יופי של סטייל: בוהו שיק – אהבה שלא נגמרת

Fashion Israel, אופנה, בוהו שיק, קסניה רויטבורג - 23
|

מה זה בוהו שיק? איך יוצרים את המראה הנכון לכם? מי בכלל התחיל עם זה? ילדת הפרחים קסניה רויטבורג עם כל מה שרציתם לדעת על בוהו שיק

 

אופנה, בוהו שיק, קסניה רויטבורג - 21
בוהו שיק. קסניה רויטבורג. צילום: אילן סימן טוב

 

מאת: קסניה רויטבורג

 

היום אספר לכם מהם המרכיבים של אחד הסטיילסטים האהובים בישראל (בוהו שיק) ואיך תוכלו לחדד סגנון אישי לכתבה על איך תוכלו לבחור את הסטייל שלכם http://bit.ly/2Z5Lauz.
סגנון לבוש מוגדר היטב ומדויק הינו מרכיב קריטי לבניית לוק טרנדי (בנוסף להתאמת הגזרה לאנטומיה, צבע ומרקם הבד, לטיפוס יופי וסגנון לבוש לפסיכולוגיה – אוףףף, אבל מי אמר שסטיילינג זה פשוט?!).

נא לדייק בסטייל!

אבל סטייל אחראי לא רק על טרנדיות של הלוק, הוא אחראי על הרמוניה בין הפריטים ותחושה של שלמות, אז אם אתם רוצים שלכל מי שמסתכל אליכם תישמט הלסת נא לדייק בסטייל!
יודעים איזה סגנון הכי פחות הולך באירופה ובחלק מארה"ב בגלל הקיץ הקצר ודרישות נוקשות ללבוש רשמי בעבודות המשרדיות? בוהו שיק! (דרך אגב, דוגמניות כבר 60 שנה מתות על הסטייל הזה אבל למזלנו ומזלם לא כולם דוגמניות), ויודעים מהו אחד הסגנונות הכי אהובים על ישראלים בגלל הקיץ התמידי והעדר דרישות מוחלט (או כמעט מוחלט) ללבוש הרשמי? בוהו שיק!

 

אופנה, בוהו שיק, קסניה רויטבורג - 2-1
בוהו שיק. קסניה רויטבורג. צילום: אילן סימן טוב

 

הכי טוב כשיש הרבה בד

אז בוהו שיק, מי אתה?
סטייל זה נולד בבוהמיה לפני יותר מחמישים שנה, מי שהתלבש בצורה כזאת היו שחקנים נודדים וצוענים ולמרות שלבוש בוהמי נולד מעוני והתאפיין בבדים בלויים ושכבות של לבוש כדי להתחמם, מי שאימץ את הסגנון היו אנשי תרבות שמצאו בו אפשרות לביטוי עצמי וראו בו חיבור לתרבות, לשורשים ולרוח. לכן בוהו סטייל נחשב לסגנון אליטיסטי. בוהו שיק משלב אלמנטים אתניים, בין אם זה בפרינטים המגוונים  בגזרות או בנוכחות של רקמה, פרנזים וגדילים.

איך תרכיבו בוהו שיק מדויק?
תצרו לוק מעניין ואינדיבידואלי באמצעות שכבות – גופייה רחבה עם כתפיות דקות מעליה, גופיה נוספת עם פתח גדול יותר (כדי שנוכל לראות את הראשונה) עם כתפיות רחבות יותר, מעל עליונית ארוכה ומעל זה צעיף צר וארוך ו/או מעיל ג'ינס או ספארי.

תשלבו חופשי הדפסים, רקמות וצבעים שונים – פרינט ורקמה בדרך כלל מביאים אתם חיבור אתני לתקופה מסוימת לכן מאפשר גיוון רב של צורות וציורים.

כל הפריטים צריכים להיות מבדים דקים שמתנוססים ברוח, הכי טוב כשיש הרבה בד!

 

ייחודיות של הסטייל!

ג'ינס ארוך או שורט – נורא חשוב שיחברו את סגנון הבוהו שיק לאופנה העכשווית, לכן יתאים ג'ינס בכחול כהה יחסית, רחב, לא קרוע ובגזרה גבוה או בינונית (צריך להיות אוויר בין הגוף למכנס לא משנה קצר או ארוך), חצאית או שמלה קצרה או ארוכה מאוד מבד דק.
נעליים – סנדלים יווניים נקשרים על הקרסול ומגפי זמש רחבים עד הברך.
הכי קלאסי זה שילוב של שמלה דקיקה עם מגפיים מעור דק ובהיר או זמש. שטוחות או על עקב רחב ונמוך. כדי להוסיף מראה עדכני ניתן להוסיף ג'קט אוברסייז.
תכשיטים – הסטייל הזה אוהב הרבה תכשיטים, אז תענדו כל מה שיש – שכבות של שרשראות, צמידים, טבעות חשוב שיהיו ממתכת כסופה לא מבריקה ואפשר לשלב אבנים בצבע טורקיז או שחור.
תיק – יתאים קרוס בודי (בלי שרשראות כמובן!), תיק קש, אבל הכי ישתלב תיק זמש עם גדילים ארוכים.
שער –  שביל באמצע ותשתוללו עם צעיפים וסרטים (אבל לא קשת).

 

 

לסיום קצת חידוד היסטורי: הבדל בין היפי לבוהו הוא בזה שרעיון מרכזי של היפי הוא שוויון בין מעמדות ושל בוהו הוא אליטיזם – הבדל בין מעמדות, השתייכות למעמד מיוחד, ייחודיות של הסטייל!

 

 

אופנה, טרנדים, סטיילינג, קסניה רויטבורג

קסניה רויטבורג – טור סטיילינג
פייסבוק: קסניה סטיילינג KsuShic Style Muse
אינסטגרם: k.s.u.s.h.i.c.style

 

צילום: אילן סימן טוב
אינסטגרם: ilanst_photographer

 

עורכת ראשית: מירב רום
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי

מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel

 

פורסם בקטגוריות אופנה, סטייל
תגובות פייסבוק