ילדים זה שמחה וגם ברכה

ערן-ויצמן-מאיר-אזולאי-אופנה
|

אמרתם משפחה מודרנית, אמרתם משפחת ויצמן. במהלך 14 שנות נישואיו הראשונים לדקלה, נולדו לערן ויצמן חמישה ילדים. כשהוא עדיין לא בן 30 ואב לחמישה התגרשו השניים, וכעבור מספר שנים הוא נישא לבן זוגו מאיר אזולאי. לאחרונה נולד להם תינוק שנוסף למשפחה המורחבת והמאושרת

ערן-ויצמן-מאיר-אזולאי-חדשות-אופנה
ערן ויצמן ומאיר אזולאי. צילום – איה זך סטיילינג – אלעד הופמן איפור – שי אלבז

בנוסף להיותו בעל ואבא מסור לששת ילדיו, ערן ויצמן בעל מספרה יוקרתית בנס ציונה. בזכות הסיפור המיוחד שכולל הרבה אהבה והכלה והמראה הפוטוגני הפכו בני המשפחה לכוכבים, ולקחו חלק בלא מעט פרויקטים ותוכניות טלוויזיה: שימשו כפרזנטורים של בנק דיסקונט וככבו בפרסומות הבנק, השתתפו ב"מלחמת המינים" עם ליטל שוורץ ושלום אסייג ברשת ובסדרה "המהפכה הגאה" בערוץ כאן, ובקרוב יככבו בתוכנית טלוויזיה חדשה בשם "משפחת ויצמן", שנולדה  מסרטונים בסגנון "מחוברים" שהעלו לאינסטגרם בתקופת הקורונה ושהפכו אותם לכוכבי רשת. ערן ויצמן ומאיר אזולאי הם ההוכחה הניצחת לכך שאפשר לכבד את הדת ועדיין לחיות יחד ולטפח משפחה מהממת.

ערן-ויצמן-מאיר-אזולאי-מגזין-אופנה
"משפחת ויצמן באמת מדגמנת כאילו משפחה הכי מושלמת בעולם, אבל זו משפחה רגילה לחלוטין". ערן ויצמן, מאיר אזולאי והמשפחה המודרנית. צילום – איה זך סטיילינג – אלעד הופמן איפור – שי אלבז

אחרי נישואים מוקדמים שארכו 14 שנים ואחרי חמישה ילדים משותפים התגרשת ויצאת באופן רשמי מהארון. איך הגיבה גרושתך, וחשוב מזה – איך הגיבו הילדים? 
"גרושתי ידעה עליי מהיום הראשון, כך שלא היה לה מה להגיב. הגירושים שלנו לא היו קשורים לנטיות המיניות שלנו, ממש לא, פשוט לא הסתדרנו בשנים האחרונות. עם הילדים זה היה קצת יותר קשה. כשספרתי לבן הבכור שלי הוא היה בן 13-14 וזה ממש הזוי כי הוא אמר לי שתמיד הייתה לו הרגשה ושהוא תמיד ידע.

את מאיר הצגתי לילדים כבן הזוג שלי כארבעה חודשים אחרי הגירושים. הם הכירו אותו לפני כן כחבר טוב שלי, וטפטפתי להם לאט לאט את העובדה שאנחנו זוג. בהתחלה הצגתי אותו כשותף שלי לדירה ואחרי חודש אמרתי לשני הילדים הגדולים שהוא בן הזוג שלי. הם חיבקו ונישקו אותו וקיבלו אותו, הכל עבר חלק." 

ערן-ויצמן-מאיר-אזולאי-אופנה-ישראלית
"ובקרוב יככבו בתוכנית טלוויזיה חדשה בשם "משפחת ויצמן"". ערן ויצמן, מאיר אזולאי והמשפחה המודרנית. צילום – איה זך סטיילינג – אלעד הופמן איפור – שי אלבז

לגדל חמישה ילדים (חמסה, חמסה) זו משימה לא קלה ולא זולה בכלל…. ובכל זאת החלטת להביא ילד נוסף עם בעלך בהליך הורות משותפת. תמיד ידעת שתרצה הרבה ילדים? מאיפה זה מגיע?
"הבחירה בעוד ילד הייתה בחירה נקייה והיד נטויה לעוד ילד. חמישה ילדים זה לא קל, אני משלם מזונות מאוד גבוהים, ואני מעניק להם את כל העולם ומעבר, כך שכלכלית זה לא פשוט. אבל אומרים שכל ילד מביא איתו את המזל שלו, וזה באמת ככה. אני עשיתי את הכל כדי להביא את הילד השישי, כדי שגם למאיר יהיה ילד.

