כתבות אופנה: משקפי שמש בחורף

gigi studios- חדשות האופנה - 35
|

gigi studios השיקה ליין משקפי שמש שעוצבו בהשראת צבעוניות תוססת ואורבנית. שיק היפסטרי עם נוכחות לצד מסגרות במראה מאופק

gigi studios- חדשות האופנה - 3
gigi studios. צילום: יח״צ

מאת: מאיה אושרי כהן

gigi studios בניהולה של פטריסיה ראמו אותה פגשתי בהשקה, בעלת מראה ייחודי, בת ה-26, מספרת: "התחלתי את דרכי במפעל למסגרות של סבי". עוד סיפרה כי למדה אופנה בלונדון, מה שהכתיב  את אופייה המחודש של החברה והשאירה בה חותם בהפיכתה לחברה בינלאומית . מדובר באחד מהרשתות המוכרות והמצליחות בעולם שמוצריה מבוקשים על ידי מפורסמים רבים. 

gigi studios- חדשות האופנה - 36
gigi studios. צילום: יח״צ

מראה שיקי במיוחד

בהשקה נחשפתי למשקפי השמש שעוצבו בהשראת הצבעוניות התוססת והאורבנית עם מסגרות עדינות ועדשות בצבעים חמים: חום, אדום, סגול, אפור וכתום-שקיעה. 
בנוסף, ניתן למצוא מסגרות בעיצוב "משקפי טייסים" ואת ליין ה-LAB, המשלב שיק היפסטרי עם נוחות ללא פשרות ומבטיח נוכחות שקשה להתעלם ממנה. 

ליין משקפי הראיה כולל מסגרות "חצי מסגרת" ומסגרות העוטפות את כולה. התנסיתי במספר דוגמאות מנומרות פראיות, לצד מסגרות במראה מאופק המשחקות עם הזרימה של קווי המסגרת ויוצרות מראה שיקי במיוחד. 

gigi studios- חדשות האופנה - 33
gigi studios. צילום: יח״צ

עומדת במבחן הזמן

אם אתם חובבי וינטג' כמוני, תוכלו למצוא  בקולקציה מסגרות חתוליות הקורצות לשנות ה-50 העליזות, בגוונים משתנים הנעים בין לבן קלאסי לאדום נועז. 

חברת gigi studios משלבת אופנתיות, נוחות ואיכות יותר מ-50 שנה ומהווה לאורך הזמן את ה"אני המאמין" שלה. כיום משווקת החברה משקפי שמש ומסגרות ב-45 מדינות בעולם ועומדת במבחן הזמן ושינויי האופנה במהלך השנים, תוך הקפדה על קולו ייחודי בעולם האופנה שמחדד את מיקומה בשוק הבינלאומי. 

gigi studios- חדשות האופנה - 34
gigi studios. צילום: יח״צ

שיתופי פעולה פוריים עם מעצבים ידועים

באותו מעמד הושק המותג החדשני MYKITA. בחדשנות ובטכנולוגית מודרנית המציאו מחדש את מבנה המשקפיים כך שיהיו קלים וגמישים, ללא הלחמות וברגים ושימוש בפטנט רשום המזכיר יותר מכל את אומנות המסורת היפנית, אוריגאמי. מייקיטה ידועים בשיתופי פעולה פוריים עם מעצבים ידועים, דוגמת בית האופנה מייסון מרטין מרג'אלה או הלמוט לאנג. 

gigi studios- חדשות האופנה - 37
gigi studios. צילום: יח״צ

למי שמבקש להרכיב משקפיים עם שמות של רחובות בווניס  קליפורניה שמשדרים יוקרה וסגנון, בוודאי ישמח להעשיר את הקולקציה במותג GARRETT LIGHT שמתגאה בכך שההשראה והנשמה לקולקציות מגיעה מדמויות אייקוניות היסטוריות. 

gigi studios- חדשות האופנה - 31
gigi studios. צילום: יח״צ

די היה להביט בעדשות הזכוכית המקוטבות והאיכותיות המגיעות מאיטליה ומיפן כדי להבין את החזון של גארת' לייט: יצירת מותג משקפי יוקרה בעבודת יד, המשלב איכות, שירות וסגנון. בגארת' לייט ניתן למצוא, בין השאר, גם מסגרות קליפון המתלבשות על משקפי הראייה.

את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות המובחרות.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

עיתונאית אופנה – מאיה אושרי כהן
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

חני שפגט

חני שפגט – עורכת ראשית
אינסטגרם: shopink_israel
פייסבוק: Hani Shpagat
קבוצת פייסבוק: Shopink?

בעלים, מנכ״ל ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel
 – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel

כתבות אופנה: משקפי שמש בחורף

תגובות פייסבוק