ירין שחף מהמר על ״ליפסטיק ירוק״

ירין שחף איפור ירוק. yari-shahaf-cover, ירין שחף, בית ספר לאיפור, אקדמיה לאיפור, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashion, Fashion Magazine, Efifo, מגזין אופנה ישראלי
|

גורו האיפור, ירין שחף, בטור מיוחד ל-Efifo: מזה כמה שנים ברציפות, ירין שחף יוצר מידי שנה מגזין תחזיות, ומהמר על מגמות היופי לשנים הבאות. למה ירוק? תקראו!

Yarin Shahaf - ירין שחף, ירין שחף, בית ספר למקצועות האיפור

מאת: ירין שחף, מיוחד ל-Efifo

 

שפתיים אומברה, צילום הילה אלקיים
שפתיים אומברה. צילום: הילה אלקיים

מזה כמה שנים ברציפות, אני יוצר מידי שנה מגזין תחזיות, ומהמר על מגמות היופי לשנים הבאות.  כדי  ליצור תחזית מהימנה ככל האפשר, כזו שתדייק בממצאים שלה, אני נעזר במחקרים, בשיחות עם אנשי מפתח, טרנדולוגים, עמיתים, ויוצר מחקר משלי המתבסס על הלכי רוח בעולמות הכלכלה, הפוליטיקה, הסוציולוגיה והעיצוב.

 

מגזין תחזיות היופי של ירין שחף
מגזין תחזיות היופי של ירין שחף

תחזית טובה מנסה "לנבא" את רצונות האנשים בכלל, ואת ההתנהלות העיצובית והצרכנית בפרט.

לא תמיד יש תשובה לגחמה מסוימת, או רצון להשתמש בצבע מסוים. כשתלמידים שואלים אותי על כך, לא תמיד יש לי תשובה ברורה. אני מעריך מאוד את המשפט האומר כי: "מכל מלמדיי השכלתי" – ונהנה גם להוסיף את השכלול שלו, האומר כי מכל תלמידי השכלתי. אני אוהב את האמביציה השולחת אותי לחקור ללמוד ולהעמיק. לעיתים קורה, שתלמיד שואל משהו, ואינני יודע את התשובה המדויקת, אזי אני מרגיש שתלמיד כזה עושה אותי מורה טוב יותר, מורה שאומנם לא יודע הכל, אבל יודע יותר מאתמול, ועדיין לא כפי שאדע מחר. אז לא תמיד יש לי תשובה מוצקה ל-

למה ליפסטיק ירוק
למה? ככה. או בעצם למה לא?

שפתיים 'אומברה' - איפור: ירין שחף, צילום: הילה אלקיים
שפתיים 'אומברה'. איפור: ירין שחף, צילום: הילה אלקיים

אומברה

איפור שפתיים בגוון מתחלף זכה לכינוי "אומברה" – מדובר במספר גוונים המשתלבים זה עם זה, ויחדיו יוצרים מראה בלתי שיגרתי. מקורו של הטרנד הזה הגיע מגזרת השיער (גוונים כהים בשורשי השיער ההולכים ומתבהרים עד לקצוות השיער). באיפור שפתיים, הגוונים הכהים משמשים כמסגרת. גוונים אלה ילכו והתבהרו עד למרכז השפתיים.

איך ליצור את מראה השפתיים?
בשילוב של 3- 2 גוונים ניתן ליצור מימד עומק מהפנט, אך כדי שהמראה יהיה מפתיע, רצוי להשתמש בשלושה גוונים כהים ובהירים מאותה קשת צבעים.
כדי שהתוצאה תשמר לאורך זמן ולא תמרח, יש להתחיל בפידור השפתיים (ניתן להשתמש בחומר, שנשאר על המברשת אחרי פידור הפנים). משרטטים מסגרת לשפתיים בעזרת עיפרון בגוון אוקיינוס עמוק. ניתן להשתמש בעיפרון עיניים ולמלא מעט את השפתיים בעזרתו. כדי להשיג מראה מרקם בשרני ושומני, מערבבים שני גוונים של מייק אפ:כחול  וצהוב (כן כן לא טעינו, אכן מדובר במייק אפ. בכדי להשיג תוצאה טובה רצוי להניחו בעזרת במברשת שפתיים איכותית). מטשטשים את שני הגוונים באזור המפגש ביניהם.
לסיום, כדי להאדיר את המראה, ניתן להוסיף במרכז השפתיים נגיעות קלות של שפתון בצבע זהב או נצנצים במרקם ג'ל.

 

החומרים בהם השתמש ירין שחף ליצירת המראה:

פודרה אבן - I'M Fashion Makeup, צילום יחצ
צילום: יח״צ

פודרה אבן – I'M Fashion Makeup

I Face It. פודרה דחוסה בגימור משי לכל סוגי האיפור. ניתן להשתמש בה ישירות על העור או מעל מייק-אפ לקיבוע האיפור. מועשרת בשמן חמניות וויטמין E המשפרים את איכות העור. מכילה מינרלים טבעיים ופיגמנטים איכותיים היוצרים מרקם עור אחיד ומקבעים את האיפור לאורך זמן.

 

ofra. עיפרון עמיד במים בעל פיגמנט חזק ורכות המאפשרת מריחה קלה ומדוייקת. מתאים גם לאיזורים עדינים בעין. צילום: יח״צ
צילום: יח״צ

עיפרון עיניים – OFRA
עפרון עיניים  כחול-ירוק (גוון אוקיינוס) עמיד במים בעל פיגמנט חזק ורכות המאפשרת מריחה קלה ומדויקת. מתאים גם לאזורים עדינים בעין ובהחלט יכול לשמש גם לתיחום שפתיים.

 

מכחול שפתיים מס' 03 - מכחול מסדרת 'ירין שחף'
צילום״ יח״צ

מכחול שפתיים מס' 03 – מכחול מסדרת 'ירין שחף'
מכחול משיער סינטטי מעולה וידית עץ איכותית הנועד להנחה מדויקת של שפתון.

 

פלטת צבעי שמן - Kryolan
צילום: יח״צ

פלטת צבעי שמן – Kryolan
צבע גוף ופנים על בסיס שמן, מתאים לעבודת אפקטים וציורי גוף. איכות הצבעים מעניקה להם פיגמנט חזק ועמידות גבוהה במיוחד.

 

אור ירוק. איפור: ירין שחף, צילום: הילה אלקיים
אור ירוק. איפור: ירין שחף, צילום: הילה אלקיים

 

את מוצרי האיפור ניתן לרכוש באתר האונליין: https://store.yarin-shahaf.co.il/

 

ירין שחף, בת ספר למקצועות האיפור, צילום אבי משולם, חדשות אופנה 2018, מגזין אופנה, כתבות אופנה 2018, מגזין אופנה ועיצוב, מגזין אופנה אונליין, מגזיני אופנה ישראלים, מגזין אופנה 2018, עיתון אופנה 2018, סטייל, Fashion, Fashion Magazine, Efifo, Fashion Articles, Fashion Magazine, Fashion News, מגזין אופנה ישראלי, אקדמיה -

Yarin Shahaf – ירין שחף

ירין שחף, מבכירי המאפרים בישראל, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות. מלמד ומרצה גם בברלין ובשטוקהולם. עוסק בתחזיות טרנדים של אופנה ויופי.

ירין שחף נולד בת"א בשנת 1962 נשוי ואב ל-2. אהבתו אל התחום, נרקמה בשלב מוקדם בחייו. בהיותו נער נסע לטיול באיטליה וגילה שם עולם שלם ומרתק של איפור מקצועי. הכל החל תוך כדי נסיעה ברכבת מרומא לפירנצה, כאשר פגש במאפר ומאפרת, והשיחה הכובשת עימם מילאה אותו בהתלהבות. אותה התלהבות מלווה אותו עד היום בכל צעדיו בצמרת עולם האיפור.
במסגרת עבודתו העביר ירין שחף הרצאות רבות, בהן גילה את כשרון ההוראה שלו בכלל ובתחום איפור מקצועי בפרט. מכאן נסללה הדרך בטבעיות לקריירה מקצועית ייחודית. בשנת 1986 הקים ירין שחף את בית הספר לאיפור. עיסוקו העיקרי הוא הכשרת מאפרות ומאפרים מקצועיים בתחומי האיפור השונים: איפור יופי, כלות, צילומים, טלוויזיה, איפור אומנותי, קולנוע ותיאטרון.
מאז, עבד באין ספור הפקות אופנה וקליפים, איפר לשערים של מגזינים נחשבים בארץ ובחו"ל, עבד באיפור לפרסומות של חברות גדולות, והינו מאפרם האישי של דוגמניות, שחקנים וזמרים רבים. ירין שחף מעמיד לרשות תלמידיו את הידע הרב והניסיון שצבר וכן את קשריו הענפים בתעשיית הקולנוע, התיאטרון והאופנה בארץ.
כמו כן, ירין שחף עוסק בהדמיית פצועים לקורסי טראומה של הפקולטה לרפואה באוניברסיטת ב"ש, ומשמש כמאפר ראשי של חיל רפואה בצה"ל.
ירין שחף רשום בשלוש סוכנויות מאפרים יוקרתיות באירופה, דרכן הוא נוסע מדי חודש אוקטובר למילאנו ופריז כדי לאפר בתצוגות הקיץ של ה-Prete a Porter, ומדי חודש מרץ לתצוגות החורף.
ירין שחף משמש מאפר בתצוגות ה-Haute Couture (אופנת עילית) המתקיימות בפריז בחודשים יולי (אופנת חורף) וינואר (אופנת קיץ). בנוסף, הוא מלמד מספר פעמים בשנה בשוודיה בביה"ס Make-up institute Stockholm.
כבר משנת 2014 עוסק ירין שחף, יחד עם טרנדולוגים אחרים בעולם, בחיזוי העתיד ובניסיון "לקרוא" מגמת בעולמות היופי, טרם התרחשותן. בחודש יולי 2016 השיק ירין שחף, בישראל ובאירופה את מגזין תחזיות היופי לשנים 2017/18.
בשנת 2015, השיק את מתחם האיפור המפואר ביותר בארץ: בנין חדש בן 5 קומות ברחוב בית הלל 10 בתל אביב. בית הספר נמצא במרחק הליכה מתחנת רכבת השלום ומתחם עזריאלי. בית הספר כולל כיתות איפור מרווחות ומצוידות, אולפני צילום וטלוויזיה, ספריה, חדרי השראות, חנות איפור, גלריה לאומנות, קפיטריה ועוד.

 

לוגו ירין שחף, בית ספר למקצועות האיפור - 1

האתר של ירין שחף – בית הספר הגבוה למקצועות היופי: https://www.yarin-shahaf.co.il/
האינסטגרם של ירין שחף בית הספר הגבוה למקצועות היופי yarin_shahaf
כתובת ירין שחף – בית הספר הגבוה למקצועות היופי: 
רחוב בית הילל 10, תל אביב.

 

מגזין אופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
אינסטגרם: fashionisraelmagazine
קבוצת האופנה והביוטי שלנו פתוחה לכולם: מגזין אופנה של ישראל

פורסם בקטגוריות איפור, ירין שחף
תגובות פייסבוק