לא מצאת בגד ים עדיין? אל תזוזי, הבאנו אלייך כמה שווים

בגד ים ביקיניfix בגדי ים קיץ 2019 צילום עידן ברזני מחיר_שלם_149.90 שני חלקים ב120 שק...
|

הימים מתחילים להתחמם והבילוי המועדף עלינו הוא הים ואם יש בגד אחד שאתם צריכים כמה שיותר ממנו בקיץ הוא ללא ספק בגד הים. אנחנו ממשיכים לבחון את המגמות של הקיץ למותגים החמים וכמובן אי אפשר בלי האקססוריז שנותנים מראה מושלם גם בים. כתבה שלישית בסידרה

בגד ים

בגד ים לנשים FIX_S_צילום תלביבר (3)
בגד ים FIX. צילום: Telaviver

 

מאת: מאיה אושרי כהן

 

Beacha

קולקציה שישית של המעצבת עירית גרומי-פונטיין. Beacha משיק קולקציית קיץ 2019 עשירה וצבעונית הכוללת 6 דגמים של בגדי ים שלמים בגזרות מחטבות ותומכות בווריאציות צבע שונות, מצבע אחד ועד הקולור בלוקס שהפכו לסימן ההיכר של המותג, ולצדם שני דגמי ביקיני נהדרים.
המותג מבטיח תפירה בבדים כפולים, הן למניעת שקיפות והן לאריזה חזקה ומחטבת יותר של הגוף. חיתוכים חכמים ותפירות מדויקות המסייעים גם הם לתחושת החיטוב, וכך גם מפתחי הירך הנמוכים, המאפשרים שחיה ופעילות על החוף עם נוחות מירבית.
צבעי העונה בוהקים ונועזים: צהוב לימון, ירוק בקבוק, אפרסק סמוק, מנטה קרירה, שחור הכרחי ושילובים ביניהם.
מדגמנות את הקולקציה דוגמניות בשלל מידות וביניהם גם דגם הריוני חדש ומיוחד.
טווח המידות: 36-44. טווח המחירים: 430-490 שקל.
להשיג באתר www.beachaswimwear.com ובקולקטיב המעצבים, דיזנגוף 240, תל אביב.

Beacha-460-Ils.-Photo-Hadas-Peretz-_-Tamuz-Rachman-(1)
Beacha. מחיר: 460 שקל. צילום: Hadas Peretz-Tamuz Rachman
Beacha-490-Ils.-Photo-Hadas-Peretz-_-Tamuz-Rachman-(17)
Beacha. מחיר: 490 שקל. צילום: Hadas Peretz-Tamuz Rachman
Beacha-430-Ils.-Photo-Hadas-Peretz-_-Tamuz-Rachman-(1)
Beacha. מחיר: 430 שקל. צילום: Hadas Peretz-Tamuz Rachman
Beacha-470-Ils.-Photo-Hadas-Peretz-_-Tamuz-Rachman-(1)
Beacha. מחיר: 470 שקל. צילום: Hadas Peretz-Tamuz Rachman
Beacha-490-Ils.-Photo-Hadas-Peretz-_-Tamuz-Rachman-(15)
Beacha. מחיר: 490 שקל. צילום: Hadas Peretz-Tamuz Rachman

 

ספידו

למותג בגדי הים המוביל בענף השחייה בעולם מגיע מזל טוב! שכן הוא התחדש בחנות חדשה בירושלים. בין הקולקציה אנו נמצא בגדי ים המתהדרים בפיתוח בלעדי של החברה בד Endurance+, בעל עמידות מושלמת לכלור ונזקי הים, יחד עם טכנולוגיה שמאפשרת גמישות ונוחות של הבד, בגדי ים מתייבשים במהירות גבוהה עם מקדם הגנה של SPF50  ניתן למצוא עד למידות 48.
עוד ניתן למצוא משקפות השחייה המפורסמות  של המותג וכן אביזרי שחייה ועוד.

בגד ים ספידו במבצע 20% הנחה לרגל פתיחת החנות החדשה צילום Telaviver (1) (1)
ספידו במבצע 20% הנחה לרגל פתיחת החנות החדשה. צילום: Telaviver
בגד ים שלם פסיםספידו 239.90שח צילום אורית פניני (2)
ספידו. 239.90 שקל. צילום: אורית פניני

 

Reserved

הקולקציה כוללת מגוון רחב של בגדי ים בסגנונות שונים כשהבולט ביניהם הוא בגד הים השלם בגרסה מחודשת, נשית, סקסית ומתוחכמת. הדגמים כוללים עיצובים בגב הבגד ים, הדגשת אזור הצוואר והמחשוף, בגדי ים בגזרת כתף א -סימטרי, חתכים גרפיים בהשראות הספורט, שרוכים, תוספות של אביזרים מתכתיים או חתכים ופסים בגזרת החלק הקדמי היוצרים רגל ארוכה ונשית במיוחד בצבעוניות קלאסית של שחור, נייבי, פטרול, אדום וגווני הפסטל. עוד ניתן למצוא בגדי ים בשני חלקים במגוון גזרות נשיות בגזרות פוש אפ, סטרפלס, מעטפות או משולשים רחבים במיוחד.

גזרת מיני קלאסית בבדים מודפסים

המאפיין של הקולקציה דפוסים חייתיים צבעוניים, פרחים גרפיים, שילוב של אלמנטים במראה "רוק סאטר" של חגורות ואבזמים מטאליים, דוגמאות בטכנולוגיית לייזר קט. בחלקים התחתונים ניתן לבחור בשיטת מיקס אנד מץ בגזרת תחתון גבוה עם שרוכים בצד, ביקיני עם סיומות מסולסלות, גזרת מיני קלאסית בבדים מודפסים ועוד. עוד מציעה הקולקציה סנדלים וכפכפי קיץ עם צמות חבלים דקים או רצועות עור רחבות, תכשיטים עם דמויי אבנים מסוגים שונים וצבעוניות המשלבת בין חול וים, כובעים ותיקי קש גדולים וכן קרדיגנים בסריגת קרושה או אריגות מפוספסות, צעיפים גדולים, דקים ומודפסים הנקשרים על המותן.

ביקיני פסים ריזרבד - חלר עליון 59.90 שח ותחתון 39.90 שח צילום יחצ חול (3)
ריזרבד. חלק עליון: 59.90 שקל,חלק תחתון: 39.90 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

 

רשת H&O

מדובר בקולקציה רחבה עם מגוון בגדי ים לנשים מלאות הכוללת בגדי ים שלמים וטנקיני. בגדי הים מצוידים במחטב אישי פנימי היוצר מראה אחיד ומחמיא במיוחד.
הבולט הוא גזרות מעטפה, או תפרים מכווצים היוצרים מראה חטוב במיוחד וחזיות פוש אפ שמשתלבות עם תחתונים בגזרות גבוהות ונשיות וכן עיצוב אי סימטרי בגזרת הכתף או אלמנט גרפי דומיננטי כמו חתכים אלכסוניים בבגדי ים שלמים המחלק את הגוף בצורה מחמיאה במיוחד.

נשית וקלילה

הקולקציה מלווה בדוגמאות צבעוניות של פרחים גדולים, הדפסים חייתיים בשחור לבן או בצבעוניות חזקה, קומופלאז צבאי, פסים מפוספסים, מוטיבים גרפיים אתניים כמו צורת הפייזלי, מוטיבים קייצים כמו אננס, עלים טרופיים וכו מייצגים את עולם הדימויים המודפס של העונה. מי מאיתנו לא זקוקה לעוד בגד ים שחור המותג מציע בגדי ים שחור חלק החל מבגדי ים שלמים, גזרות טנקיני, פוש אפ ומגוון עשיר של גזרות של תחתוני בגדי ים בצבע שחור. ניתן למצוא בגדי ים בגזרות טופים מלאות בקפלים של מלמלות, טכניקת הלייזר קט היוצרת פרחוניות או דמוי תחרה באזור החזה וצידי הגוף המטשטש את צללית הגוף והופך אותה לנשית וקלילה.
מידות- 40-56.

בגד ים שלם אדום H&O מחיר 129.90 שח צילום יחצ (3)
H&O. מחיר: 129.90 שקל. צילום: יח״צ
בגד ים שלם מודפס H&O מחיר 129.90 שח צילום יחצ (6)
H&O. מחיר: 129.90 שקל. צילום: יח״צ
בגד ים שלם פסים H&O מחיר 129.90 שח צילום יחצ (9) (3)
H&O. מחיר: 129.90 שקל. צילום: יח״צ

 

FIX

הקולקציה מתאפיינת בקו ורסטילי, ססגוני, צעיר ומלא חיים בשילוב טרנדים נבחרים. הקולקציה מציגה מגוון גזרות. החל מבגד ים שלם בגזרת וי עמוק, גב חשוף וכתפיות דקות, בגדי ים בגזרת טנקיני חושפות בטן לצד גזרות ביקיני קלאסיות, סטרפלס, גזרת גופיה, משולשים וכיווצים.

משפחת סימפסון

המותג עונה על הטרנדים המובילים משבועות האופנה ומשם נלקחו ההדפסים החל מ-COLOR BLOCK, ניאון, פרינט מנומר ועד הדפסים של דמויות אייקוניות כמו משפחת סימפסון ובובת הברבי האייקונית.
בקולקציית האקססוריז ניתן למצוא אביזרים להשלמת החוויה כמו כפכפי ליסה, תיק רחצה מסרק ועוד.
עוד מרשת FIX ניתן למצוא פיג'מה ופרטים נוספים עם ההדפס של הסימפסונים העשויים בדי ויסקוזה וכותנה רכים ונעימים, שילובים של אריגים וסריגים, צבעי פסטל ואת המשפחה הכי מטורללת בהיסטוריה – הסימפסון.

בגד ים שלם שחור מודפס FIX_Sבגד ים מחיר 99.90 שקלים
FIX. מחיר: 99.90 שקל. צילום: Telaviver
בגד ים ביקיניfix בגדי ים קיץ 2019 צילום עידן ברזני מחיר_שלם_149.90 שני חלקים ב120 שק... (3)
FIX. בגד ים שלם: 149.90 שקל, בגד ים שני חלקים: 120 שקקל. צילום עידן ברזני

 

UGLY DUCKLING

המעצבת גל אנג'ל לקחה את השפה העיצובית שלה מעשורים קודמים בדגש על שנות השישים, בצבעוניות עזה ובשלל גזרות שנותנות מענה לכל מבנה גוף. על לקוחות המותג נמנות נשים במגוון גילאים, מבני גוף ומידות, לכולן מכנה משותף – הרצון להיראות ולהרגיש מעולה גם בבריכה או על חוף הים. בגדי הים של המותג הפכו חביבים בין היתר על סלבריטאיות כמו אפרת גוש, עלמה זק, מרינה מקסימיליאן, תום יער, חני פירסטנברג, שני גולדשטיין.
הקולקציה מציגה גזרות מחמיאות ומתוחכמות המעוצבות מתוך הבנת הגוף הנשי ושמירה על רוח המותג עם שפה עיצובית ייחודית שמתאפיינת בזיקה עמוקה לעשורים קודמים.
לדברי המעצבת you must have דגם שלם בסגנון קלאסי, טנקיני עם גופיה וכתפיות אופציונליות וביקיני עם תחתונים גבוהים. עיצובים לא מתאמצים המאופיינים בחיתוך רגל נמוך ועוטפים היטב את הגוף.
COLORBLOCKS – משטחים של צבע בחיתוכים א-סימטריים ובגזרות רטרו.
לגברים שבנינו מוצעים העונה שני דגמים – תחתון סליפ ושורטס.
מידות (34-46).

בגד ים שלם, בגד ים לגברים, בגדי ביקיניקולקציית קיץ 2019 של המותג Ugly Duckling צילום רותם לבל (13)
 Ugly Duckling. צילום: רותם לבל
בגד ים שלם נקודות, טנקיני נקודות, ביקיני נקודות, קולקציית קיץ 2019 של המותג Ugly Duckling צילום רותם לבל (16)
Ugly Duckling. צילום: רותם לבל

 

GOLBARY

הרשת משיקה לקראת עונת הקיץ אביזרי קיץ בניהם: כובעי קיץ, מגבות חוף מדליקות, תיקי קש ותיקי חוף מסוגננים, שילוו אותנו גם ביום יום ולא רק לים ולבריכה. קולקציית הכובעים מורכבת ממגוון רחב של גדלים וצבעים. הכובעים מיועדים להגנה מפני השמש וניתן למצוא כובעים רחבי שוליים או בגודל ראש קלאסי במבחר צבעים כמו: כחול, חום, לבן, בז' ועוד.
קולקציית התיקים איכותית ופרקטית ומתאימה גם לים ולבריכה אך גם להשלמת לוק קייצי ליום יום וניתן למצוא בה תיקי קש במספר גווני אדמה בצורת חצי עיגול הפופולארית, תיקי צד בשילוב צבעים קייצים: ורוד, כחול, ירוק ועוד
קולקציית מגבות חוף צבעונית וטרנדית הכוללת מגבות בצורת מלבן בצבעי אדום או תכלת ולנועזות מגבות חוף עגולות עם איורים מדליקים ופרנזים: פלמינגו, אבטיחים, פרחים ועוד.

גולברי ג'קט_249.90כובע_99.90_שח צילום יניב אדרי
גולברי. צילום: יניב אדרי
גולברי תיק קש מחיר 129.90 שח צילום ניר יפה (4) (Custom)
גולברי. מחיר: 129.90 שקל. צילום: ניר יפה

 

 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

 

עורכת ראשית: מירב רום
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel

 

 

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים
תגובות פייסבוק