ירין שחף: סילבסטר עם סילבר

על רקע שמלה כסופה את יכולה להמשיך את המגמה ולהתהדר בשפתון מטאלי. איפור: ירין שחף. צילום: יח״צ - 1
|

אחרי שצבע הזהב התלבש על כל חלקה טובה, החל מהאופנה, דרך הריהוט ועד כל חפץ נוי אפשרי, הגיע הזמן להיפרד. צאתך לשלום מיסטר גולד, ברוך הבא מר סילבר.

 

ירין שחף סילבסטר

בערב האחרון של השנה האזרחית, נוותר על המוזהבים לטובת המנצנצים הכסופים. הפי ניו ייר ויאללה קונפטי – כסוף כמובן.

 

 

Yarin Shahaf - ירין שחף, ירין שחף, בית ספר למקצועות האיפור

מאת: ירין שחף, מיוחד ל-Efifo

 

במקרה ששנת 2018 סנוורה במיוחד ולא שמתם לב שהגזמתם עם הזהב שיתיישב בכל מקום ופינה שביקשו יוקרה – אל דאגה. לכל שנה יש גם סוף שנה. אבל לפני שמבכים על לכתו של היקר מפז, קבלו במיידי את מקבילו המתכתי הכסוף והאצילי. כי את לא באמת מתכוונת לוותר על טיימינג נוצץ מבלי להתהדר בהתאם.
עד כאן הכותרות, וכעת לחדשות: אחרי שסיכמנו ששמלות הזהב – אאוט אפשר לקחת נשימה כי שמלות הכסופות – הן הכוכב הבא.

 

צלליות כסופות ושפתיים שרי. איפור ירין שחף צילום יחצ
צלליות כסופות ושפתיים שרי. איפור: ירין שחף. צילום: יח״צ

 

ירין שחף, אמן יופי וטרנדולוג (הוגה טרנדים) מסביר: טרנד שמלות הפאייטים מככב כאן כבר מעל לשלוש שנים ומוכיח שלא מדובר במגמה חולפת, אלא בסגנון שכבר הפך מזמן לנחלת הכל. למרות אלה, האוטפיט הכסוף מקבל מקום של כבוד בלילה האחרון של השנה. כשהשיח האופנתי הופך כסוף נוצץ – האיפור שלך חייב להיות  מוקפד. מילת המפתח היא: ״איזון״. עם עודף גוונים את עלולה להיראות כמו שרשרת אורות צבעוניים של כריסמס. בחרת בפריט לבוש נועז? מתני את גווני האיפור.
כשמתהדרים בפאייטים יש להתאפר במראה קלאסי: שפתיים אדומות וסגנון איפור עיניים מעושן ישלימו את המראה. לפני מריחת הצלליות על העפעף, כדאי להשתמש בקונסילר ובמעט פודרה כדי להחליק וכדי להעניק אחידות. הדבר מגביר את עמידות הצללית. מניחים צלליות בגווני "עור" נטרליים . לקבלת מראה עיניים מעושן ניתן להשתמש במברשת איפור עיניים ובעזרתה לטשטש את הצללית או באמצעות כרית האצבע. לאחר טשטוש הצללית הראשונה, יש למרוח צללית בגוון שחור צמוד לקו הריסים העליונים והתחתונים. התיחום הופך להיות מתוחכם ועמוק יותר.
כדי לעצב את הריסים כדאי להשתמש במעגל ריסים. המעגל יכין את הריסים לקראת המסקרה, יעצים ויבליט את מראה. שימוש כפול במסקרה שחורה ייצור גבשושים על הריסים, יאריך ויעבה אותם. יש למשוח את המסקרה על פני הריסים העליונים מהחיצונים ועד הפנימיים ביותר.
הסילבסטרהוא בהחלט סיבה לשלוף את השפתון האדום מהמגירה. הנועזות יותר מוזמנות להכהות אותו לצבע דובדבן עמוק וגווני יין כהים. ו…אם את מתכננת נשיקת חצות עסיסית מבלי להיפרד מהשפתון ולהעביר אותו לבן הזוג – מומלץ לקבע את השפתון בדרך המסורתית של הספגת השפתון בשכבת פודרה ולאחריה הנחה נוספת של השפתון או פשוט להשתמש בעיפרון שפתיים עמיד. הפי ניו ייר.

 

כסף, ירין שחף

 

על רקע שמלה כסופה את יכולה להמשיך את המגמה ולהתהדר בשפתון מטאלי. איפור: ירין שחף. צילום: יח״צ
על רקע שמלה מוכספת וניטרלית את יכולה להמשיך את המגמה הבוהקת עם שפתון ורוד- אפרסק-כסוף על השפתיים. איפור: ירין שחף, צילום יח'צ

 

צלליות כסופות ושפתיים שרי. איפור: ירין שחף. צילום: יח״צ
צלליות כסופות ושפתיים שרי. איפור: ירין שחף, צילום: יח״צ

 

הנועזות שרוצות מראה של  של פעם בשנה  מוזמנות להצטייד  באבני קריסטל שקופות שנצמדות לפנים ולא מותירות ספק מי היא כאן הכוכבת האמתית , איפור ירין שחף צילום יחצ
הנועזות שרוצות מראה של פעם בשנה מוזמנות להצטייד באבני קריסטל שקופות שנצמדות לפנים ולא מותירות ספק מי היא כאן הכוכבת האמתית. איפור: ירין שחף, צילום: יח״צ

 

 

 

 

בתצלום-ירין-שחף.-צילום-אבי-משולם
ירין שחף מנהל בית הספר הגבוה למקצועות היופי. צילום: אבי משולם

 

לאתר בית הספר: https://www.yarin-shahaf.co.il/
לחנות האיפור: https://store.yarin-shahaf.co.il/
האינסטגרם של ירין שחף: yarin_shahaf
כתובת: ירין שחף 
– בית הספר הגבוה למקצועות היופי: רחוב בית הילל 10, תל אביב.

 

Efifo – מגזין האופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine
קבוצת האופנה שלנו פתוחה לכולם: https://www.facebook.com/groups/efifo/

 

פורסם בקטגוריה ירין שחף
תגובות פייסבוק