ערן-ויצמן-מאיר-אזולאי-חדשות-האופנה
"שני גברים יכולים לגדל גם משפחה עם 20 ילדים ולעשות את זה על הצד הטוב ביותר". ערן ויצמן, מאיר אזולאי והמשפחה המודרנית. צילום – איה זך סטיילינג – אלעד הופמן איפור – שי אלבז

עשינו את זה עם ידידת ילדות  טובה שלי. אנחנו מתכננים עוד ילד בדרך. משפחת ויצמן הולכת להתרחב בעזרת השם לשבעה ילדים, רק שיהיה לנו כסף לתת להם. בתקופת הקורונה הייתה לי נפילה כלכלית ענקית, לא הייתה לי עזרה מאף גורם, אבל שם גם נוצר הרעיון להסריט תוכנית טלוויזיה בשם "משפחת ויצמן" והרעיון לעשות "מחוברים" באינסטגרם. לאור הפגיעה הכלכלית שהייתה, זה יצא טוב." 

ערן-ויצמן-מאיר-אזולאי-אופנה ויופי
"אני ערן ויצמן ההומו עם בעלי מדריך נשים איך לגדל ילדים באינסטגרם. לדעתי זה הישג מטורף". ערן ויצמן, מאיר אזולאי והמשפחה המודרנית. צילום – איה זך סטיילינג – אלעד הופמן איפור – שי אלבז

אתה, בן זוגך והילדים מדגמנים משפחה מושלמת. כולם מאוד יפים ופוטגנים. אבל בחיים, כמו בחיים אני מניחה שלא הכל תמיד יפה. מה הקושי העיקרי בטיפוח המשפחה המיוחדת שיצרת?
"משפחת ויצמן באמת מדגמנת כאילו משפחה הכי מושלמת בעולם, אבל זו משפחה רגילה לחלוטין. יש את בעיות גיל ההתבגרות שמאוד קשה לי איתן, יש בעיות עם לימודים של הילדים, בעיות בזוגיות עם עליות וירידות כמו כל משפחה רגילה. אין משפחה שאין בה בעיות, אין דבר כזה. יש לי אינטראקציה עם כל כך הרבה אנשים ואצל כולם אתה שומע על אותן בעיות, גם אצל הסטרייטים. נכון שהאיסטגרם שלי הפך להיות מאוד חזק.

ערן ויצמן ומאיר אזולאי. צילום מהאלבום המשפחתי
"אני חולם בגדול, ופשוט מקבל את זה.". ערן ויצמן ומאיר אזולאי. צילום מהאלבום המשפחתי

אנשים עוקבים אחרי זוג שמגדל שישה ילדים, שזה מטורף. אני חושב שאנחנו הראשונים, גם בתוכנית הטלוויזיה שאנחנו מצלמים עכשיו, שמראים ששני גברים יכולים לגדל גם משפחה עם 20 ילדים ולעשות את זה על הצד הטוב ביותר. מה שקוסם לי היום זה שאני ערן ויצמן ההומו עם בעלי מדריך נשים איך לגדל ילדים באינסטגרם. לדעתי זה הישג מטורף."

ערן ויצמן ומאיר אזולאי עם רום, הילד השישי
"עשיתי את הכל כדי להביא את הילד השישי, כדי שגם למאיר יהיה ילד". ערן ויצמן ומאיר אזולאי עם רום, הילד השישי

לפני כשנה הופעתם בסדרה של  גל אוחובסקי ולירן עצמור בערוץ "כאן" שעסקה בהבדלים ובדמיון בין להט"ב ממשפחות מזרחיות לבין משפחות אשכנזיות.  מה הייתה התובנה העיקרית שלך בנושא?
"התובנה העיקרית שלי הייתה שקודם כל עם השנים ההבדלים בין מזרחים לאשכנזים פוחתים, אבל אני ובעלי עדיין מהדור שגדלנו במשפחה מזרחית פרימיטיבית שהיה לה קשה לקבל את היציאה מהארון. עד היום לחלק מהמשפחה זה לא פשוט. לדוגמא, העליתי תמונה שלי ושל מאיר מתנשקים בפייסבוק באחד הטיולים שלי בחו"ל וקיבלתי תגובות נוראיות כמו "הומו מסריח" מבן דוד שלי שגדלתי יחד איתו. כך יש עדיין אנשים פרימיטיביים, בעיקר בעדות המזרח, אני מרגיש את זה."

ערן ויצמן, מאיר אזולאי, טלי (אמא של רום) ובת הזוג שלה
ערן ויצמן, מאיר אזולאי, טלי (אמא של רום) ובת הזוג שלה

בוא נדבר קצת על הקריירה שלך כמעצב שיער מצליח. מתי הבנת שזה מה שאתה רוצה להיות?
"יש לי סרטונים אצל אבא שלי, שצולמו במצלמת וידאו של פעם, בהם אני ילד קטן בן 9 שמשחק עם עם בני הדודים שלי משחק בו אני הספר והם הלקוחות. מאז שאני זוכר את עצמי אני מעצב שיער. באופי שלי אני מזל גדי, ולאחר טיפולים הבנתי שבגלל שגדלתי בלי כלום יש לי את הדחף להיות תמיד במקומות הראשונים, בכל מה שאני עושה. וככה זה התחיל.

משפחה מודרנית. ערן ויצמן, מאיר אזולאי והילדים
"אומרים שכל ילד מביא איתו את המזל שלו, וזה באמת ככה". משפחה מודרנית. ערן ויצמן, מאיר אזולאי והילדים

כשהתחלתי בגיל 16 להיות מעצב שיער באופן רשמי ועברתי מבית לבית אמרתי לעצמי שאני הולך ללמוד אצל הכי טובים שיש, שאני נכנס לעולם ההפקות, שאני הולך לעצב רק למפורסמים את השיער. אני כזה באופי, דחפתי את עצמי קדימה, וכעבור שנה הייתי כבר מאוד מוכר. זו הייתה לי הפתעה מטורפת. יש לי טיפ לאנשים שמחשבה יוצרת מציאות. אני חולם בגדול, ופשוט מקבל את זה."

מאיר אזולאי וערן ויצמן-ביום חתונתם
"בעיות בזוגיות עם עליות וירידות כמו כל משפחה רגילה". מאיר אזולאי וערן ויצמן ביום חתונתם

לאיזו דמות מפורסמת היית רוצה לעשות מהפך בשיער, ולמה? 
"יש לי כמה שאני ממש חם לעשות להם שינוי. לגלית גוטמן הייתי משנה את הבלונד לגמרי, הוא בלונד צהוב. לעדן פינס שהייתי עושה ל מהפך אקזוטי מטורף, כי אני אלוף בתלתלים. הכי דחוף זה בר רפאלי שהבלונד שלה צהוב מדי."

ערן ויצמן וחמשת ילדיו מדקלה
"בתקופת הקורונה הייתה לי נפילה כלכלית ענקית, לא הייתה לי עזרה מאף גורם". ערן ויצמן וחמשת ילדיו מדקלה

נגמרה הקורונה ואיתה הניסיונות, לפעמים הכושלים, לצבוע שיער לבד בבית. מה הטיפ שלך לשיקום השיער ולמראה מלא וזוהר לקראת הקיץ? 
"עד היום אנחנו מתקנים נזקים שאנשים עשו לעצמם – בלונדיות מגיעות ירוקות, חומות מגיעות אדמוניות… אנשים שצבעו בתוך הבית לא החדירו לחות והשיער יבש. מה שחשוב זה להסתפר כל שלושה חודשים קצוות, גם אם עושים את זה בבית ולא במספרה, לא להשתמש במחליקים ולעשות טיפולים משקמים בבית. חשוב להתאים את המסכה לקרקפת ולסוג השיער, לא כל מסכה מתאימה לכל אחת. יש שיקומים שעושים במספרה, וזה גם מאוד מומלץ."

ערן-ויצמן-מאיר-אזולאי-
"אני ובעלי עדיין מהדור שגדלנו במשפחה מזרחית פרימיטיבית שהיה לה קשה לקבל את היציאה מהארון". מאיר אזולאי וערן ויצמן

אינסטגרם ערן ויצמן: eranwaizman_hair
אינסטגרם מאיר אזולאי: meir360


נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק