יורם כרמי, פרסקו

יורם כרמי, פרסקו-2
|

לראשונה בלהקתו של יורם כרמי – פרסקו :

מיכאל גטמן, כוריאוגרף אורח, ביצירה חדשה ונועזת בהשראת מכתבי אהבה של סופרים

ניהול אמנותי: יורם כרמי
כוריאוגרפיה: מיכאל גטמן

 יורם כרמי, פרסקו-3
צילום: אייל לנדסמן

להקת המחול פרסקו הוקמה על ידי יורם כרמי וב-13 שנות קיומה הפכה לאחת הלהקות העסוקות והבולטות בסצנת המחול העכשווי בישראל, כשהיא מעלה את יצירותיו של כרמי בארץ וברחבי העולם באופן תדיר. לראשונה מאז הקים יורם כרמי את להקת פרסקו, עבורה יצר באופן בלעדי, תעלה הלהקה יצירת מחול מאת כוריאוגרף אורח, מיכאל גטמן.גטמן עובד מאז חודש ספטמבר עם רקדני הלהקה ובקרוב תועלה בבכורה עולמית עבודתו הראשונה, "Sounds like yourself", באורך מלא.
היצירה נולדה בהשראת מכתבי אהבה בין הסופר הנרי מילר לסופרת הפמיניסטית אנאיס נין, ומכתביו של הסופר והמחזאי אוסקר ווילד מתקופת מאסרו בכלא במשך 730 יום למאהבו הצעיר, לורד אלפרד דגלאס.אלו מכתבים סוערים, כואבים, מלאי אהבה תשוקה וכעס, אשר משמשים כפסקול חי ליצירה, שבה משתתפים עשרה רקדנים.
המפגש הראשון בין כרמי לגטמן היה בעת שיורם כרמי כיהן כמנהל האמנותי של פסטיבל "הרמת מסך" בשנת 2013. גטמן היה אחד היוצרים אותם הזמין להשתתף בפסטיבל.

 יורם כרמי, פרסקו-1
צילום: אייל לנדסמן

מיכאל גטמן, בן 38, הוא בוגר האולפן למחול "בת דור", ורקדן לשעבר בלהקת המחול בת-שבע ובלהקתה של אמנדה מילר. יוצר עצמאי המציג את עבודותיו בארץ ובחו"ל.
זוכה מלגת קרן שרת ופרסי כוריאוגרפיה בתחרויות בחו"ל. יצירותיו מוזמנות על ידי הרכבי מחול ותיאטראות, ועולות גם בחללים אלטרנטיביים כגון מוזיאונים וגלריות. זוהי העבודה הראשונה הארוכה שלו.

 

מופעי הבכורה:

Sounds like yourself
27.2.16, יום שבת, שעה 21:00 – טרום בכורה
4.3, יום שישי, שעה 21:00 – בכורה
5.3, יום שבת, שעה 21:00 – בכורה
13.4, יום רביעי, שעה 21:00
כל המופעים במרכז סוזן דלל, יחיאלי 5 ת"א.
לרכישת כרטיסים – 03-5105656
http://www.suzannedellal.org. il/?CategoryID=171&ArticleID= 1841

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק