כל ההשקות החמות לאביב/ קיץ 2022

ריף נאמן קולקציית החג של ללין, צילום: אלכס ליפקין - 1
|

חודשים מרץ-אפריל, הינם חודשים מלאים בהשקות לקראת האביב והקיץ הבאים עלינו לטובה, חברות הקוסמטיקה מביאות לנו עולם שלם של איפור, טיפוח ובישום, טיפוח לגוף ולשיער, מארזי חג מפתים שכולנו נשמח לתת ולקבל.

AHAVA
חברת הקוסמטיקה הבינלאומית AHAVA חלוצה ומובילה בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח בטכנולוגיות חדשניות

משיקה שני מוצרי אנטי-אייגי'נג חדשים, תחליב לחות Osmoter TM מרוכז להחלקת העור, קרם קריסטל OsmoterTM X6 מרוכז ללחות מוגברת שיצטרפו לסדרת ה-Youth Boosters, המבוססת על טכנולוגיית ה- OsmoterTM, הבלעדית ל-AHAVA. ה-Osmoter™, פיתוח בלעדי ל-AHAVA, הוא תרכובת טבעית עשירה מינרלים (מגנזיום, סידן, נתרן, אשלגן) שהוכחה מחקרית כמעלה את רמת הלחות בעור והיא נמצאת בכל מוצרי AHAVA. בכל פעם שה-Osmoter™ פוגש את העור, הוא פועל כמשאבה אוסמוטית ובכך "מושך" את מרכיבי הלחות וההזנה מהשכבות העמוקות של העור, ומסייע בהעברתם לאפידרמיס, שם העור זקוק להם באופן קבוע. מרכיבי טיפוח חשובים אינם יכולים להיספג בצורה מיטבית מהחוץ אל פנים, ועל כן גדלה חשיבותו של קומפלקס זה – ה-Osmoter™ עוזר לעור שלנו לעבוד מהפנים אל החוץ, כדי להגיע לתוצאות שהן DEEPER THAN BEAUTIFUL

שני מוצרים חדשים מצטרפים לסדרה:

Osmoter™ Concentrate smoothing lotion תחליב לחות Osmoter TM מרוכז להחלקת העור

תחליב לחות קליל במרקם קטיפתי המבוסס על טכנולוגיית ה ™DSOC המכילה ריכוז גבוה פי 3 של ה-™Osmoter תמצית המינרלים הבלעדית ל-AHAVA אשר הוכחה ביולוגית וקלינית כמאיצה ומשפרת את רמת הלחות בעור באופן דרמטי ומעניקה לעור צלילות וזוהר טבעי שמגיע מבפנים החוצה. התחליב מועשר בחומצה היאלורונית, קומפלקס 3DTM ונוגדי חמצון להחלקת מרקם העור ולשמירה על מראה עור צעיר, חיוני ונינוח לאורך כל היום.

 התחליב נהדר להכנת העור לפני איפור ולימי הקיץ החמים,אינו מייצר שומניות  ונספג בקלות, מוצר שכדאי לאמץ כבסיס למי שאוהבת מרקם קליל.

  • מפחית נראות של קמטים וקמטוטים בעור
  • מעניק לחות מרוכזת הנשמרת לאורך היום
  • מסייע להחליק את מרקם העור

מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪, ל- 50 מ"ל

Crystal Osmotertm Smoothing cream קרם פנים קריסטל OsmoterTMX6 מרוכז ללחות מוגברת.
קרם לחות אנטי אייג'ינג במרקם מהפכני – ג'ל מרוכז ונימוח הנספג בקלילות בעור, ומעניק לו תחושת רוויה ורכות עוטפת. מבוסס על טכנולוגית קריסטל Osmotertm, פטנט בלעדי ל-AHAVA המכיל ריכוז גבוה פי 6 של גבישי ה-™Osmoter שעוזרים לעור לעבוד מהפנים אל החוץ. הקרם מועשר בשמן חוחובה מדברי טהור לליחוח מסיבי של העור ובתוספת תמצית מגלעיני תמרים ותמצית צמח אקמלה ספילנטיס, לטשטוש קמטים וחשיפה של עור זוהר וצעיר יותר למראה.

  • מעניק לעור לחות מרוכזת
  • מחליק את מרקם העור
  • מעניק לעור רכות צעירה וזוהרת

מחיר מומלץ לצרכן: 289  שקל ל-50 מ"ל

אהבה - 1
אהבה. צילום: יח״צ

 בית אסתי לאודר משיק- מותג האיפור, הטיפוח והבישום היוקרתי אסתי מותג האיפור, הטיפוח והבישום היוקרתי אסתי לאודר מעצים את סיפור האהבה של  Beautiful Magnolia לפרשיית אהבים סוחפת בניחוח חדש Beautiful Magnolia Intense ניחוח עוצמתי, חושני ומלא תשוקה בו כל תו יוצר מערבולת של רגשות  משכרים המציתים את תשוקת האהבה את הקמפיין לבושם החדש מובילה שגרירת המותג העולמית אנה דה ארמס שמפיחה חיים בסיפור האהבה הסוחף של Intense  Beautiful Magnolia  להעז לחלום, להעז לחשוק, להעז להאמין ,להעז לאהוב!

ניחוח פרחוני, רומנטי וחושני, או דה פרפיום, תמהיל של שמן מגנוליה סיני,סיגליות איריס,פצו'לי,פולי וניל,מאסק,ארז ואלומינה,
המלצה חמה!

החיבור הסוחף שלי למאסק ומגנוליה עושים את שלהם, הניחוח פרחוני אך לא מידי,הוא משאיר שובל רענן ונקי עם נגיעות מתקתקות. מסוג הבשמים שכיף להתחיל איתם את פריחת האביב.

או דה פרפיום

מחיר ל-50 מ"ל-329 שקל

מחיר ל-100 מ"ל-429 שקל

ניתן לרכוש ברשתות הפארם,המשביר לצרכן, רשת אפריל, באתרים: טרמינל X, גלאם42 בפרפומריות פרטיות ובאתר האון ליין הרישמי של אסתי לאודר: www.esteelouder.co.il

אסתי לאודר - 5
אסתי לאודר. צילום: יח״צ
אסתי לאודר שפתונים - 1
אסתי לאודר. צילום: יח״צ

 GIORGIO ARMANI

מעצב העל האיטלקי משיק בושם חדש לגבר: ACQUA DI GIO E .D.P – הניחוח הגברי אשר צולל למעמקי הים, הפרק הרביעי בסיפור של אקווה די ג'יו, הביטוי של הברית בין הגבר לטבע, המשחרר את החוזק ואת החופש הפנימי שלו. הבקבוק החדש ניתן למילוי חוזר, רכיבים ארומטיים,מנדרינה ירוקה, לב של מרווה מרושתת ותמצית פצ'ולי. ריח אשר מתחיל באביב וממשיך לקיץ עם הרעננות וריח של בריזת ים, ניחוח לגבר שאוהב את החופש ואת הטבע ללא אגו וללא גבולות, כמו אוקיאנוס אין סופי, ניחוח נהדר לקבל איתו את הקיץ.

מחיר לצרכן: 125 מ"ל-399 שקל
75 מ"ל-289 שקל
מילוי חוזר-150 מ"ל-499 שקל

ניתן להשיג, ברשתות: סופר פארם, המשביר לצרכן, אפריל ופרפומריות מובחרות.

ACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM הבושם החדש לגבר מבית ג'ורג'יו ארמני
ACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM הבושם החדש לגבר מבית ג'ורג'יו ארמני מחיר 289 שח לתכולת 75 מל. צילום יחצ חול

אסתי לאודר

מותג האיפור והטיפוח היוקרתי אסתי לאודר משיק גודל חדש לסרום האייקוני המוביל בתחומו כבר 40 שנים: Advanced Night Repair  בגודל מיוחד של 115 מ"ל שיישאר איתך להרבה זמן.

בנוסף, מושק הסרום גם במארז שווה במיוחד, הכולל בקבוק סרום 30 מ"ל + 2 בקבוקים של סרום בגודל נסיעות יוקרתי,  15 מ"ל כל אחד, המתאימות לנשיאה בתיק או לנסיעה מחוץ לבית.

סרום גדול במחיר קטן: Advanced Night Repair Synchronized Multi Recovery Complex115 מ"ל החדש

מחירו לצרכן 810 שקל. שווי 1150 שקל.
מארז – מחירו לצרכן: 350 שקל. שווי המארז 670 שקל.

הסרום האייקוני והנפלא של אסתי לאודר מושק בבקבוק ענק וחסכוני באריזה אשר שומרת על איכות הסביהה וקיימות.סרום מאסט כחלק משגרת הטיפוח וכבסיס לאיפור מושלם, חובה בכל תיק של מאפר.

FL19 COL DoubleWearRC Soldier Light F REL. - 5
FL19 COL DoubleWearRC Soldier Light F REL.
Double Wear Flawless Hydrating פריימר אסתי לאודר 220 שח צילום חול מאושר לשימוש - 6
Double Wear Flawless Hydrating פריימר אסתי לאודר 220 שח צילום חול

בנוסף אסתי לאודר השיקה לאחרונה שני מיצרים מופלאים: קונסילר Double Wear Radiant Coonealer

קונסילר מועשר ופורמולה המתמזגת עם  העור, קרמי, קליל ואם זאת בעל מרקם קליל, אפליקטור נוח לשימוש, אינו נסדק ואינו נכנס לקמטוטים ונקבוביות, בעל כיסוי גבוה, מועשר במרכיבים מטפחים כמו: שמן קמלינה,שמן זרעי בלברי,שמן אגוזי קוקוי ותמצית צ'יאה. מוצע ב-12 גוונים, כיסוי מלא, גימור זוהר.

מחיר: 135 שקל
תכולה: 10 מ"ל

ואיך אפשר בל הפריימר המושלם של אסתי לאודר שהושק בצמוד למייקאפ והקונסילר מאותה סידרה,Dauble Wear Radiant פריימר לחותי אשר מחליק ומאחד את העור בצורה מושלמת ומכין את העור להנחת המייקאפ בצורה מושלמת, קליל ואינו מורגש על הפנים ומאיר את העור באופן מיידי, פריימר שהוא גם מקדם הגנה עם 45 spf. נטול שומן אשר נבדק דרמטולוגית.

מחיר: 200 שקל
תכולה: 30 מ"ל

להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון סופר פארם,Be, המשביר, באתר טרמינל X ובאתר הרשמי של אסתי לאודר, www.esteelauder.co.il

מותג האיפור, הטיפוח והבישום היוקרתי אסתי לאודר משיק קולקציית שפתונים חדשה בסדרת Pure Color Lip Pure Color Whipped Matte Lip Color סדרת שפתונים נוזליים עמידים בעיצוב יוקרתי, בעלי פיגמנט עוצמתי ובוהק, משולבים ברכיבי הזנה, אשר במשיחה אחת הופכים ממרקם קרמי דמוי מוס לפודרה בעלת מרקם קטיפתי יפהפה בגימור מאט.

הסדרה מושקת ב-9 גוונים טרנדיים מלאי חיים ונוכחות לאורך כל היום השפתונים במרקם מוס, אינם מייבשים את השפתיים ונשארים עמידים לאורך זמן, בדגש על זמן מוגבל ולא לשעות רבות מידי, גוונים עמוקים בגימור מאט קטיפתי.

מחיר לצרכן: 150 שקל ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובאתר הרישמי של אסתי לאודר.

אדוונס נייט ריפר 115 מל
אדוונס נייט ריפר 115 מל. צילום יחצ חול

קליניק

מותג האיפור והטיפוח קליניק גאה להכריז: Black Honey , השפתון הנחשק של קליניק בגוון שמתאים לכל אחת, שכבש את הטיקטוק ושבר את הרשת ושהוא סולד אאוט בכל מדינות העולם – בקרוב בישראל!!! והמלאי עומד להיות מאוד מוגבל.

רוצה להיות בין הראשונות לרכוש את השפתון הנחשק? הרשמי באתר קליניק  https://www.clinique.co.il/black-honey

 מחיר השפתון: 109 שקל

שפתון לחות במרקם קרמי ובגוון אוניברסלי אשר נותן הזנה ומעמיק את גוון השפתיים הטיבעי, אהבתי מאוד את התחושה והריח שלו, ניתן ללבוש אותו מבוקר עד ערב.

בלאק האני קליניק 109 שח צילום חול
בלאק האני קליניק 109 שקל. צילום יחצ חול

LANCÔME

LANCÔME מותג הקוסמטיקה היוקרתי המוביל מציג עידן חדש של אנטי אייג'ינג: RÉNERGIE H.C.F. TRIPLE SERUM

חומצה היאלורונית – C+ניאצינאמיד – חומצה פרולית טריפל סרום מסדרת RÉNERGIE  המכיל שילוב עוצמתי של  מרכיבים פעילים ליעילות משולשת: חומצה היאלורונית, C+ ניאצינאמיד, חומצה  פרולית.

תוצאות נראות לעין: שיפור משמעותי בנפח העור, בקמטים ובכתמים כהים. במחקר חסר תקדים על כי מבין 407 נשים, 9 מתוך 10 נשים  אמרו שהן יוסיפו את הסרום החדש לשגרת הטיפוח שלהן.

פרנסואז לימן, נשיאת לנקום העולמית: "בלנקום, אנו מאמינים בהעצמת נשים באמצעות החידושים המתקדמים ביותר המיועדים לכל סוגי העור. לפני 30 שנים השקנו את רנרג'י, ומאז הפכה הסדרה לחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח היומיומית של נשים ברחבי העולם; סדרה של מוצרים אמינים עם טכנולוגיה ברמה גבוהה ותוצאות יעילות. בהיותנו בחזית האנטי אייג'ינג מזה 3 עשורים, אנו גאים להציג את הסרום החדש Rénergie H.C.F. Triple Serum: הסרום הראשון של Lancôme המאחד מרכיבים שמשלימים זה את זה, מרכיבים שעד היום נחשבו כבלתי אפשריים לשלבם יחד".

עידן חדש של אנטי אייג'ינג עם ביצועים גבוהים לנקום מציגים עידן חדש של טיפוח עור עם ביצועים גבוהים Rénergie H.C.F. Triple Serum. פורמולה פורצת דרך המכילה שילוב עוצמתי של מרכיבים פעיעים ליעילות משולשת: חומצה היאלורונית, C+ניאצינמיד וחומצה פרולית. 40 שנות מחקר בהנדסת ביוטכנולוגיה, יחד עם ההבנה המתקדמת על כל שכבה במבנה העור, הסרום Rénergie H.C.F. Triple Serum משלב מרכיבים פעילים הידועים בפעולתם על סימנים שונים של הזדקנות העור. בכל מינון, המרכיבים פעילים בריכוז אופטימלי על מנת לפעול בסינרגיה בפורמולה אחת.

הסרום Rénergie H.C.F. Triple Serum  מייצג עידן חדש של ביצועים גבוהים המעניקים שיפור משמעותי בנפח העור, בקמטים ובכתמים כהים. בנוסף, נשים מבחינות בשיפור במראה הכללי של העור תוך שבוע אחד בלבד, ותוצאות משופרות אחרי שבועיים, ארבעה ושמונה שבועות. יעיל במיוחד, כך ש-9 מתוך 10 נשים בארה"ב, צרפת וסין ציינו שהן רוצות להשתמש בסרום Rénergie H.C.F. Triple Serum מעל או בנוסף לסרום הנוכחי שלהם. 40 שנות מומחיות בהנדסת רקמות מאפשרות הבנה חדשה וגישה חדשה להזדקנות העור הרשת המורכבת של מבנה העור משתנה בהתאם לגיל ולאורח החיים שלנו. ככל שאנחנו מתבגרות, האפידרמיס נעשה דק יותר, ורקמת החיבור הדרמו-אפידרמלית הופכת שטוחה יותר. בדרמיס, מתרחשים שינויים גדולים אחרים, כאשר רכיבים כמו קולגן וסיבים אלסטיים מתדלדלים, משתנים ומאבדים את המבנה המסודר שלהם. מחקר קליני מראה לנו ששינויים אלה במבנה העור קשורים לסימני ההזדקנות הנראים לעין – כמו עור רפוי, חוסר נפח, קמטים, והפרעות פיגמנטציה.

צוות המחקר משחזר מודלים של עור אנושי במעבדות כחלופה לניסויים בבעלי חיים משנת 1979. במהלך השנים, המודלים השתנו והתפתחו בקביעות, יכולת החיזוי שלהם טובה יותר, הם אמינים יותר, והם מחקים את העור על כל המורכבות שלו – שכבה אחר שכבה. מחקר זה מייצג פריצת דרך מדעית המציעה אפשרויות בלתי מוגבלות: יצירת מודלים של עור בתנאים שונים ובגיל שונה על מנת להבין את התפקיד המהותי של אינטראקציות בין התאים והרקמות הקשורות אליהם; וניתוח אינטראקציות בזמן אמת בין מרכיבים פעילים יעילים ועוצמתיים לבין שכבות העור על מנת להעריך את יעילותם על פוטנציאל ההתחדשות של העור.

עם הבנה זו, לנקום קבעה את השילוב הטוב ביותר של מרכיבים פעילים, בריכוזים אופטימליים, בכדי לפתוח עידן חדש בטיפוח עור אנטי-אייג'ינג בעל ביצועים גבוהים. בהשראת פריצת הדרך ובהשראת טיפולים דרמטולוגיים, נולד הסרום Rénergie H.C.F. Triple Serum.

לראשונה, מרכיבים עוצמתיים ויעילים במינון משולש אחד דור חדש של מרכיבים פעילים עבור העור הידועים כבעלי השפעות משלימות על העור:

·       חומצה היאלורונית – ידועה ביכולתה לספוג מים פי 1,000 ממשקלה, ובכך מסייעת במרקם חלק יותר לעור וממלאת מחדש בלחות. הפורמולה מבוססת על חומצה היאלורונית מתקדמת, בעלת כושר ספיגה משופר בעור. (פי 13 יותר זמן בהשוואה לחומצה היאלורונית רגילה).

  • C+ניאצינאמיד – נגזרת של ויטמין C וניאצינמיד (ויטמין B3). ניאצינמיד מסייע בהרגעת העור וטשטוש כתמים כהים ונגזרת של ויטמין C מסייעת להבהיר ולאחד את גוון העור.
  • חומצה פרולית – נוגד חמצון רב עוצמה, חומצה פרולית מנטרלת את הנזקים הנגרמים על ידי רדיקלים חופשיים, על מנת להגן על העור מפני הזדקנות עתידית. בנוסף, על ידי חיזוק מחסום ההגנה הטבעי של העור, חומצה פרולית מסייעת לשפר את איכות העור.

שלושת המרכיבים הפעילים משולבים עם גלוקו-פפטידים מתמצית פשתן, המנוע מאחורי הביצועים הגבוהים והייחודיים של סדרת רנרג'י.

ביצועים גבוהים פוגשים טיפוח יוקרתי על מנת להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי ולשלב מרכיבים פעילים שעד כה לא ניתן היה לשלבם יחדיו, לנקום נאלצה לחולל מהפכה במדעי ניסוח הפורמולות ולפרוץ דרך עם עיצובו של מארז היי-טקי חדש.

כל מרכיב פעיל בתא נפרד; כל תא מגן על המרכיב מפני אוויר, אור וזיהומים, ובכך משמר את היעילות האופטימלית שלו לפני המיזוג ביניהם, המתבצע מחדש בכל שימוש באמצעות הפיה המשולשת. 3 מרקמים במינון משולש אחד

  • 1 מרקם קרמי המכיל חומצה היאלורונית מהדור הבא וגלוקו-פפטידים מזרעי פשתן.
  • 2 תחליב קליל המכיל נגזרת של ויטמין C וניאצינמיד, אשר פותחה עם רמת חומציות pH נמוכה ליעילות מיטבית.
  • 3 מרקם ג'ל נטול מים שקוף על מנת לייצב ולהגן על חומצה פרולית מפני פירוק, ולהבטיח ריכוז ויעילות מיטביים בעת השימוש.

שלושת המרקמים נמסים יחד במינון אנטי-אייג'ינג משולש מהפכני אחד – ומאחדים נוחות מרבית עם יעילות גבוהה.

עידן חדש של ביצועים גבוהים 9 מתוך 10 נשים אומרות שהן תעבורנה להשתמש בסרום Rénergie H.C.F. Triple Serum

נשים רבות מרגישות שהן צריכות להתפשר על הנוחות כשהן בוחרות טיפוח עור יעיל. במחקר חסר תקדים על נשים בסין, צרפת וארה"ב, הן אישרו שהסרום Rénergie H.C.F. Triple Serum מעניק ביצועים יותר גבוהים מהסרום הרגיל שלהן, ועדיין מרגיש נוח על העור.

9 מתוך 10 נשים שמשתמשות בסרום יוקרתי אישרו שהן תבחרנה בו או שהן תשתמשנה בו מעל הסרום האהוב עליהן: שגרת אנטי אייג'ינג חדשה Rénergie H.C.F. Triple Serum פועל באופן מושלם כאשר משתמשים בו כחלק משגרת טיפוח מלאה בבוקר ובערב, יחד עם קרם רנרג'י מולטי-ליפט אולטרה וקרם עיניים רנרג'י מולטי-ליפט אולטרה.

במקביל להשקת הסרום החדש Rénergie H.C.F. Triple Serum והפריצה של טריטוריה מדעית חדשה, לנקום מציגה שגרת טיפוח המלווה בעיסוי אותו יש לבצע בעת מריחת הסרום, בבוקר ובערב. כל תנועה מעודדת ספיגה יעילה על מנת לסייע לתמוך בעור חלק יותר, מוצק יותר ובעל מראה צעיר יותר.

לוחצים על מנת לשחרר את 3 המרקמים, מערבבים את המרקמים בין קצות האצבעות. מתחילים למרוח את הסרום מהסנטר כלפי מעלה על הלחיים, הלחיים העליונות ועד למצח. מסיימים עם מריחתו של הסרום על הצוואר בתנועות כלפי מעלה. מתחילים בסנטר, ומורחים כלפי מעלה לכיוון האוזניים.

סרום ברמה טכנולוגית ומחקרית גבוהה בתחום  האנטי אייג'ינג, אם זאת חייבת לציין שהוא אינו מתאים לבעלות עור שמן/שמן מעורב ולעור עם סבוריאה פעילה.

מחיר מומלץ לצרכן: 539 שקל, תכולה: 50 מ"ל

להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

Rénergie H.C.F. Triple Serum לנקום טריפל סרום מחיר 539 שח ל-50 מל. צילום יחצ חול

ללין

ללין הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה לכבוד פסח קולקציה במהדורה מוגבלת Desert Wonder: מסע סוחף לקסם המדבר עם שני ניחוחות חדשים ללין הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה קולקציה במהדורה מוגבלת Desert Wonder ומגוון מארזים ומתנות לפסח. הקולקציה נוצרה בהשראת המקום בו 

האביב הפורח פוגש את הקסם המיסטי של המדבר. בקולקציה 2 ניחוחות חדשים: ניחוח Sand Blush האוריינטלי, המסמל את החמימות והרכות של דיונות החול המדבריות והאדמה העשירה עם תווים ארציים הכוללים קוקוס, הל ווניל, ניחוח Desert Sage הרענן, המסמל רוחניות, תחושה מיסטית של צמיחה והתחדשות עם תווים ירוקים הכוללים אשכולית ותה ירוק. יחד, הם מלחינים מלודיה קסומה העוטפת את העור בהשראת יופיו האין-סופי של הטבע.

בקולקציה: תחליב גוף 30SPF עם שימר Sand Blush, קרם ידיים 100ג' Sand Blush, שמן שימר 100מ"ל Sand Blush, קצף אמבט וגוף 500 מ"ל Sand Blush, קרם גוף 200 מ"ל Desert Sage, מי גוף 100 מ"ל Desert Sage, פילינג גוף במרקם ג׳ל 240 ג' Desert Sage, נר DESERT SAGE, נר Sand Blush, דיפיוזר Sand Blush, תיק רחצה קוסמטי, חלוק רחצה לבן ONE SIZE, חלוק רחצה ירוק ONE SIZE, מגבת ידיים לבנה, קופסאות קלאסיות מעוצבות בגדלים שונים, קופסת קסם, קופסת פח וסלסלות קש.

  • בין המארזים:
    מארז מיני פינק פפר הכולל: קרם סופלה, קצף אמבט וגוף, קרם ידיים, דיפיוזר קלאסי ארוזים בקופסה מעוצבת. מחיר 89.90 שקלים, במקום 114.60 שקלים.
  • מארז קסם מרובע אושן הכולל: קרם ידיים, קרם סופלה, קצף אמבט וגוף, ספוג פרח קטן ארוזים בקופסא מעוצבת. מחיר 109.90 שקלים במקום 209.50 שקלים.
  • מארז גברים הכולל: תחליב לאחר גילוח, שמפו וג'ל רחצה, קרם ידיים, ארוזים בקופסא מעוצבת. מחיר 119.90 שקלים במקום 229.60 שקלים.
    מארז תיק רחצה הכולל: תחליב גוף, קרם ידיים וספוג פרח ארוזים בתיק רחצה מעוצב. מחיר 129.90 שקלים, במקום 224.60 שקלים.
    מארז הכולל: מי גוף, קרם גוף, קרם ידיים, וסבון פילינג ארוזים בקופסא מעוצבת. מחיר 149.90 שקלים במקום 329.50 שקלים.
  • מארז הכולל: סבון מוס לפנים, קרם גוף, קרם ידיים, קצף אמבט וגוף ארוזים בקופסא מעוצבת. מחיר 169.90 שקלים במקום 329.50 שקלים.
  • מארז הכולל: מי גוף, קרם גוף, ספוג במבוק וסבון פילינג ארוזים בקופסת פח מעוצבת. מחיר 199.90 שקלים במקום 324.50 שקלים.
  • מארז פינק פפר ו-HOME הכולל: סבון פילינג, קרם גוף, קרם ידיים, נר אווירה, בושם אווירה, דיפיוזר קלאסי ו2 מגבות אורחים לבנות ארוזים בקופסה. מחיר 229.90 שקלים במקום 529.10 
  • שקלים.
  • מארז Shea & kukui הכולל: קרם פילינג, קרם גוף, בודי מיסט, ספוג במבוק ארוזים בסלסלת קש טבעי. מחיר 269.90 שקלים במקום 434.50 שקלים.
  • מארז קולקציית שמן זית הכולל: קרם ידיים, קרם גוף, פילינג גוף, ג'ל רחצה, מגבת סקוץ' בסלסלת קש טבעי. מחיר 299.90 שקלים במקום 559.40 שקלים.

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה מגוון מארזים ויוצאת במבצע לקראת חג הפסח: 2+2 מתנה על מגוון מוצרים ו- 30% הנחה על קולקציית הלייף סטייל
להשיג בחנות ובאתר https://www.laline.co.il/
המבצע ימשך עד ה-30.4

ללין מארז קופסת פח לחג, צילום vipdesign מחיר 199.9 שח_resize - 8
ללין. צילום: יח״צ

קרליין
השמפו והמרכך הוותיק והמוכר "10" של קרליין עובר מתיחת פנים  ומושק מחדש לקראת האביב והקיץ! הסדרה נותנת מענה לכל סוגי השיער ומלווה בניחוח האהוב והמוכר שמזכיר לי את סוף שנות ה-80,גיל 17 אהבה צעירה, טכנולוגיית פרוטאין משי,נוסחה לניקוי עדין של השיער והקרקפת, הסדרה נותנת מענה למבחר סוגי שיער שמפו ומרכך לשיער: רגיל, יבש, מתולתל ולמניעת קשקשים.

מחיר ליחידה: 12.90 שקל
תכולה: 700 מ״ל
ניתן לרכוש בכל רשתות הפארם והמזון.

קרליין 'מפיין שמפו 10 צילום דניאל קמינסקי . (1) (Custom) - 1
קרליין. צילום דניאל קמינסקי
אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק