כשהאראג'וקים פגשו את אבי הטחול: צפו בקליפ שיעשה לכם חשק לאאוטפיט יפני

הדר גולן, גיא גולן ואלינה קירייב - אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל ,Instagram ,Fashiom Magazine, Fashion
|

חם פה. לח פה. ולפעמים מעצבן. אז קחו הפסקה קלה מהחיים והשקיעו את זמנכם במשהו צבעוני, מרענן ומלא בהומור וסטייל יפני כובש. כמו הקליפ שלפניכם

 

הדר גולן, גיא גולן ואלינה קירייב,
הדר גולן, גיא גולן ואלינה קירייב. צילום: יח״צ

 

מאת איתי א. גורביץ'עורך אופנה Efifo

שמה של הדר גולן, המכונה Pappa Boy, מוכר היטב לחובבי סטייל אלטרנטיבי. סטייל יפני, ליתר דיוק, המכונה האראג'וקו. עדיין לא מכירים את המילה? גוגל  יספק לכם ים של תמונות צבעוניות מעוררות חושי שיק.

הדר גולן, הנחשבת לדמות בולטת בקהילת ההאראג'וקים הישראלים, עומדת מאחורי אחת החנויות הכייפיות בסביבה – פסטל ג'אנקיז בדיזנגוף סנטר בתל אביב. והיא גם זו שסיפקה לנו גלולת בידור ששילבה בין החיים הצבעוניים שלה לחייו הלא פחות צבעוניים של אבי הטחול, אותו מגלם שלומי קוריאט בסדרת הקאלט הישראלית "הבורר".

 

הדר גולן
הדר גולן. צילום: יח״צ

 

מאחורי הקליפ יש סיפור, מגלה הדר גולן: "לפני כחודש הייתי בחנות שלי והרימו לי את הנייד מהדלפק. כשגילתי את זה, נכנסתי לפאניקה ורצתי לבדוק במצלמות של הקניון. הייתי כל כך עצבנית! גם היה שם מידע רגיש, גם תמונות מטיולים בחו"ל ויותר מכל – המון שירים ובתים שכתבתי ולא אראה לעולם. כמעט ובלתי אפשרי לגרום לי להתעצבן. זה מחזה נדיר. אבל כשאני מתעצבנת כדאי לתפוס מחסה. לפתע, קלטתי את המחשבות שלי. אלה תמיד אותן מחשבות כשאני עצבנית ואין לי איפה לפרוק את זה – מה אבי הטחול היה עושה? בדוק הוא לא היה נשאר חייב. ומשם בא השיר".

אחרי השיר הגיע שלב הקליפ, לטובתו גייסה הדר את חבריה – גיא גולן (המכונה Red Nose), אמיר הרוני ואלינה קירייב שטרם זכו לכינוי מתאים. התוצאה לפניכם. אז הניחו לכל הצרות בצד ופשוט תיהנו.

 

 

קונספט, סטיילינג, בימוי: הדר גולן
https://www.instagram.com/p.b0y/

מילים: הדר גולן, גיא גולן
הפקה מוסיקלית ועריכה: גיא גולן
צילום: אמיר הרוני

ביגוד: פסטל ג'אנקיז
www.instagram.com/pasteljunkies_tlv 

 

 

איתי גורביץ - 1

עורך אופנה Efifo – איתי גורביץ׳

איתי גורביץ' – מבעלי גואפו (GUAPO) – בית ספר למקצועות האופנה – לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות במסלול המקצועי, לימודי תפירה למתחילים ומתקדמים, עיצוב שמלות כלה וערב, תדמיתנות בגדי ילדים ועוד.

המייל של איתי גורביץ׳ – info@guapo-fashion.com
האתר של גואפו – www.guapo-fashion.com
האינסטוש של גואפו – guapofashion
הפייסבוק של גואפו – https://www.facebook.com/guapofashionschool

 

Efifoמגזין האופנה של ישראל

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק