להעלים את הקמט שבין הגבות

דר אירנה שנדשטיין - 1
|

טיפול ייחודי להעלמת קמט ההבעה הבולט והעמוק שבין הגבות באמצעות חומצה היאלרונית ולא באמצעות בוטוקס

הקמט שבין הגבות הוא כנראה הקמט המטריד ביותר מבין קמטי ההבעה. זה הקמט שגורם למבט שלנו להראות זעוף וקשה, גם כשאינו משקף את ההרגשה.

הטיפול השכיח בקמט העמוק והבולט ביותר בפנים הוא הזרקת בוטוקס, שמטרתה החלשת השרירים בנקודות ממוקדות באזור.

ד"ר אירנה שנדשטיין מומחית לרפואה אסתטית מציעה שיטה ייחודית, להעלמת הקמט, באמצעות חומצה היאלרונית מדוללת, המוזרקת לאזור הקמט, נספגת באיטיות ומחליקה את הקמט לחלוטין. החומצה ההיאלרונית ממלאת את השטח 'הריק' ומחליקה את האזור מידית. המילוי פותח את הפנים והופך את המבט לרך יותר. 

אילת שאשא -5
אילת שאשא. צילום: יח״צ

מילוי השקע שבין הגבות בחומצה היאלרונית מצריך ידע באנטומיה, ניסיון ומקצועיות רבה. חשוב לדעת שהטיפול מחזיק ברוב המקרים, למעלה משנה. 

ד"ר שנדשטיין: "למרות מה שנהוג לחשוב, הבוטוקס, פחות מתאים להעלמת קמטי הבעה, עמוקים והוא 'מחזיק' רק שלושה – ארבעה חודשים בלבד"

ד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית ברפואה אסתטית, מציעה מגוון טיפולים לשמירה על עור הפנים רענן החל מגיל 30 , טיפול מזותרפיה: מתאים לחיזוק ולשמירת רקמת העור ולמניעת קמטוטים, על ידי החדרת ויטמינים כגון ויטמין סי, מינרלים וקולגן אלסטין, בפנים בצוואר. טיפול סידן הידרוקסי אפטיט אידיאלי לשימוש במקומות שבהם העור מקומט יותר..  טיפול סקין בוסטר: מיועד להגברת הלחות ומתיחה של העור באזור הפנים והצוואר. טיפולים רפואה אסתטית בהתאמה אישית , הזרקת בוטולוטוקסין – לטיפול בקמטים שבאזור העיניים המצח, ולהרמת גבות חומצה היאלורונית – החדרת נפח והשבת המראה הצעיר תוך הדגשת תווי הפנים, קו הלסת, עצמות הלחיים, קמטי ההבעה הסמוכים לפה


ד"ר אירנה שנדשטיין M.D בר גיורא 11‎, תל אביב 03-528-1383
פייסבוק: https://www.facebook.com/Dr.Irena.Shnadshtein

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק