כוח נשי 2020

כוח-נשי- הפקות-אופנה- אליזבת בראון
|

מאז ימי מרי אנטואנט ידע העולם המודרני מהפכות רבות לטובת מעמד האישה. עדיין אין שיוויון. יש עוד עבודה רבה לעשות. רובנו זוכרים את העולם שלפני ה-ME TOO ואת זה שאחריו. זוהי המהפכה החשובה מכולן. כולנו מרבים לחשוב שהיא עוסקת בניצול גוף האישה. ההיסטוריה תלמד אותנו כי היא שינתה לחלוטין את יחסי הכוחות בעולמות התרבות, האמנות והאופנה. הפקת אופנה על טהרת המין החזק באמת. כן, הטובות לטיס – בזכות הכישרון!

כוח-נשי-הפקות-אופנה - חצאית: שחר אבנט. כובע: שיר כהן
חצאית: שחר אבנט. כובע: שיר כהן
כוח-נשי-אליזבת בראון-הפקות-אופנה
שמלה: אליזבת בראון
כוח-נשי-הפקות-אופנה-שמלה: אליזבת בראון
שמלה ועליונית: אליזבת בראון

"בניגוד למהפכת ME TOO שהאפקט שלה היה חיובי ואיפשר לנשים לעמוד בגאון על מקומם בעולם. את ימי הקורונה איש לא ירצה לזכור. היא פגעה אנושות בכל התעשיות, תעשיית האופנה תרצה לשכוח את המגפה שהביאה להרס טוטאלי של עולם האופנה, לסגירת בתי אופנה, ולקריסת מעצבי אופנה הישראלים."


תעשיית האופנה הישראלית והמעצבים המקומיים בקושי שרדו את כניסתם של אתרי האונליין המפלצתיים שאיימו למוטט את ענף האופנה הישראלי. אל אימת הקורונה הם הגיעו מדממים על גחונם."

כוח-נשי-הפקות-אופנה- קימונו: שחר אבנט. כובע וחגורה: שיר כהן
קימונו: שחר אבנט. כובע וחגורה: שיר כהן
כוח-נשי-הפקות-אופנה-שמלה-אליזבת-בראון
שמלה: אליזבת בראון
כוח-נשי-הפקות-אופנה-מגזין-אופנה
שמלה: אליזבת בראון

"מעצבי האופנה הישראלים פועלים בחשש גדול. הם במלחמה קיומית יום יומית. הם לא באמת מצליחים להתפרנס בכבוד מהמקצוע שבחר בהם – אופנה. 
למרות הקשיים הרבים: המכשולים שניצבים בפניהם, המיסוי הגבוה שמערימים עליהם, המדינה שלא תומכת במלחמת ההישרדות של מעצבי האופנה המקומיים. קצרה היריעה."


מעצבי האופנה הישראלים הם השגרירים הכי טובים של מדינת ישראל


"אמנים שהתשוקה לאופנה בוערת בהם ומניעה את גלגלי היצירה והתעוזה המופלאה. העולם כבר גילה את האופנה הישראלית ואת העובדה שצומחים כאן כישרונות בינלאומיים. עצוב לגלות שצרכני האופנה הישראלים ומשרדי הכלכלה לא תומכים מספיק באופנה המקומית המשובחת.

כוח-נשי-הפקות-אופנה- שמלה ועליונית: אליזבת בראון
שמלה ועליונית: אליזבת בראון
כוח-נשי-הפקות-אופנה-שמלה-אליזבת-בראון
שמלה: אליזבת בראון
כוח-נשי-הפקות-אופנה - קימונו: שחר אבנט. כובע וחגורה: שיר כהן
קימונו: שחר אבנט. כובע וחגורה: שיר כהן

"הפקת אופנה זו (שיש בה ניחוח של פמיניזם ליברלי בו אנו גאים ואותו אנו מעודדים) מספרת את הסיפור המופלא של האופנה הישראלית שיש להתגאות בה."


"הפקת אופנה שהקונספט בה נע על צירים של הנאה וקשיים. את ההנאה מייצג הים, הידוע כמחייה את הנפש את הקשיים בהם נתקלים מעצבי אופנה מקומיים מיצגים הסלעים."


"חדי העין יבחינו שגם האופנה נעה על אותם צירים. לדוגמא: בד תול ידוע בקשיחותו ומונע זרימה ותנועה. את ההנאה מספקים הלבבות, הפפיונים הפייטים, התכשיטים והאקססוריז הקסומים שעיצבה שיר כהן הנפלאה."


"אנו מבקשים להודות וגאים במעצבות האופנה שחר אבנט, אליזבת בראון ושיר כהן שלקחו חלק בהפקה הקסומה ולא נתנו לרעשי הרקע האימתניים של העת הזו להפריע במלאכת היצירה המופלאה שלהן. אנו תקווה שיבואו במהרה ימים טובים יותר למעצבים המקומיים הנפלאים שלנו (מגיע להם) שהם הם – האופנה הישראלית."

כוח-נשי-הפקות-אופנה- חצאית: שחר אבנט. כובע: שיר כהן
חצאית: שחר אבנט. כובע: שיר כהן

ארט וסטיילינג: חדיג׳ה דסוקיkhadijeh.a.s@
צילום: הדר ברלhadarberl@
איפור ועיצוב שיער: לנה אויסלנדרlena_muartist@
דוגמנית: בר ווילbarweil@ לסוכנות עליתelite_israel@


מעצבות אופנה: שחר אבנטshahar.avnet@, אליזבת בראוןmonalizabeth_elizabethbrown@, שיר כהןsheer_co@


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריה הפקות אופנה
תגובות פייסבוק