כתבות אופנה: CASTRO

עומר דרור, תצוגת אופנה קסטרו חורף 2014/15, Beauty, Efifo, Facebook, fashion, Fashion Articles, Fashion Magazine, Fashion News, hair, Hair style, Instagram, Israel, Israeli Fashion Magazine, Makeup, Models, Pinterest, style, Trends, Twitter, אופנה, אמנות, איפור, אתר אופנה, הפקות, הפקות אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה, מאפרות, מגזין אופנה 2018, מגזין אופנה אונליין, מגזין אופנה ועיצוב, מגזין אופנה ישראלי, מגזין סטייל, מגזיני אופנה ישראלים, עיצוב אופנה, עיצוב שיער, עיתון אופנה, עיתון אופנה 2018, צילום, צילום אופנה, שיער
|

סקירת הקולקציות החדשות של 'קסטרו' ו'קסטרו מן' לעונת חורף 2015

 

מאת: אפי אליסי

 

www.fashion-israel.co.il
טוניקות. הלהיט העונתי. צילום: אבי ולדמן

 

נשים בשחור

חצאיות פפלום, שורטים, חולצות עם צוואר קונטרסטי, שמלות בגימורי תחרה וקרושה. ז׳קטים מעור סטייל אופנוענים בגזרת טרנץ׳, אוברול טנסל עם כיווץ במותן, מעילי צמר שחורים ובגוון מדברי בקו נקי ובגזרת A, מעילי צמר קצרים שזורים בפאייטים, שמלות בייסיק פשוטות ואלגנטיות, שמלות עור עם שרוולים וצווארון וחצאית פפלום. הצבעוניות: שחור ולבן.

 

שמש אדומה

בואי  לשחק במערב הפרוע. תוכלי להיות בוקרת טקסנית ובוהמיינית. תהיי מה שבא לך. חיברו לך תבשיל של בוהו-שיק עם טאץ' בוקרים בתיבול רוקנ'רולי. הצבעוניות תתחלף בהתאם לטמפרטורה העונתית. חולצות ג׳ינס במראה בוקרים, ג׳ינס סקיני בגזרת פלייר מתרחבת, אוברול סבנטיז מעטפת עם רגל מתרחבת, קרדיגנים וטוניקות מתחרת קרושה עם השראות מהמזרח הרחוק עם פרנזים ושרוולי קימונו, חולצת קרופ מחוררות בסטייל מכובס, שמלות גלבייה אוריינטליות בג'ינס ובהדפסים אוריינטליים. לקראת החורף ימתינו בקסטרו לך סריגי סופרסייז עם כיסים בטקסטורות של עור, קרדיגן בצווארון שאל, בסגנון אקרד אתני-אצטקי,סריגים גיאומטרים בסיומת דמויית עור, מעילי צמר עם צווארון וולן במכפלת ״עננים" מעוגלים. הצבעוניות: סגול, ורוד, תכלת ואבן.

 

www.fashion-israel.co.il
RUNWAY COLLECTION. לירז דרור אוריינטל         צילום: אבי ולדמן

 

חג של פאייטים

את חגי תשרי תחגגי בגזרות הדוקות, במחשופים דומיננטיים ובפריטי לבוש מבריקים ומנצנצים. טייצים מבריקים בגזרה גבוהה, ז׳קט אופנוענים, הקרדיגנים – הבשורה של קסטרו לחורף הקרב, עם פאייטים שחורים. גופיות וחצאיות עם רקמת פאייטים בשחור ואפור. ואז באה הרומנטיקה – שמלות גלביה עם רקמה, שמלות קלוש עם תחרה בכתפיים, ג׳ינס דקיק ושומברה. הצבעוניות: תכלת, כחול צי ושמנת.

 

בואי איתי לניו יורק

חולצות קולג׳, הדפסי פרחים, כוכבים וניטים של האייטז. טיפוגרפיות של אותיות ומספרים, חולצות קרופ קצרות, טרנינג בגזרת דרופ נמוכה, קרדיגן (הלכו שם חזק על הפריט הזה) בגזרת קימונו עם הדפס שושנים. הצבעוניות: בורדו, ירוק זית, שחור ושמנת, אפור מלנז׳, שחור ולבן.

 

פשוט זה הכי

גם העונה לא מוותרים שם על ה-Luxury basic. הפעם נתנו להם טוויסט מעוצב שלוקח את הבייסיק לכיוונים קלאסיים.

 

ג'ינס לנצח

דנים גזרות בויפרנד-אוברסייז, למעלה רחב עד ובלמטה נקניק, דגמים של קיפול במכפלת, כיסי שפה מחוייטים, שטיפות שונות, שהופכות כהות לקראת שיא החורף. הסקיני הגבוה הנצחי, בדמוי קורדרוי וברגל מתרחבת.
Sarai -חולצות ג׳ינס ללא שרוול, חולצות קאוגירל קלאסיות עם חתכים בקו הכתפיים, חולצות ג׳ינס וטוניקות בצביעת אינדיגו ובחלק וקלאסי, שמלות ג׳ינס סטייל בוקרים עם נקודות וכוכבים.
Jeanius -סקיני שמחטב את הישבן, הבטן והירכיים. החידוש העונתי: שחור פחם בשילוב רוכסנים במכפלת.

 

www.fashion-israel.co.il
ספורטיבי ודרמטי. הלוק של עומר דרור      צילום: אבי ולדמן

 

והגברים של קסטרו?

 

האדומים

ספורטיבי עם טוויסט דרמטי, טיפוגרפיות של מילים, משפטים וציטוטים, עולמות של כדורסל, ראפ והיפ הופ. הדפסים ואפליקציות על גבי פוטרים. שילובי עור בפוטר מאפור ומלאנז׳. שילובי קווילט, מכפלות גזורות, מכנסי דרופ נמוכות, סקיני צ׳ינו שחור ומכובס, חולצות טי בהדפסים, בצבעי מים ובאלמנטים של כוכבים ואותיות. מעילי אאוטדור גדולים, סריגים בסריגת ופל במראה האמריקנה. מראות אתניים שמתחברים לספורטיביים: חולצות טי בהדפסים שבטיים, פוטר עם הדפסי מספרים, סריג שאל עם צווארון קולר, טי שירטים עם הדפסים אינדיאניים, סריגי פייפינג, חולצות משבצות, מעילי בייסבול מצמר עם שרוולים במראה עור וקרדיגן בסריגה אתנית. הצבעוניות: בורדו, כחול צי, קאמל וירוק בקבוק.

השחורים

מכנסי אריג ספורטיביים עם גומי במותן, קשירת שרוך, ובקרסוליים סיומת מכווצת מגומי. ז׳קט ה-Bomber, פריט המפתח העונתי – מניילון וצמר בשילוב עור. טי שירט'ס קונטרסטיים בהדפסים עתידניים, מינימליסטיים וגיאומטריים, בשחור בסיסי ובנגיעות של כחול רויאל, כחול אלקטריק, אדום, וירוק שמשתלבים גם בחולצות האריג, והפולו. לקראת החורף יכנסו בהדרגה הפסטלים: גווני ורודים ותכלת, שיתמזגו עם האפור המלאנז׳י.

המחויטים

טקסטורות פיקה ארוגות, גימורי כיסים במראה עור וג׳רזי, חליפות סמארט טוקסידו עם אלמנטיים מסאטן, שילובי טקסטורות של מלאנז׳ מבריקים ודהויים.

היצירתיים

אדום, כחול ולבן.  פריטי קז׳ואל, חולצת אריג משובצת, צעיפים, טי שירטים, פוטרים פרנץ׳ טרי המשתלבים במלתחת הסמארט של הבלאק שיוצרים לוקים חדשים. החידוש העונתי: חולצות אריג המשלבות כותנה עם ספנדקס, בטכניקה המעניקה לחולצות מראה דק  שנותן לחולצות מראה דקיק וקליל.

על הסוס

החידוש העונתי: גזרת Jacob, סקיני צר עם מפשעה נמוכה. שטיפות של כחול אלקטריק ואפרפר. טוטאל לוק: ג׳ינס בהשפעות רחובות ניו יורק וטוקיו. שילוב שלושה פריטי ג׳ינס במראה אחד.  ז׳קט, מכנסי ג׳ינס שחורים וחולצת דנים כחולה או אפורה. ואם תרצו ללכת עד הסוף תנעלו סניקרס גבוהות או נמוכות מבד ג'ינס.

חבילה ארוזה

הקלאסית – שחור לבן, אפור מלאנז׳ ואדום-כחול-לבן. השובבה: צבעונית וצעירה. כחול רויאל, ירוק, כתום וצהוב עם פרינטים מעולמות הפוטבול והקולג' האמריקאי. הצמודים: בוקסרים וסליפ מכותנה נושמת.

 

www.fashion-israel.co.il
מזרח. אירופאי    צילום: אבי ולדמן

 

תראו מי שם.
קולקציית המסלול: מזרח-מערב-מזרח

נשים. קסטרו

שאנטי. אוריינטלי, בוהמייני, מודרני וספורטיבי. גזרות בסיסיות של מכנסיי דייגים ועליוניות בשילובים מיוחדים של מלבנים וריבועים במראה אוריינטלי של קליידוסקופ וויטראז' באדפטציה מודרנית, בצבעי קרמל, זית, וחרדל.
סושי ונודלס. גזרת קימונו, טכניקת כריכות, מעטפות, ושרוולים מרובעים, בשילוב הדפסי פרחים, אלמנטים אורנמנטליים מזרחיים יותר כגון סוג הרקמות וטוניקות רקומות.
וודסטוק. שילובים בין המודרני, אתני, הוינטג׳ והפסיכדלי, מכנסי צמר רחבות וקצרות, בפאצ׳ים של עור וזמש. שמלות פעמון מתרחבות, חולצות משבצות בצללית סופרסייז, טוויד ומחוייטים. מעיל ברקמת פרחים אתנית, פרנזים בחצאית שיפון ועור עם פרנזים, שמלת ז׳קראד אוריינטלים בשחור-זהב,  קפטאן אוריינטליות, שמלות מיני במראה קפטאן עם רקמות ופרנזים, טופ חרוזים, חולצות שיפון עם רקמות אוריינטליות.

 

 

גברים. קסטרו מן

לבנטיני. צבעוניות שנעה מכחולי צי ופטרול אל גווני בורדו, ירוקי זית, חרדל בשילוב טקסטורות, עד שחור עם אבן ונגיעות לבן. בצלליות נעשה שימוש בגזרות הקלאסיות המזרחיות כגון קימונו הפועלים הבסיסי, והם הופכים לפריטים שיוצרים פרשנות מערבית לבגדים מזרחיים ולהיפך.
שניים סיני.  סילואט הגזרות נע בין צר מאוד לרחב ונינוח, ואסתטיקה מזרחית המשדרת ניקיון – פריטים כגון סריגים, ז׳קטים ומעילים עוצבו נטולי צווארון, והחולצות מתרחקות מן הגוף, פריטים רבים עוצבו בגזרת Box, גזרות מלבן עם קפוצ׳ון פונצ׳ו, מכנסי פנסים במפשעה שמוטה באורך קרופ רחב, גזרת ארוט צרה בקרסול. החידוש: קימונו באינטרפטציות שונות. קצר עם סיומת ריב, בטלדרס מזמש צבעוני.
מזרח אירופאי. בטלדרס ארוך עם רוכסנים, מעילים בצווארון שאל, בשחור חלק ובסריגה. טקסטורה אתנית אצטקית, (קילים), בסיומת דמוי עור וסאטן. חליפות ז׳קטים ללא צווארונים, טוניקה ארוכה במראה הבגדים התחתונים האירופאיים עם צווארון סיני. ז׳קטים ברכיסה בודדת עם סיומת במראה עור עם תיפורים ללא צווארון, ז׳קטים ארוכים באורך קו הברך. החידוש: ז׳קט ה-Bomber. טקסטורות בהשראת דרך המשי ובאריגות אי קאט, צביעות טאיי דיי והשראת אריגת שטיחים.

 

IV2 – על קולקצית הגברים החדשה של עברי לידר וקסטרו

 

Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק