ישנן בנות: אליאנה תדהר ועדי הימלבלוי

אליאנה תדהר ושני אטיאס בצילומי אביב דלתא צילום רפי דלויה (13)
|

ישנן בנות: אליאנה תדהר במיטה עם שני אטיאס, סיוון טלמור ועדי הימלבלוי חושפות בטן וישבן. וגם: גלובוס הזהב 2019 – ג'נינה גוונקאר ואריקה פלוסיני על השטיח האדום עם ברטה, לוסי לו עם גליה להב. אסתי גינזבורג אינטימית, סופיה בוש פתחה שנה עם שמלה שחורה, רונית יודקביץ׳ עדיין כאן, קרדי בי והעצמה נשית, ג'ימי צ׳ו החמיא לנערת ישראל, נועה קירל לטובת נגישות ישראל

מאת אפי אליסי

אליאנה תדהר ושני אטיאס משתוללות

שני אטיאס, האחות הקטנה של מורן אטיאס הגיעה לישראל לחגוג לאמא שלה יום הולדת וניצלה את הזמן להשתעשע עם אליאנה תדהר בצילומי הלבשה תחתונה של דלתא. שני אטיאס שיחקה תפקיד אורח בסדרה האמריקאית מקגייוור ברשת CBS, ולאחרונה לוהקה לתפקיד אורח נוסף בסדרה ״גברים בשחור״ (LA’s Finest) לצידה של ג'סיקה אלבה. עוד סיפרה שני כי לוהקה לסרט אמריקאי חדש שם תידרש לעבור אימונים פיזיים מפרכים. אליאנה תדהר שעדיין מתאוששת מהפסטיגל, השתוללה עם שני אטיאס, גרביים כריות וכרבוליות. לי בירן, תקנא.

אליאנה תדהר ושני אטיאס בצילומי אביב דלתא צילום רפי דלויה (13)
אליאנה תדהר ושני אטיאס לדלתא. צילום: רפי דלויה
אליאנה תדהר ושני אטיאס בצילומי אביב דלתא. צילום: רפי דלויה
אליאנה תדהר ושני אטיאס לדלתא. צילום: רפי דלויה

הבטן של סיוון טלמור, הישבן של עדי הימלבלוי

עוד הלבשה תחתונה. שש שנים חלפו מאז התפרסמה לראשונה הזמרת סיוון טלמור בעונה הראשונה של דה וויוס. בימים אלה היא עובדת על לידה של אלבום שלישי ולידה של בן זכר שיגיח לעולם בקרוב. סיוון טלמור הגיעה לצילומי לצילומי קמפיין הלבשה תחתונה של חברת פמינה עם בטן הריונית (חודש שישי). ופמינה רכשה זכויות של שירי סיוון טלמור. עדי הימלבלוי, הפרזנטורית הראשית של המותג, הגיעה לסט הצילומים עם חום ושפעת ולמרות זאת שידרה נמרצות ורעננות וחשפה מבלי להתבלבל ישבן לוהט מול עדשות המצלמה. נדב בעלה הפתיעה אותה עם מטעמים ממסעדת הגורדוס שבבעלותו. את טלמור ביקרה השחקנית מאיה ורטהיימר. מעלה, מעלה עם כל השירים והמנגינות.

עדי הימלבלוי מתפשטת לפמינה צילום רפי דלויה
עדי הימלבלוי לפמינה. צילום רפי דלויה

סיוון טלמור בהריון צילום רפי דלויה
סיוון טלמור לפמינה. צילום: רפי דלויה
סיוון טלמור ובטן הריונית צילום רפי דלויה
סיוון טלמור לפמינה. צילום: רפי דלויה

עדי הימלבלוי בתחתנים לפמינה צילום רפי דלויה
עדי הימלבלוי לפמינה. צילום: רפי דלויה

ג'נינה גוונקאר ואריקה פלוסיני על השטיח האדום עם ברטה

השחקנית ג'נינה גוונקאר (janina gavankar), צעדה על השטיח האדום עם שמלה של המעצבת הישראלית ״ברטה״ במסיבת גלובוס הזהב 2019 שהתקיימה בהילטון בברלי הילס. את ג'נינה גוונקאר אתם מכירים כמי שמככבת בסדרות ״דם אמיתי״ ו״יומני הערפד״. מי שעוד לבשה ״ברטה״ היא אריקה פלוסיני, דוגמנית ועורכת מגזין האופנה L'Officiel Paris.

ג'נינה גוונקאר לובשת ברטה. צילום: יח״צ חו״ל
ג'נינה גוונקאר לובשת ברטה. גלובוס הזהב 2019. צילום: יח״צ חו״ל
אריקה פלוסיני לובשת ברטה. צילום: אינסטגרם
אריקה פלוסיני לובשת ברטה. גלובוס הזהב 20119. צילום: אינסטגרם

לוסי לו בשמלה של גליה להב בגלובוס הזהב 2019

אפרופו גלובוס הזהב, השחקנית לוסי לו הגיעה בשמלת קוטור של של המעצבת הישראלית גליה להב לטקס. השמלה בצבע ניוד, מקולקציית הקוטור של להב מעוטרת בדוגמאות פאייטים התפורים בעבודה יד.

לוסי לו לובשת גליה להב טקס גלובוס הזהב צילום יחצ חול
לוסי לו לובשת גליה להב. טקס גלובוס הזהב 2019. צילום: יח״צ חו״ל

משהו אינטימי. אסתי גינזבורג

רגע לפני שטסה עם דודו אהרון ללוס אנג׳לס לערב גאלה של אירגון ״איחוד הצלה״ אותו תנחה בפברואר, עשתה אסתי גינזבורג משהו ״אינטימי שקט ורגוע״ לסילבסטר עם הבעל עדי קייזמן בצימר בצפון. אנחנו תפסנו אותה בשעה די מוקדמת מצטלמת ללקמפיין קיץ 2019 של GOLBARY. משעמם לא היה.

אסתי גינזבורג ל׳גולברי׳, צילום אלעד גוטמן
אסתי גינזבורג ל׳גולברי׳. צילום: אלעד גוטמן

סופיה בוש חגגה סילבסטר עם ברטה

ממשיכים עם הסילבסטר. השחקנית והבימאית האמריקאית סופיה בוש חגגה את השנה החדשה עם שמלה של המעצבת הישראלית ברטה. סופיה בוש העלתה את התמונה עם קרדיט לברטה בחשבון האינסטגרם בו כ-2 מיליון עוקבים. סופיה בוש כיכבה בסדרה ״מגרש ביתי״, שם הכירה את השחקן צ'אד מייקל מורי, לו נישאה וממנו התגרשה.

סופי בוש לובשת שמלה של ברטה לערב הסילבסטר. צילום יחצ חול
סופיה בוש בשמלה של ברטה. צילום: יחצ חו״ל

אליאן סטולרו משיקה את רונית יודקביץ׳

רונית יודקביץ׳, דוגמנית אייקונית, מככבת בקולקצית חורף 2019 של אליאן סטולרו: ״את רונית אני מכירה למעלה מ-30 שנה, מאז ומתמיד היא היוותה עבורי מוזה ומודל של יופי נשי, סטייל ואלגנטיות. עם השנים, רונית פרחה ויופייה, בעיני, הוא רק חלק קטן ממה שהיא היום, אשת עסקים מוצלחת, מעצבת פנים, מרצה, יוצרת ומובילת דעה״. אנחנו לא מתווכחים.

רונית יודקביץ׳, אליאן סטולרו סתיו חורף 2018-19 צילום מרינה מוסקוביץ קריס (3)
רונית יודקביץ׳ ל׳אליאן סטולרו׳. צילום: מרינה מוסקוביץ קריס

העצמה נשית: Reebok מחבקת את CARDI B

אחרי גל גדות, ג'יג'י חדיד, ויקטוריה בהקאם, מרים לומפיני עכשיו קרדי בי (ברשימת 100 האנשים הכי משפיעים בעולם על ידי מגזין TIME האמריקאי לשנת 2018). שיתוף פעולה בין Reebok ישראל לראפרית Cardi b, מהראפריות החשובות כיום בעולם והראפרית הראשונה בהיסטוריה ששניים משיריה כבשו את פסגת המצעדים 3 פעמים ברצף. ריבוק ממשיכה את מסורת ההעצמה הנשית המעודדת נשים להיות הגרסה הטובה ביותר האפשרית של עצמן מבחינה גופנית, נפשית וחברתית.

הראפרית CARDI B. צילום: יח״צ
CARDI B. צילום: יח״צ

ג'ימי צ׳ו. מילה טובה לדרור קונטנטו

נערת ישראל אדר גנדלסמן לבשה אוברול של המעצב דרור קונטנטו שעוצב במיוחד לנציגת ישראל בתחרות מיס יוניברס. מעצב העל ג׳ימי צ׳ו שפגש באדר גנדלסמן בשבוע האופנה בתאילנד זרק מילה טובה על הבגד שלבשה. כבוד.

המעצב ג'ימי צו ואדר גנדלסמן באוברול של דרור קונטנטו צילום יחצ מאושר לשימוש (2)
המעצב ג'ימי צ׳ו ואדר גנדלסמן באוברול של דרור קונטנטו. צילום: יח״צ

אל תתייגו אותה. נועה קירל

עומר חזן, מרגי, אליאנה תדהר, ריף נאמן, נועה קירל, עופר שכטר, עידן רייכל ושאר משתתפי הפסטיגל לקחו חלק בקמפיין  #אלתתייגאותי. על כל קנייה שלכם מקולקציית FREESTYLE פסטיגל ו-@MISMAS אתם תורמים לעמותת ״נגישות ישראל״ המפעילה את התוכנית ״שווה לכולם – נגישות ושילוב כהשקפת עולם״. זה החיבוק שלכם לילדים ואנשים עם מוגבלות. אז אל תתייגו אותם. לרכישה לחצו כאן

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

אודות Fashion Israel

מגזין אופנה

מגזין אופנה ביוטי מוביל בישראל: משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה. ישנן בנות

מגזין אופנה של כולם!

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום. של כולם!

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל. ישנן בנות

אנג׳נדות חברתיות

מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות: קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

יוזם ותורם למען התפתחות וחדשנות של עולם האופנה בישראל: דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


קורונה, טרנדים, סטייל, אופנה, חדשות האופנה, מגזין אופנה, אופנת נשים, אופנה ישראלית, אופנת גברים, Fashion, Fashion Magazine, שנקר, ויצו חיפה, בצלאל

זארה נשים, קסטרו, רנואר, אופנת נשים, שבוע האופנה, איפור, הפקות אופנה, ZARA, CORONA, זארה, זארה גברים


ישנן בנות

תגובות פייסבוק