ירין שחף: איפור 'מרוח' הוא הטרנד

איפור-וצילום-הילה-אלקיים-ל'ירין-שחף'-אופנה
|

מכירה את זה שאת קמה בבוקר (אחרי בילוי של  לילה של  סוער) עם שיער סתור ואיפור מרוח? אז רק שתדעי, שהמראה הזה של "ווק אופ שיים"- הוא הטרנד הכי רותח בגזרת המיקיאז'. רוצה לאמץ את מראה 'היום של אחרי'? ירין שחף עם ההסברים


מאת: אפי אליסי


המגמה העכשווית היא איפור, שאינו מתוחם בגבולותיו הטבעיים ואף זולג החוצה. מי שנוהגת להתאים את איפור שלה לצו האופנה, תופתע לגלות, שהמגמה החדשה מתאפשרת בעזרת שימוש באצבעות (נקיות, כן?). ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות מסביר:

tupbv-איפור-וצילום-הילה-אלקיים-ל'ירין-שחף'-2
איפור וצילום: הילה אלקיים ל'ירין שחף'

"תשכחו משרטוטי אייליינר מסובכים, עזבו אותכם מתיחום מדויק.  הטרנד העכשווי פורץ מגבולות אזוריו הטבעיים. המראה הזה, אותו אני מכנה "היום שאחרי", נוצר בהשראת  החופש לחזור אל עצמנו ללא מגבלת מסכות. האיפור  מתפזר לכל הפנים והופך להרמוני. התוצאה המתקבלת היא נעימה למראה, והכי חשוב – לא אינה דרמטית מדי ולא מאפילה על הלבוש.

אופנה-איפור: ירין שחף צילום: מריה סלוביוב
איפור: ירין שחף. צילום: מריה סלוביוב

מורחים צלליות עם האצבעות – עזבו אתכם מהאיפור המדויק והקפדני, תשכחו מהמכחולים והמברשות. הטרנד החדש בתחום הטכני של האיפור הוא – איפור בעזרת האצבעות.  התוצאה מוצלחות לא פחות ממברשות. איך יוצרים את המראה בעזרת כריות האצבע? בדרך הבאה: מניחים מייק אפ משולב בפודרה. המאפשר מריחה מהירה וחוסך את זמן קיבוע הפודרה. מורחים עם האצבע על העפעף צללית אפורה -כסופה דומיננטית ומעליה צללית לבנה או לחלופין מסתפקים בגוון אפור עכבר על כל העפעף.

איפור-ירין-צילוםן-מריה-סלוביוב-אופנה
איפור: ירין שחף. צילום: מריה סלוביוב

תוחמים את העין בעיפרון שחור ומטשטשים – כדי להגיע לתוצאות טובות יש להבריש את הריסים במסקרה בסוף התהליך. כך ניתן להבטיח שהריסים לא יתלכלכו משאריות הצלליות. 

יוצרים נמשים בעזרת שניים או שלושה עפרונות עיניים  במנעד גוונים של חום. יש לנקד בעדינות ולהימנע מהדגשת יתר. קל מאוד ליפול למראה המוגזם והלא טבעי. מומלץ לעשות זאת בשלבים (להוסיף – תמיד אפשר). לסיום, מעמעמים את הניקוד בעזרת פודרה. 

אופנה-איפור-הילה-אלקיים-ל'ירין-שחף'-צילום-הילה-אלקיים-(2)
איפור וצילום: הילה אלקיים ל'ירין שחף'

הנמשים מייצגים אופי ג'ינג'י, צעיר ומראה הרפתקני שאינו מתנצל. כבר לפני כמה שנים, הפסיקו המאפרים לנסות ולהסתיר את הנמשים כחלק ממגמת האיפור הטבעי (NO MAKEUP LOOK). בסיס האיפור הפך להיות שכבה דקה יותר, אשר חושפת מראה טבעי. הנמשים מסמלים מראה טבעי וצעיר. לכן, הרצון להבליט אותם מתיישב עם  התפיסה של אנטי אייג'ינג אשר נשענת על הדגשת אלמנטים המקושרים לרוח הנעורים.

טיפ שפתיים– ליצירת מראה שכזה חשוב לתחום אותן בתוחם בגוון טבעי, תוך שמקפידים לחרוג מגבולות הקו של השפה בין מילימטר לשניים. בסוף התחימה, עוברים עליהם בליפסטיק ורוד-בייבי ומטשטשים את הגבולות בעזרת כרית האצבע.

לאתר של ירין שחף: https://www.yarin-shahaf.co.il/

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, ירין שחף
תגובות פייסבוק