ירין שחף: אושר מלאכותי-הטרנד הבא!

איפור ירין שחף צילום סטודיו ירין שחף, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל - 1
|

הלקסיקון המלא להגזמות מודל 2018: איך הפכנו לזייפנים של אושר? למה פתאום כולם מתארים יופי מעולם של אגדות וארמונות? ממתי כל אחת הפכה נסיכה? ואיך כל זה קשור לאופנה ואיפור שאנחנו עתידים לאמץ בעונות הבאות?

 

Yarin Shahaf - ירין שחף, ירין שחף, בית ספר למקצועות האיפור

מאת: ירין שחף, מיוחד ל-Efifo

ב'עידן השיתוף', שבו כוחן של הרשתות החברתיות עצום, כל אחד מאתנו  מטפח לעצמו את תדמית 'המאושר': כל בילוי מצטלם, כל שריר שהוספנו בחדר הכושר מונצח, כל לבוש חדש הופך לפוזה של דוגמנות, ואפילו המנה במסעדה (עוד לפני הביס הראשון) כבר מצטלמת. הכל כדי להוכיח לכולם, שהחיים שלנו הם הכי הכי ואין כמותנו מאושרים. מכאן והלאה, כדי לזייף אושר – כל האמצעים כשרים: סטורי, אינסטגרם, פוסט בפייסבוק או תמונה, העיקר לקבל עוד תגובה ואם אפשר, אז אל תשכחו להוסיף "אחותי את מלכה".

 

איפור ירין שחף צילום סטודיו ירין שחף, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
איפור: ירין שחף, צילום: סטודיו ירין שחף

 

יפה בהגזמה

גם במראה האופנתי, הפכנו לשחקנים ראשיים במופע חיינו. הכל סביבנו צבעוני יותר, מלכותי ושמח יותר מאשר בעבר. גם כשהחיים לא מזמנים לנו מספיק סיבות להיות מאושרים, תמיד יש אופציה לייצר אושר מלאכותי, שהוא לא פחות איכותי ומוחשי מזה הטבעי.

 

ירין שחף create2moroww trend forcast, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
ירין שחף. create2moroww trend forcast

 

אושר מלאכותי – הדור הבא

מגזין התחזיות והטרנדים שלי לאופנה ויופי לשנת 2019-20 נושא את השם Fake Happiness, ובתרגום חופשי ״אושר מלאכותי״. אחר שזיהיתי את המגמה, חקרתי את הנושא, והממצאים היו בהחלט מפתיעים. מסתבר שהאושר המלאכותי נולד מתוך מערכת חיסון פסיכולוגית. בכל אחד מאתנו קיים  מנגנון הגנה (לא מודע) המאפשר להרגיש טוב גם אם אין סיבה מוחשית להיות מאושר. גם אם נסיבות חיינו לא חיוביות במיוחד, נעשה הכל כדי לספק לעצמנו סיבות להיות מאושרים ולהראות זאת לעולם.

yarin shahaf 2019-20 trend forecast, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
yarin shahaf. 2019-20 trend forecast

 

המגזין נפתח במחקר פסיכולוגי. ניסיתי לתרגם את מגמת האושר המלאכותי העכשווית לטרנדים של אופנה ואיפור. קבלו הצצה ראשונה ולפני כולם לכמה לוקים בצבעים שמחים, אלמנטים מלכותיים, מסכות ואביזרים יוצאי דופן. איזה אושר.

 

איפור ירין שחף, צילום יחצ, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
איפור: ירין שחף, צילום: יח״צ

 

Fake Happiness

אחד המאפיינים הבולטים של טרנד האושר המלאכותי יהיו סממנים של מלוכה ואצולה, שיבואו לידי ביטוי בצבעי כחול כהה וזהב, בכתרים ובגדי מלוכה ואצולה היסטוריים. כבר היום מלוכה נתפסת כדבר עילאי ונשגב, והשימוש במונחים מלכותיים כמו "מלך", "נסיכה" ו"כתר", על מנת להעצים את עצמנו או את האחר, נעשה שגור בפינו. מאפיין נוסף של הטרנד יתבטא בסממנים של עושר ושל מעמד גבוה. כך למשל, נפגוש באזכורים שונים לגולף, שידוע כענף ספורט יוקרתי ובשילובים של אלמנטים אלגנטיים ו"עשירים" ואלמנטים יומיומיים וספורטיביים.

 

fake happiness - yarin shahaf -trend forecast, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
fake happiness – yarin shahaf – trend forecast
forecast for beauty and fashion 20219-20 yarin shahaf, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
forecast for beauty and fashion 2019-20. yarin shahaf

 

ציירי לך אושר

״ציירי לעצמך אושר״ הולך להיות המוטו שילווה את הטרנד. רוצה להשיג אושר מלאכותי? פשוט ציירי אותו. ציירי כל דבר שגורם לך להיות מאושרת והשתמשי בצבעים שמחים כמו ורוד, כתום וצהוב. תוכלי לצייר לך נמשים, כי הם מעלים אסוציאציות חיוביות ושמחות, כמו ילדות, תמימות וקיץ. תוכלי לצייר לך גם חיוך על ידי ״עיקול״ השפתון כלפי מעלה, שישווה לך מראה מחויך תמידי. את אפילו יכולה להפוך לבובת הברבי מהילדות שלך, שעשתה אותך כל כך שמחה. שימי את עצמך במרכז. ציירי על עצמך את מפת העולם, כי את כל העולם. כי את המלכה!

 

ברבי גרל , מתוך מגזין תחזיות יופי ירין שחף לשנת 2019-20, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
ברבי גירל. מתוך מגזין תחזיות יופי ירין שחף לשנת 2019-20

 

 

ירין שחף. צילום: אבי משולם
ירין שחף. צילום: אבי משולם

Yarin Shahaf – ירין שחף

מאפר, ומרצה מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות.

ירין שחף, נחשב כיום לבכיר המאפרים בישראל, נולד בת"א בשנת 1962. אהבתו אל התחום, נרקמה בשלב מוקדם בחייו. בהיותו נער נסע לטיול באיטליה וגילה שם עולם שלם ומרתק של איפור מקצועי. הכל החל תוך כדי נסיעה ברכבת מרומא לפירנצה, כאשר פגש במאפר ומאפרת, והשיחה הכובשת עימם מילאה אותו בהתלהבות. אותה התלהבות מלווה אותו עד היום בכל צעדיו בצמרת עולם האיפור.
במסגרת עבודתו העביר ירין שחף הרצאות רבות, בהן גילה את כשרון ההוראה שלו בכלל ובתחום איפור מקצועי בפרט. מכאן נסללה הדרך בטבעיות לקריירה מקצועית ייחודית.

בשנת 1986 הקים ירין שחף את בית הספר לאיפור. עיסוקו העיקרי הוא הכשרת מאפרות ומאפרים מקצועיים בתחומי האיפור השונים: איפור יופי, כלות, צילומים, טלוויזיה, איפור אומנותי, קולנוע ותיאטרון.
מאז, עבד באין ספור הפקות אופנה וקליפים, איפר לשערים של מגזינים נחשבים בארץ ובחו"ל, עבד באיפור לפרסומות של חברות גדולות, והינו מאפרם האישי של דוגמניות, שחקנים וזמרים רבים.

ירין שחף מעמיד לרשות תלמידיו את הידע הרב והניסיון שצבר וכן את קשריו הענפים בתעשיית הקולנוע, התיאטרון והאופנה בארץ.
כמו כן, ירין שחף עוסק בהדמיית פצועים לקורסי טראומה של הפקולטה לרפואה באוניברסיטת ב"ש, ומשמש כמאפר ראשי של חיל רפואה בצה"ל.

בשנת 1999 קיבל ירין שחף הצעה קוסמת במיוחד, לשמש בתפקיד המאפר הראשי והבינלאומי של חברת איפור מהגדולות בעולם. למרות הפיתוי הכספי, בחר להמשיך בדרך שהתווה לעצמו ולהכשיר דור חדש של מאפרות ומאפרים בארץ. ירין שחף רשום בשלוש סוכנויות מאפרים יוקרתיות באירופה, דרכן הוא נוסע מדי חודש אוקטובר למילאנו ופריז כדי לאפר בתצוגות הקיץ של ה-Prete a Porter, ומדי חודש מרץ לתצוגות החורף.

ירין משמש מאפר בתצוגות ה-Haute Couture (אופנת עילית) המתקיימות בפריז בחודשים יולי (אופנת חורף) וינואר (אופנת קיץ).
בנוסף, הוא מלמד מספר פעמים בשנה בשוודיה בביה"ס Make-up institute Stockholm.

כבר משנת 2014 עוסק ירין שחף, יחד עם טרנדולוגים אחרים בעולם, בחיזוי העתיד ובניסיון "לקרוא" מגמת בעולמות היופי, טרם התרחשותן.
בחודש יולי 2016 השיק ירין שחף, בישראל ובאירופה את מגזין תחזיות היופי לשנים 2017/18.

מגזין תחזיות היופי של ירין שחף, ירין שחף, בית ספר לאיפור, אקדמיה לאיפור, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashion, Fashion Magazine, Efifo, מגזין אופנה ישראלי
ירין שחף. מגזין תחזיות היופי לשנים 2018/19

גלגולו של בית ספר למקצועות היופי "ירין שחף" – היסטוריה על קצה המכחול:
בשנת 1986 הקים ירין שחף והוא בן 24 בלבד – את בית הספר לאיפור. ההתחלה הייתה בשדרות בן גוריון בתל אביב, עם כיתה אחת בלבד. מי יכול היה לחזות את ההתפתחויות…
ב-1987, בלי לאבד זמן, בית ספר לאיפור ירין שחף 'עבר דירה' לרח' דיזנגוף 84 – כאן הכיר ירין שחף את נאוה אשתו.
עוד שנה חלפה ובשנת 1988 בית ספר לאיפור ירין שחף שינה כתובת לרח' ארלוזורוב 58. במקום פעלו 2 כיתות לימודי איפור ואולפן צילום בו צילמו התלמידים את עבודותיהם. ירין החל לגייס מורים נוספים, שיספקו לימודי איפור לעוד ועוד תלמידים שנרשמו לבית הספר.
ב-1997 עבר בית ספר לאיפור ירין שחף לרח' מאפו 26, ת"א.
בשנת 2011 עבר בית הספר לרח' מנדלי מוכר ספרים 7 בתל אביב. אל מבחר קורסי האיפור הנלמדים בבית הספר נוספו קורסים חדשים בתחומי היופי, כגון סטיילינג, תסרוקות ועוד..
מתוך מחשבה על רווחת התלמידים, בשנת 2015, נפתח מתחם האיפור המפואר ביותר בארץ – בנין חדש בן 5 קומות ברחוב בית הלל 10 בתל אביב. בית הספר נמצא במרחק הליכה מתחנת רכבת השלום ומתחם עזריאלי.
בית הספר כולל כיתות איפור מרווחות ומצוידות, אולפני צילום וטלוויזיה, ספריה, חדרי השראות, חנות איפור, גלריה לאומנות, קפיטריה ועוד.

 

לוגו ירין שחף, בית ספר למקצועות האיפור - 1

האתר של ירין שחף – בית הספר הגבוה למקצועות היופי: https://www.yarin-shahaf.co.il/
האינסטגרם של ירין שחף בית הספר הגבוה למקצועות היופי yarin_shahaf
כתובת ירין שחף – בית הספר הגבוה למקצועות היופי: 
רחוב בית הילל 10, תל אביב.

 

 

Efifo – מגזין האופנה של ישראל
מייסד ועורך ראשי: אפי אליסי
ארטדירקטור הפקות אופנה ועורך ביוטי
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine

 

 

 

פורסם בקטגוריות איפור, ירין שחף
תגובות פייסבוק