יום ההלבשה התחתונה

יום ההלבשה התחתונה-2
|

לרגל יום ההלבשה התחתונה הבינלאומי שחל ב-5.8.16 הנה מספר עובדות על הבגדים שאנו שומרים הכי קרוב לגוף. וגם: טיפים על החזיה המתאימה לך

ביוון העתיקה, האמינו ששביל החלב עשוי טיפות חלב משדיה של האלה הרה. תודו שלא ידעתם! את ההלבשה התחתונה שלנו אנחנו בוחרים בקפידה, שכן בכל זאת, מדובר בפריטים שאנחנו לובשים הכי הרבה. אבל כמה אנחנו באמת יודעים על הענף הזה? העובדות שמצאנו הפתיעו אותנו במיוחד, ולרגל יום ההלבשה התחתונה הבינלאומי רצינו לשתף גם אתכם, ואין לנו ספק שאתם עומדים להיות מופתעים!

יום ההלבשה התחתונה
פמינה. צילום: דודי חסון

10 דברים שלא ידעתם על חזיות

1. חזיית הפוש-אפ הומצאה על-ידי בחור. פרדריק מלינגר, שנת 1947.
2. 80% מהנשים בעולם לובשות את מידה החזייה הלא נכונה להן
3. הנשים בעלות החזה הגדול בעולם נמצאות ב…. אנגליה.
4. שד שמאל, כמעט תמיד, גדול יותר משד ימין.
5. האישה בעלת החזה הגדול בעולם מחזיקה במידה המכובדת – KKK90
6. במהלך אחת ממלחמות ישראל, אזרחית ישראלית ניצלה בזכות שתל הסיליקון שלה אשר בלם רסיס שניתז לעברה.
7. בכל יום, מיוצרות כ-4 מיליון חזיות חדשות סביב העולם.
8. העמותה Go Topless הוקמה אך ורק בכדי לקדם את זכותן של נשים ללכת טופלס.
9. באוניברסיטה הטכנולוגית של הונג-קונג אפשר לעשות תואר ראשון שכולו מוקדש לעיצוב וייצור חזיות.
10. רב הנשים יחליפו את מידת החזייה שלהן כ-6 פעמים לאורך חייהן

מחקר: 80% מהנשים לובשות את מידת החזייה הלא נכונה להן, רצינו קצת לתת לכם קצת טיפים לבחירת החזייה הנכונה.

יום ההלבשה התחתונה-1
פמינה. צילום: דודי חסון

הנה טיפים שיעזרו לך לבחורה את החזיה הנכונה

1. בחרי בחנות ייעודית. כזו שמכילה את המגוון הגדול ביותר של חזיות על מנת לתת לך את אפשרות הבחירה הטובה ביותר בשבילך ולספק לך את המענה המושלם.
2. שמרי על ראש פתוח. כשתבואי לקנות חזייה רצוי לשמור על ראש פתוח ולנסות את מידת החזייה שמציעה המוכרת ולאוו דווקא את זו שאת רגילה לקחת. זאת מכמה סיבות: כל חברה עובדת לפי סטנדרט אחר ויכולים להיווצר פערים בין חברה אחת לאחרת, החזיות עשויות מחומרי גלם שונים שעלולים להשפיע על מידת החזייה, הגוף שלנו וגם החזה משתנים מעת לעת בגלל שינויים במשקל, הנקה, תקופות הורמנליות ועוד נסיבות שונות ומגוונות. לכן חשוב לזכור שמדובר במספר בלבד והמטרה העיקרית היא לחזור הביתה עם חזייה נוחה, מחמיאה וכיפית.
3. הצטיידי בטי-שרט. תמיד תביאי איתך לחנות את הבגדים להם מיועדת החזייה, אם לדוגמא חיפשת חזייה מושלמת לחולצת טי-שרט – עדיף לבחור בחזייה ללא תפרים ועיטורים.
4. הקשיבי למומחים. בחנות מתמחה, המוכרנית היא אשת מקצוע שתדע לעזור לך בבחירת החזייה האולטימטיבית. היא תתאים לך מידה נכונה, תדע להציע גזרה מחמיאה ותומכת ולעזור לך ללבוש את החזייה כך שתשב בצורה הטובה ביותר. הכל כדי שיהיה לך הכי נוח שאפשר.

ועוד משהו: בייסיק זה חובה. מלבד הכיף להתפנק בחזיות בצבעים הנועזים, אנחנו ממליצים לפני הכל להחזיק בכל ארון את שלושת הצבעים ההכרחיים – לבן, ניוד ושחור.

 

 

פורסם בקטגוריה אופנת נשים
תגובות פייסבוק