ה-Soft Bags, המשלבים טרנד  במראה אל-זמני, ללוק מסוגנן ללא מאמץ. התיקים מיוצרים בעבודת-יד מעור טבעוני איכותי (vegan leather), בעיצוב רך ופלאפי, עם סגירה מגנטית למקסימום נוחות.

ניתן להשיג את התיקים החדשים בצבעים שחור או ניוד וניתן ללבוש את התיק במספר ווריאציות: קרוסבודי או כקלאץ'.

ALBBY תיק סופט
ALBBY תיק סופט. מחיר 439 שקל. צילום: ארט פוקס שלומי פרי

חומר הגלם בקולקציית התיקים הוא עור טבעוני ה"מחקה" עור אמיתי במראה, במגע ובטקסטורה, אולם הוא ידידותי לבעלי-חיים (cruelty free) ובעל עמידות גבוהה, ובשילוב עם גימורי זהב במראה וינטאג'. התיקים מיוצרים בעבודת יד מוקפדת, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים וחדשניים, ללא שימוש בחומרים מן החי ובמחירים נגישים ומשתלמים.

המינימליזם המאפיין את המותג בא לידי ביטוי לא רק בעיצוב הנקי, אלא גם בהתחשבות בסביבה: שימוש במינימום חומרי אריזה, שקיות כותנה רב-שימושיות וייצור בכמויות קטנות.

מחיר התיקים : 439 ₪.

משלוחים עד הבית תוך 1-3 ימי עסקים או לנקודות איסוף בפריסה ארצית. יש אפשרות גם לאיסוף עצמי מהסטודיו בתל-אביב

.ניתן להשיג את מוצרי המותג באתר האון-ליין >>albby.shop

הזמנות טלפוניות: 052-2894555/052-7785554

פורלה קולקציית CRUISE. מחיר:  980  שקל. צילום יחצ חול-7
פורלה קולקציית CRUISE. מחיר: 980 שקל. צילום יחצ חול

מותג האופנה האיטלקי FURLA משיק בימים אלו את קולקציית CRUISE . קולקציה היוצרת אווירה חדשה ואופטימית דרך האהבה לאופנה ולסטייל, ובאמצעות גזרות תיקים חדשות ממה שהמותג השיק עד היום, לצד פלטת צבעים יוצאת דופן ושימוש בחומרים איכותיים, תוך שמירה על הסביבה.

הקולקציה החדשה של המותג נוצרה מהמחשבה, להעניק לנשים את האפשרות לשתף את הרגעים הכי יפים וצבעוניים בחייהן, לחגוג ולהתרגש מכל יום.

הקולקציה מגדירה מחדש מהי ההנאה בלעשות דברים ביחד כקבוצה ושמה דגש על החוויות האינסופיות שנצבור בשנת 2022.

קולקציית CRUISE  בועטת ומיוחדת במינה, מעניקה לכל אחת את האפשרות לקחת את הסטייל האישי שלה ולהציג אותו לראווה מכל מקום, בקלילות וללא דאגות.

לרגל השקת קולקציית CRUISE, פורלה עולה עם קמפיין חדש ברחבי העולם ובישראל.
בהתאמה לרוח האופנתית והמרתקת של הקולקציה, מספר דוגמניות צעירות מתייצבות אל מול העדשה של הצלם הנודע שון תומאס.

תמונות וסרטוני הקמפיין מעניקים הצצה אל הערים האיטלקיות הנחשקות ביותר. הקמפיין צולם באווירה אותנטית, שבה החיבור בין אנשים הופך למפתח, במטרה לחוות את הכאן ועכשיו. מגוון צילומים, כולל טבע דומם, דיוקנאות בודדים ותמונות קבוצתיות, המציגים את פריטי החובה של הקולקציה החדשה.

לתמונות וסרטוני הקמפיין החדשים מתווספים האשטגים של מחשבות כמו: "שמחה היא מאמץ קבוצתי", "כיף זה לכולם", "שיתוף זה הכל", משפטים שמדגישים את המסר הרגשי הברור והחזק שפורלה רוצה לחלוק עם הקהל שלה.

טווח מחירים:

תיקים 680-2090  ₪

ארנקים 260-760 ₪

אקססוריז 240-600 ₪

ניתן להשיג בחנויות FURLA בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה

במקביל, ישנו שירות חדש של המותג באפליקציית ווטסאפ הכולל: קטלוג דיגיטלי של דגמי הקולקציה, שירות וייעוץ מקצועי על ידי צוות החנות בכיכר המדינה ומשלוח עד בית הלקוחה ללא עלות.

שירות הייעוץ והמכירה פעיל דרך ה-WhatsApp במספר 050-9081809, עם משלוח חינם עד הבית

להתייעצות ורכישה דרך ה-WhatsApp https://atj.io/HcHnyx

לצפייה בקטלוג https://atj.io/S0md24

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק