יש לי בטן, אני בעלת מבנה גוף מעוגל?


פלאס סייז-מגזין אופנה
|

לאה לאוקשטיין על מבני גוף – שעון חול, ישר, משולש, משולש הפוך. המידה לא הופכת אותך לבעלת מבנה גוף מעוגל

Trend-Alert_-Fique-de-Olho-na-Volta-do-Poá---Gabi-May
Trend Alert. Fique de Olho na Volta do Poá – Gabi May. צילום: פינטרסט


כמעט עשור שאני סטייליסטית אישית, ובשנים אלו יצא לי לשמוע לא מעט את המשפט הזה: יש לי בטן, האם אני מבנה גוף מעוגל?

אבל לא כל אחת עם בטן היא בעלת מבנה מעגול. וגם לא כל אישה שלובשת מעל מידה 42 היא מבנה גוף מעוגל. כל עוד הבטן הוא לא החלק הרחב ביותר בגוף, את לא מבנה גוף מעוגל. ובכל מידה יכולות להיות את כל מבני גוף – שעון חול, ישר, משולש, משולש הפוך. המידה לא הופכת אותך לבעלת מבנה גוף מעוגל.

womens-fashion-casual-אופנה
womens fashion casual. צילום: פינטרסט

לצערי, אין היום אישה שלא מתלוננת על הבטן שלה, לכן זה לגמרי סובייקטיבי. אפשר לטפל נקודתית בהסתרת הבטן. בסוף – גוף נפש משפיעים זה על זה, ולא משנה מהי ההגדרה. אם תרגישי משהו בגוף שלך, זה עובר גם בשפת הגוף שלך ושמפיע גם על איך שאת נראית. לטוב ולרע. לכן לא רק חשוב להתייחס לכללים היבשים, של איך נכון להתלבש, אלה גם לדאוג שתרגישי יפה, ותעופי על עצמך, תרגישי בנוח באאוטפיט החדש שלך.

פלאס סייז-אופנה
צילום: פינטרסט

אז אם הבטן שלך נראת לך מאתגרת, אז תתלבשי בהתאם. למשל תחתון גבוה יכול לעשות פלאים. עדיף לא לחתוך את הבטן באמצע, וכדאי ללבוש גזרה גבוהה – גזרה גבוהה אורזת את הבטן ומחטבת.

הבעיה האמיתית לא נמצאת בבטן שלך. הרבה יותר קל להגיד מה לא מתאים לך. אפילו לאותו אזור מתאגר, סביר להניח שאת מרגישה שבגד מסויים לא מחמיא. מה כן מתאים? זה הרבה יותר מאתגר לדעת מה כן יתאים, ואז פשוט את עלולה ללבוש בגד שנראה לך שמסתיר, אבל לא מעט פעמים עושה בדיוק את ההיפך.

Plus-Tie-Front-Leopard-Print-Top-אופנה
Plus Tie Front Leopard Print Top. צילום: פינטרס


אם תצליחי להשתחרר מקיבעון מחשבתי על הגוף שלך, את תהיי יותר פתוחה לנסות דברים חדשים, לגלות, מה כן מתאים לך, להיות גמישה. ואני בטוחה שגם תופתעי לגלות, שדברים שחשבת שלא מתאימים לך ועל אחרות זה נראה יפה, ולא עלייך, פתאום ממש יסתדר לך.

These-Plus-Size-Fashion-Bloggers-Are-Revolutionizing-the-Style-Game-אופנה
These Plus-Size Fashion Bloggers Are Revolutionizing the Style Game. צילום: פינטרסט

אם את במדות 42-64, אני מזמינה אותך, לבקר באתר המדליק שלנו, אחרי אבחון קצר ומדויק, תגלי שלל פריטים שיחמיאו לך בדיוק, מחנויות שונות ברשת, נמצאים במלאי ובדיוק במידה שלך.


לאה לאוקשטיין חדש גדול

כתבת: לאה לאוקשטיין
OFITT – יזמית, סטייליסטית דיגיטל (לקניות אונליין) למידות גדולות
אתר: https://ofitt.com
אינסטגרם: Ofittcom
פייסבוק: https://www.facebook.com/ofittcom

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

Fashion Academy Fashion Food Instagram Style אופנה אופנה ואוכל אופנת גברים אופנת נשים איפור איפור כלה ביוטי ביקורת אופנה דוגמניות דוגמנים הפקות אופנה חדשות האוכל חדשות האופנה חדשות היופי טיפוח טרנדים ירין שחף כלות כתבות אופנה מגזין אופנה מוצרי יופי מעצבי אופנה מעצבי שיער מעצבי תכשיטים מתכונים סוכנות דוגמנות סטייל עיצוב אופנה צילום צלמי אופנה קורונה שבוע האופנה שופינג שיער שיער כלה שמלות כלה שפים באופנה תעשיית האופנה

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק