יוסי קצב קיץ 2016

יוסי קצב. קולקציית קיץ 2016-1
|

גלי ים. רוח של מפרשים ומדבר. הקולקציה של יוסי קצב לקיץ 2016. בגדים שעושים אהבה עם העולם

יוסי קצב. קולקציית קיץ 2016-5
צילום: תום מרשק

יום שישי, במיטה, עייף לאחר שבוע לא פשוט. מאבקים, עבודה קשה וכל יום נלחם. כבר חודשים לא מצליח לישון בלילה ומתעורר אחרי שעתיים. להיות עצמאי במדינה כמו שלנו צריך הרבה אומץ. אני שואל את עצמי כל יום מחדש האם זה שווה את זה? לילות ללא שינה, דאגות וחרדות… או שפשוט אני לא בעל האופי המתאים להיות עצמאי – קשוח וחזק. אין ספק, שש השנים האחרונות היו אתגר ולמידה. פעם חשבתי שאני עובד קשה כשהייתי שכיר. היום אני מבין שלהיות עצמאי זה לא רק עבודה קשה, אלא אחראיות גדולה ומעמסה נפשית.

מאת אפי אליסי
את המילים האלה כתב מעצב האופנה יוסי קצב זמן קצר אחר שהשיק את הקולקציה החדשה שלו לקיץ 2016. הסיפור שלו הוא כנראה הסיפור של רוב מעצבי האופנה בישראל. הקולב ועליו הבגד לא באמת מספר את הסיפור האמיתי.
רוח של ים פרצה לחייו של קצב כשישב לצייר את העונה החדשה. גלי אוויר קרירירים נעימים. יש שם רכות, ליטוף והמון אהבה. הלילות שלו אולי שחורים אבל הם יצרו קולקציה של אור. הקווים פשוטים, הגזרות גם הן כלאחר יד. המון בטחון במה שהוא עושה. קצב, כמו קצב שומר בקנאות וללא פשרות על האיכות. שלא תתבלבלו, הפשוטת הזו היא ההוט קוטור של הפשטות. תפירה עלית. בדים רכים ומשובחים מארץ המגף. את הבגדים שלו תופר קצב במתפרות בפורטוגל והאנשים שעובדים עבורו יודעים לעשות אהבה עם הבגדים. המגוון רחב. העין רואה עוד ועוד חידושים והרפתקאות שמסתתרות בפריטים. יוסי קצב, שכל הזמן מחפש, הצליח במסע החיפושים שלו למצוא את הנוסחה הפשוטה. בגדים שעושים אהבה עם אנשים.

יוסי קצב. קולקציית קיץ 2016
צילום: תום מרשק
יוסי קצב. קולקציית קיץ 2016-2
צילום: תום מרשק
יוסי קצב. קולקציית קיץ 2016-3
צילום: תום מרשק
יוסי קצב. קולקציית קיץ 2016-4
צילום: תום מרשק

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק