ירין ספינקו

ירין ספינקו-2
|

 

ירין ספינקו -הוא סטודנט למוסיקה קלאסית אבל שר יורו-פופ. תכירו את ירין. האושר: שלווה, ההצלחה: טוטאליות

ירין ספינקו

 

ירין ספינקו-4
צילום: קובי בן שושן

 

אושר: אני חושב שאיני יודע מה זה אושר. אני מדמיין איזושהי שלווה נצחית, מן רגיעה שמקורה בתחושת "הגעתי" או "אני מגשים". הגשמה עצמית היא הנרטיב של חיי, ואולי היא אושר בשבילי.

 

ירין ספינקו-7
צילום: קובי בן שושן

 

אהבה: אהבה זה הכל. כל מה שאני רואה סביבי, מדומם ועד רעיון, הוא תוצאה של אהבה, פחד או שילוב של שניהם. אני משתדל תמיד להיות עירני ולבחור באהבה.

 

ירין ספינקו-2
צילום: קובי בן שןשן

 

בית: בכל מקום שבו אני נמצא ומרגיש אהבה.

 

ירין ספינקו-8
צילום: קובי בן שושן

 

חלום: הכח שמניע את החיים שלי. הלב שמזרים את הדם. ההליכה אחרי הלב והגשמת החלום הן מוטיב שחוזר בהרבה מהשירים שלי. כשאני שר, אני מתמסר לחלוטין לדמיון ומרגיש בתוך החלום. לקול הפנימי הזה שבוקע בשירה ולמוסיקה יש כח הזייתי.

 

ירין ספינקו-6
צילום: קובי בן שושן

 

הצלחה: כאדם טוטאלי, למדתי שחשוב לדעת להבחין גם בהישגים קטנים ולהרגיש תחושת סיפוק. זה עוזר לי לזהות סימנים שאני בדרך הנכונה ומפתח התבוננות עצמית טובה ועמוקה יותר גם לגבי היבטים אחרים בחיים. ההישג הגדול יהיה אותה תחושת הגשמה עצמית, ואז אולי הצלחה תהיה אושר.

 

ירין ספינקו-3
צילום: קובי בן שושן

ירין הוא זמר כותב ומלחין שהוציא לאחרונה את סינגל הבכורה שלו "נקמה מתוקה". שיר קליל וקורץ על משולש אהבה ונקמה כפולה, ומציג דיאלוג בין שני חברים. בסוף השיר תגלית מעניינת וגם מעבר מוסיקלי מיוחד איתו השיר לשיא. ירין כתב והלחין את כל שירי אלבום הביכורים שלו, אלבום פופ מתוחכם הנע בין  שירי יורו-פופ  לבלדות ג'אזיות. השירים עוסקים בחוויה של ירין ללכת אחרי הלב, התמסרות טוטאלית לחלום, והדמיון אליו הוא נסחף עם רגשות מידיים.

ירין ספינקו-5
צילום: קובי בן שושן

 

על ההפקה המוסיקאלית של האלבום והעיבודים אחראי תומר אדם לנצינגר  ביחד עם גיל לואיס ואמילי קרפל הם עבדו על שני הסינגלים של הבכורה. תומר אדם לנצינגר, שיחודו בהליכה על החבל הדק שבין פופ איכותי-לאינדי, הפיק וניהל מוזיקלית בארץ ובחו"ל: אמילי קרפל, אייר, מטרופולין (1), מינימל קומפקט, ״אהבה אסורה״ ועוד.

 

ירין ספינקו
צילום: קובי בן שושן

 

ירין נולד בקרית אונו, שם התחיל בגיל צעיר את השכלתו ופעילותו המוזיקלית. לצד הלימודים הקלאסיים בפסנתר, פיתוח קול ותיאוריה מוסיקלית, עסק גם במוסיקה קלה כזמר בלהקת הנוער הייצוגית, השתתף במחזות זמר והקלטת קולות לטובת הפקות מוסיקליות. בצבא שירת ביחידה מיוחדת ובקבע, ובתקופה זו הקדיש זמן לכתיבה והלחנה של מוסיקה משלו.

 

ירין ספינקו015
צילום: קובי בן שושן

לאחר השחרור ירין ספינקו התחיל לגבש את החומרים שלו לקראת עבודה על אלבום ולהקלטת סקיצות. לזכותו ייאמר שהוא עבר תהליך מוסיקלי ארוך עם אמנים מוכרים יותר ופחות עד שגיבש את הצבע המוסיקאלי שלו לקראת לאלבום הראשון. כיום ירין הינו סטודנט למוסיקה קלאסית באוניברסיטת תל-אביב. הוא טנור אופרה/קלאסי. לחומרים שלו, השייכים לתחום המוסיקה הקלה, הוא מביא את העולם הקלאסי ממנו הוא מגיע ואת האהבה שלו לצבעים המיוחדים והתשוקה שקיימת בהרמוניה ובתזמור שבג'אז. ירין הוא המפיק של הפרויקט, והוא מעורב בכל אספקט בתהליך. חוץ מהכתיבה וההלחנה הוא מלווה את תהליך העיבוד וההפקה, כתב את התסריט לקליפ והשתתף בבימויו, השתתף בתהליך עיצוב הסינגל, האתר וכו'.

ירין ספינקו
 
 
 
 
 
 
 
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק