ריקי דלאל 2015

ריקי דלאל-3
|

המעצבת ריקי דלאל השיקה קולקציה חמישית של שמלות כלה מרשימות במיוחד, באירוע חגיגי ביפו בהשתתפות כ-22 בוטיקים מאירופה אשר מוכרים את שמלות הכלה שלה

-ריקי דלאל
צילום: יח"צ

בקולקציה זו הציגה ריקי דלאל שמלות כלה מרהיבות במיוחד קלילות וסקסיות, לצד דגמים קלאסיים המשלבים רומנטיקה. גב השמלות ממשיך עם עומקים ומפתחים מיוחדים ומרשימים.

ריקי דלאל-1
צילום: יח"צ

בימים אלו, שחררה ריקי דלאל את קולקציית שמלות הכלה החמישית שלה באירוע מרהיב בגלריית נור ביפו, בהפקתו של משה אלהרר. לאירוע שאליו הוזמנו כ-22 בעלי בוטיקים מאירופה להתרשם מהקולקציה החדשה של המעצבת. בין האורחים ניתן היה למצוא את ליאת אשורי, חברתה של המעצבת, השחקן עופר חיון שמצא שיחה ערה במיוחד עם מארגנת חתונות מברזיל ולוסי דובינציק שהגיעה עם הילדה מיד לאחר בית הספר.

ריקי דלאל
צילום: יח"צ

את המוזה שלה הצליחה ריקי דלאל לתרגם במספר אלמנטים בעיצובים החדשים שלה. הפעם מציגה המעצבת המצליחה ריקי דלאל את קולקציית שמלות הכלה החדשה שלה, החמישית במספר. אל התחרות עם החריזה העדינה נוספו בדים עם חריזה גסה יותר שמשולבים בבדים עדינים ונוחים, משחקי קומות ושקיפויות, ופרנזים מתנפנפים. השמלות הנפוחות שלו תפסו חלק נכבד בקולקציות הקודמות של המעצבת, הפעם הרבה יותר דומיננטיות ומרהיבות.

ריקי דלאל-5
צילום: יח"צ
ריקי דלאל-4
צילום: יח"צ

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק