יונתן רושפלד

טבעונות יום העצמאות2
|

יונתן רושפלד – חוגגים עצמאות, ננה שרייר, מנגל, טבעונות, המבורגר טבעוני, ננוצ'קה, בודהה בורגר, משק ברזילי, גרין בורגר וגרין שק. מסיבת העצמאות של טאפאס אחד העם, מסעדת קלדרון, MILA לאונג בר בראשון לציון

יונתן רושפלד

טבעונות יום העצמאות5
מנגל טבעוני. צילום: יח"צ

הטבעונות משתלטת על יום העצמאות

המנגל הגדול ביותר בישראל שיתקיים ביום העצמאות הקרוב (23.4) יהיה הפעם דווקא טבעוני. הוא ייערך ביוזמת עמותת "ויגן פרנדלי" בקריית הספורט ברעננה, וצפויים להשתתף בו 4000 איש לפחות.

מאת מערכת המגזין

טבעונות יום העצמאות4
אליפות ההמבורגר הטבעוני הטוב ביותר

באירוע תוכלו למצוא את כל סוגי ה"בשר" הטבעוני שרק יכולתם לחלום עליו ובטעם משובח מהמקור: המבורגרים, קבבים, חזה בגריל, נקניקיות, שווארמה, שיפודי טופו וירקות ועוד, הכול על טהרת הצומח. עוד תיערך אליפות ההמבורגר הטבעוני הטוב ביותר, בה ישתתפו המסעדות הטבעוניות המובילות 'ננוצ'קה', 'בודהה בורגר', 'משק ברזילי', 'גרין בורגר' ו'גרין שק'.

טבעונות יום העצמאות3
מתחם ילדים ופעוטות. צילום: יח"צ

בנוסף, תמצאו באירוע שלל מתחמים לכל הגילאים: מתחם סדנאות בישול טבעוני בהשתתפות ננה שרייר ממסעדת ננוצ'קה ושפים מהמסעדות 'משק ברזילי' ו'מזה', מתחם ילדים עם ג'ימבורי לפעוטות, בריכות כדורים, מתנפחים, תיאטרון בובות ועוד. מתחם הוליסטי עם הרצאות, שיעורי פילאטיס ויוגה. פינת זולה עם הופעות חיות; סטנד-אפ טבעונות; מתחם טלוויזיה עם פרקים מ"סיינפלד" ו"חברים" שעסקו בטבעונות ועוד.

טבעונות יום העצמאות1
אלפי טבעונים על הדשא. צילום: יחצ

כרטיסים יש להזמין מראש דרך האתר www.VEGANBBQ.co.il. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת – 28 שקל.
המנגל הטבעוני ייערך ביום העצמאות, 23 באפריל.
קריית הספורט ברעננה, רחוב מרטין דרוקר 1, החל משעה 12:00. 

BLOCK PARTY
מסיבת ערב יום העצמאות של 'טאפאס אחד העם'

מסעדת 'טאפאס אחד העם'. ערב יום העצמאות. BLOCK PARTY-1
מסורת. מסיבת הרחוב בערב יום העצמאות של מסעדת 'טאפאס אחד העם'. צילום: יחצ

חגיגת הרחוב המסורתית של מסעדת 'טאפאס אחד העם' חוזרת בערב יום העצמאות הקרוב בסימן BLOCK PARTY, מנגל המוני יוצב בקדמת המסעדה ויציע מנות טאפאס ושיפודים מבית היוצר של שף יונתן רושפלד ובן טיפוחיו שף המסעדה תום פישר שהותאמו במיוחד להילולה הישראלית. שיפודים מכל מיני סוגים, עמדת מטוגנים, מרגריטה אפרסק וערק רימונים ממכונות ברד כמו שהיינו ילדים, שערות סבתא והפתעות נוספות לקהל הסועדים.
על האווירה יופקד בר ענק חיצוני עם מגוון עשיר של אלכוהול, בירות, מרגריטות קפואות וצ'ייסרים בליווי דיג'יאית הבית אביטל ברק שירקידו את הקהל.

מסעדת 'טאפאס אחד העם'. ערב יום העצמאות. BLOCK PARTY
ספיישלים, פעמונים והרבה אלכוהול. BLOCK PARTY. 'טאפאס אחד העם'. צילום: יחצ

יום ד', ערב יום העצמאות, 22.4.2015 החל משעה 20:00. פתוח לקהל הרחב.
(במסעדה עצמה יתקיים ערב רגיל עם ספיישלים ופעמונים והרבה אלכוהול).
לפרטים ולהזמנות למסעדה: 'טאפאס אחד העם', אחד העם 27 תל אביב, 03-5666966

עצמאות בסימן האוזו  

עצמאות בקלדרון
קלדרון. צילום: יח"צ

במסעדת 'קלדרון' חוגגים את ערב יום העצמאות בסימן יוון עם הזמר שלומי ניסן בטברנה ים תיכונית. תוכלו להנות מצ'ייסרים של עראק ב-12 שקל ופלטת ברבוניות 300 גרם ב-139 שקל.
הטיילת 19 חוף ראשון לציון, טלפון: 050-2257820

 

ברית. MILA 

MILA בר. לאונג' ואירועים על חוף ראשון לציון-1
MILA בר. לאונג' ואירועים על חוף ראשון לציון. צילום: יח"צ

הלאונג' בר MILA שנמצא בחוף ראשון לציון פותח את שעריו (1.5.15) לקראת עונתו הרביעית. ה-MILA  בר שייך לקבוצת מסעדנים המחזיקים במסעדות פפה ו-פרנצ'סקה ועידו רומי, איש יחסי הציבור שמוסר, "אנחנו מתכוננים לעונה זו בשיא המרץ עם שיתופי פעולה חדשים (החתול והכלב ואחרים), צוות חדש ומתיחת פנים שתעצים את החוויה".

MILA בר. שיופי פעולה עם 'החתול והכבל'
MILA בר. שיופי פעולה עם 'החתול והכלב'. צילום: יח"צ

כמו כן, המקום ישמש כאולם אירועים לכנסים, אירועי חברה, בריתות, בת מצוות ובר מצוות ואף חתונות בשקיעה או לאור כוכבים. המקום מתהדר בתפריט אוכל מחודש שמותאם לאופי ה"בלייני" של המקום.
MILA. טלפון להזמנות 052-8968720.

יונתן רושפלד

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק