ירין שחף. הכל כלול: איפור וטיפוח בחו"ל

מראה קיץ 2018 ירין שחף. צילום: סטודיו 'יריןשחף'' אופנה, Fashion, מגזין אופנה ישראלי, אופנה ישראלית, Fashion News, חדשות אופנה, חדשות אופנה 2018, Fashion Articles, מגזין אופנה, Fashion Magazine, כתבות אופנה, צילום אופנה, כתבות אופנה 2018, Efifo, מגזין אופנה אונליין, Photography, מגזין אופנה ועיצוב, מגזיני אופנה ישראלים, בית ספר לאופנה 2018, מגזין אופנה 2018, עיתון אופנה 2018, אינסטגרם, שיער, סטייל, מגזין האופנה של ישראל
|

לקראת שיאה של עונת הנסיעות, ירין שחף – מנהל בית הספר למקצועות היופי – עם מדריך לחופשה מטופחת: איך נכון לארוז איפור במזוודה? מה לקחת ועל מה לוותר? איפה הכי משתלם לקנות בארץ או בדיוטי? ולמה צרפת היא אלופת העולם לא רק במונדיאל?

 

Yarin Shahaf - ירין שחף, ירין שחף, בית ספר למקצועות האיפור

מאת: ירין שחף, מיוחד ל-Efifo

איך למנוע תאונה במזוודה?
לפני הכל, העבירו את מוצרי הטיפוח לבקבוקים קטנים ודאגו לאריזה הרמטית. כך שבמקרה והם ייפתחו או יתפוצצו, אז הם לא ילכלכו את הבגדים שבמזוודה. כידוע, בשדות תעופה רבים בעולם אסור להעלות למטוס נוזלים, משחות, קרמים וכדומה. בקבוק/מיכל/שפופרת המכיל מעל 100 מ"ל יוחרם עוד בהליך הבידוק. אנשי הביטחון לא נותנים הנחות גם אם מדובר בקרם לחות תמים  למראה.

מה לקחת?
כדאי לברר מראש מה מזג האוויר במקום אליו טסים. אין צורך להיסחב עם מגרה שלמה של מוצרים שלא בעונתם. קחי את אלה שאת רגילה להשתמש בהם. חופש זה לא זמן טוב לנסות מוצרים חדשים על העור, שעלול ליצור תגובה אלרגית.

וכשאת בחו"ל, אל תהפכי את פנייך לשפן ניסיונות. השווקים בכל העולם מוצפים ב-״סיילים״ – אלה מוכרים מוצרי איפור זולים במיוחד, רק ששכחו לספר לך שרובם פג התוקף והם עלולים להוביל לגירויי עור. יש לקנות אך ורק מוצרים שבהם מסומן תאריך תפוגה והם באריזה הרמטית. איפור קונים במקום ממוזג עם אישור של משרד הבריאות של אותה מדינה.

 

מראה קיץ 2018 ירין שחף. צילום: סטודיו 'יריןשחף'
מראה קיץ 2018 ירין שחף. צילום: סטודיו 'יריןשחף'

איך לחסוך מקום?
מייק-אפ-פודרה – מוצר אחד המשלב שני תכשירים יחד. הוא מגיע באריזות קטנות במרקם נוזלי. הוא נוח ומהיר מאוד לשימוש, ובעיקר חוסך מקום של שני מוצרים.
צלליות – אין צורך להיסחב עם סטים שלמים של צלליות. צללית לבנה פלוס אחת נוספת בצבעי אדמה – תעשה את כל העבודה. (הלבן הוא הגוון הטרנדי של העונה ובעיקר תואם כל בגד).
ניתן לוותר על סומק. הצללית הנוספת שלקחנו יכולה בהחלט לשמש גם כסומק בעזרת מברשת עבה כמובן, ובמידה ובוחרים לצללית גוונים חומים-אדמדמים-כתומים. בשיאה של העונה החמה, אין כמו צבעי פסטל רכים. הם מחמיאים מרעננים והכי מתאימים לגוון ולעור הישראלי.
שפתון אחד בגוון 'ניוד' ניטרלי – הוא פתרון לא נורמאלי. יתרונו הגדול הוא בכך, שהוא תואם כל בגד וישווה לשפתיים מראה אחיד וחלק לכל אורך שעות היממה. כדאי לבדוק את מרכיבי הלחות שבו ולהעדיף מינימום 30% לחות. שינויי טמפרטורה ממדינה למדינה גורמים ליובש בשפתיים, כי שם העור דק במיוחד.
״דוגמיות האיפור״ שמחלקות חינם במשך כל השנה ע"י רשתות הקוסמטיקה (אלה שתמיד שוכבים במגירה ומעולם לא משתמשים בהם) יהיו לעזר רב בזמן נסיעה.

איפה כדאי לקנות איפור בארץ או בדיוטי?
התשובה בהחלט לא חד משמעית. כידוע, רוב המוצרים הנמכרים בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'ארדסון נמכרים במבצע של 4 פלוס 1 חינם. כך שאם רוצים לקנות כמות, זה בהחלט משתלם, אבל כשרוצים  לרכוש מוצר בודד, כדאי להשוות. שורה תחתונה: הדיוטי פרי לרוב זול יותר. היתרון הגדול מלבד חווית הקניה, הוא הריכוז הגדול ביותר של מותגי איפור מהטובים ביותר תחת קורת גג אחת, כגון: שאנל, כריסטיאן דיור, קלארינס, קליניק, אליזבט ארדן, אסתי לאודר, גרליין, הלנה רובינשטיין, גי'בנשי, לה פרמייר, לנקום, לוראל, מאק, מייבלין, שיידו, סיסלי, איב סאן לורן ועוד.

האם דיוטי פרי בחו"ל זול יותר מדיוטי פרי בישראל?
באתר המרכז הישראלי לצרכנות פיננסית ערכו השוואה בין המחירים של דיוטי פרי בעולם מול הדיוטי פרי בישראל של מוצרים הפופולאריים. המסקנה: תלוי ביעד הנסיעה. האתר בהחלט מספק אינדיקציה לגבי ההפרשים בין המחירים בדיוטי פרי של ישראל לעומת המחירים בדיוטי פרי אחרים בעולם. לדוגמא: הדיוטי פרי בישראל זול יותר מניו-יורק ואילו הדיוטי פרי של תאילנד ושל הודו זולים יותר מישראל. שורה תחתונה: המחירים שונים ממדינה למדינה, תלוי מהו היעד אליו נוסעים.

לקנות בשמיים? (דיוטי פרי בטיסה)
רוב חברות התעופה מציעות שירות דיוטי פרי במהלך הטיסה. אם יודעים בדיוק מה רוצים – העסקה בהחלט משתלמת. לדוגמא: חברת אל על מציעה מגוון מוצרים תחת הכותרת "buy and fly" במחירים אטרקטיביים. בין הפריטים השונים, ניתן למצוא מארז של 9 שפתונים בגוונים שונים של חב' רבלון במחיר של 54 דולר  (מתנה נפלאה לכל החברות שלך במחיר משתלם בהחלט).
לאתר של אלעל: https://www.elal.com/dutyfree-elal/Home/Index

רבלון – מארז 9 שפתונים – אוסף גוונים רומנטיים של השפתון האיקוני של רבלון: Revlon Super Lustrous. השפתונים עתירי לחות ב-3 אפשרויות גימור: פנינה, מט ומבריק למראה שפתיים מפתה.

מארז ליפסטיקים של רבלון לרכישה במהלך הטיסה או בהזמנה בראש דרך האתר. צילום מתוך האתר של אלעל
מארז ליפסטיקים של רבלון לרכישה במהלך הטיסה או בהזמנה בראש דרך האתר. צילום מתוך האתר של אלעל

הופה הופה – הגעת לאירופה
צרפת היא אלופת העולם ולא רק בכדורגל. פריז היא בירת ה'שיק' עולמי. אין על הפריזאיות בכל הקשור לאיפור. אם את מכורה לג'אנר, אל תפסחי על חנות הכל-בו המפוארת בעולם של רשת גאלרי לאפייט (לא רחוק מהשאנז-אליזה). רק הארכיטקטורה של המבנה שווה ביקור בפני עצמו. הקומה החמישית הענקית מוקדשת כולה לעולם האיפור והקוסמטיקה. הריחות, הצבעים והמרקמים הופכים את הביקור במקום לחוויה אסטטית מעלפת. מגוון אינסופי של מותגים, שמתאימים לכל טעם ולכל כיס, וגם דיילות מקצועיות ומיומנות – ובעיקר סבלניות – יעניקו לך שירות כמו שרק הצרפתים יודעים. בררי מהו מבצע השבוע – עליו מקבלים 12 אחוזי הנחה של tax free, כך שרכישה יכולה להיות משתלמת במיוחד.

לילה טוב אירופה
ליל מנוחה. רק אל תשכחי בסופו של כל יום להסיר את האיפור לפני השינה. מאחר ומרבית מחומרי האיפור מבוססי שומן ולהם יכולת זליגה לעין וגם ספיגה לעור. מוצרי איפור שלא הוסרו כהלכה לפני השינה ספחו אליהם במהלך היום שבבי אבק וזיהום, אשר נספגים בקלות בעור. לכן חשוב לשמור על עור פנים נקי ובריא. לטווח הארוך, מומלץ טרום פעולת האיפור להניח קרם לחות, אשר יגן מפני רגישות לחומרי האיפור ויחצוץ בינם לבין העור, וכמובן להסירם לפני השינה.

לאתר ״ירין שחף״: http://www.yarin-shahaf.co.il

 

ירין שחף. צילום: אבי משולם
ירין שחף. צילום: אבי משולם

Yarin Shahaf – ירין שחף

מאפר, ומרצה מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות.

ירין שחף, נחשב כיום לבכיר המאפרים בישראל, נולד בת"א בשנת 1962. אהבתו אל התחום, נרקמה בשלב מוקדם בחייו. בהיותו נער נסע לטיול באיטליה וגילה שם עולם שלם ומרתק של איפור מקצועי. הכל החל תוך כדי נסיעה ברכבת מרומא לפירנצה, כאשר פגש במאפר ומאפרת, והשיחה הכובשת עימם מילאה אותו בהתלהבות. אותה התלהבות מלווה אותו עד היום בכל צעדיו בצמרת עולם האיפור.
במסגרת עבודתו העביר ירין שחף הרצאות רבות, בהן גילה את כשרון ההוראה שלו בכלל ובתחום איפור מקצועי בפרט. מכאן נסללה הדרך בטבעיות לקריירה מקצועית ייחודית.

בשנת 1986 הקים ירין שחף את בית הספר לאיפור. עיסוקו העיקרי הוא הכשרת מאפרות ומאפרים מקצועיים בתחומי האיפור השונים: איפור יופי, כלות, צילומים, טלוויזיה, איפור אומנותי, קולנוע ותיאטרון.
מאז, עבד באין ספור הפקות אופנה וקליפים, איפר לשערים של מגזינים נחשבים בארץ ובחו"ל, עבד באיפור לפרסומות של חברות גדולות, והינו מאפרם האישי של דוגמניות, שחקנים וזמרים רבים.

ירין שחף מעמיד לרשות תלמידיו את הידע הרב והניסיון שצבר וכן את קשריו הענפים בתעשיית הקולנוע, התיאטרון והאופנה בארץ.
כמו כן, ירין שחף עוסק בהדמיית פצועים לקורסי טראומה של הפקולטה לרפואה באוניברסיטת ב"ש, ומשמש כמאפר ראשי של חיל רפואה בצה"ל.

בשנת 1999 קיבל ירין שחף הצעה קוסמת במיוחד, לשמש בתפקיד המאפר הראשי והבינלאומי של חברת איפור מהגדולות בעולם. למרות הפיתוי הכספי, בחר להמשיך בדרך שהתווה לעצמו ולהכשיר דור חדש של מאפרות ומאפרים בארץ. ירין שחף רשום בשלוש סוכנויות מאפרים יוקרתיות באירופה, דרכן הוא נוסע מדי חודש אוקטובר למילאנו ופריז כדי לאפר בתצוגות הקיץ של ה-Prete a Porter, ומדי חודש מרץ לתצוגות החורף.

ירין משמש מאפר בתצוגות ה-Haute Couture (אופנת עילית) המתקיימות בפריז בחודשים יולי (אופנת חורף) וינואר (אופנת קיץ).
בנוסף, הוא מלמד מספר פעמים בשנה בשוודיה בביה"ס Make-up institute Stockholm.

כבר משנת 2014 עוסק ירין שחף, יחד עם טרנדולוגים אחרים בעולם, בחיזוי העתיד ובניסיון "לקרוא" מגמת בעולמות היופי, טרם התרחשותן.
בחודש יולי 2016 השיק ירין שחף, בישראל ובאירופה את מגזין תחזיות היופי לשנים 2017/18.

מגזין תחזיות היופי של ירין שחף, ירין שחף, בית ספר לאיפור, אקדמיה לאיפור, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashion, Fashion Magazine, Efifo, מגזין אופנה ישראלי
ירין שחף. מגזין תחזיות היופי לשנים 2018/19

גלגולו של בית ספר למקצועות היופי "ירין שחף" – היסטוריה על קצה המכחול:
בשנת 1986 הקים ירין שחף והוא בן 24 בלבד – את בית הספר לאיפור. ההתחלה הייתה בשדרות בן גוריון בתל אביב, עם כיתה אחת בלבד. מי יכול היה לחזות את ההתפתחויות…
ב-1987, בלי לאבד זמן, בית ספר לאיפור ירין שחף 'עבר דירה' לרח' דיזנגוף 84 – כאן הכיר ירין שחף את נאוה אשתו.
עוד שנה חלפה ובשנת 1988 בית ספר לאיפור ירין שחף שינה כתובת לרח' ארלוזורוב 58. במקום פעלו 2 כיתות לימודי איפור ואולפן צילום בו צילמו התלמידים את עבודותיהם. ירין החל לגייס מורים נוספים, שיספקו לימודי איפור לעוד ועוד תלמידים שנרשמו לבית הספר.
ב-1997 עבר בית ספר לאיפור ירין שחף לרח' מאפו 26, ת"א.
בשנת 2011 עבר בית הספר לרח' מנדלי מוכר ספרים 7 בתל אביב. אל מבחר קורסי האיפור הנלמדים בבית הספר נוספו קורסים חדשים בתחומי היופי, כגון סטיילינג, תסרוקות ועוד..
מתוך מחשבה על רווחת התלמידים, בשנת 2015, נפתח מתחם האיפור המפואר ביותר בארץ – בנין חדש בן 5 קומות ברחוב בית הלל 10 בתל אביב. בית הספר נמצא במרחק הליכה מתחנת רכבת השלום ומתחם עזריאלי.
בית הספר כולל כיתות איפור מרווחות ומצוידות, אולפני צילום וטלוויזיה, ספריה, חדרי השראות, חנות איפור, גלריה לאומנות, קפיטריה ועוד.

(מתוך האתר "ירין שחף" )

 

לוגו ירין שחף, בית ספר למקצועות האיפור - 1

האתר של ירין שחף – בית הספר הגבוה למקצועות היופי: https://www.yarin-shahaf.co.il/
האינסטגרם של ירין שחף בית הספר הגבוה למקצועות היופי yarin_shahaf
כתובת ירין שחף – בית הספר הגבוה למקצועות היופי: 
רחוב בית הילל 10, תל אביב.

 

Efifoמגזין אופנה ישראלי

 

פורסם בקטגוריות איפור, ירין שחף
תגובות פייסבוק