להתאים את שגרת הטיפוח להגנה מפני השמש

לה רוש פוזה. צילום: יח״צ חו״ל
|

לה רוש פוזה קיימו מסיבת עיתונאים חוצה גבלות בה השיקו את מוצרי ההגנה הטובים שיש בעזרת גדולי רופאי העור והמומחים בתחום ההגנה מפני השמש ברחבי העולם

מאת: אפי אליסי

הגנה מפני השמש חשובה ביותר לבריאות העור 99% מהמלנומות ניתנות לריפוי אם הן מתגלות בזמן

כמותג מס' 1 לטיפוח העור המומלץ על ידי רופאי עור בכל רחבי העולם, לה רוש-פוזה אירח ב-10 ביוני אירוע DERMLIVE עולמי המוקדש להגנה מפני השמש. המותג שבמשך 27 שנים פועל למען בריאות העור, המותג פורץ הדרך בהגנה מפני השמש עם אנתליוס, סדרת הדגל שלו, אשר מגנה על העור שלנו, יותר מכל סדרת מוצרים אחרת, הציב לעצמו 3 מטרות: העלאת המודעות לגבי השפעות השמש על העור, שיתוף של הידע הדרמטולוגי העדכני ביותר, ושיתוף פתרונות שיסייעו לבני האדם להגן טוב יותר על עצמם ולמנוע סרטן עור.

לה-רוש-פוזה-צילום-חול-(1)
לה רוש פוזה. צילום: יח״צ חו״ל

יחד עם גדולי רופאי העור והמומחים בתחום ההגנה מפני השמש ברחבי העולם, המותג יחשוף את הממצאים מהפרסום החדש שלו בנושא הגנה מפני השמש, אשר לוקחים בחשבון את כל המוצאים האתניים ומראים שיש להתאים את מוצרי ההגנה מהשמש לפוטוטייפ של העור שלנו ולבעיות העור. אנחנו לא מגיבים לשמש באופן זהה: כמותג הדרמו-קוסמטי מס' 1 בעולם המציע מוצרי הגנה מפני השמש, אנו מאמינים כי חובתנו להפוך את המדע לנגיש יותר ולהציע פתרונות פורצי דרך להגנה מפני השמש לכל סוגי העור.

פרסום מדעי חדש – על מנת להצעיד את המדע קדימה –  על מנת להבין טוב יותר את הנושא הקריטי הזה לבריאות הציבור ולתת המלצות מעשיות תוך התחשבות בכל המוצאים האתניים, לה רוש-פוזה הקימו בשנת 2020 אתPhotoprotection Board  {המועצה להגנה מפני השמש} עם גדולי רופאי העור והמומחים הגדולים ביותר בעולם להגנה מפני השמש. בפעם הראשונה, פאנל זה של 12 מומחים דן בספרות המדעית הקיימת ובחוויות אישיות על מנת לפתח המלצות מעשיות לגבי מרשמים של  מוצרי הגנה ואופן השימוש.

לה-רוש-פוזה-צילום-חול-(2)
לה רוש פוזה. צילום: יח״צ חו״ל

הממצאים העיקריים: גם אם הם מגיבים באופן שונה לשמש, כל סוגי העור יכולים להפיק תועלת משימוש בהגנה יומיומית מפני השמש. הגנה מפני קרני UVA חשובה לכל סוגי העור והיא חשובה אף יותר מהגנה מפני קרני UVB  (SPF) לעור כהה. התאמת ההגנה והתכונות הגלניות של קרם ההגנה לסוג העור ולבעיות שלו היא חיונית. בהתאם לפוטוטייפ העור שלנו ולמצב העור שלנו (אקנה, אקזמה, הפרעות פיגמנטציה…), עלינו להתאים את שגרות הטיפוח שלנו להגנה מפני השמש. 

לה-רוש-פוזה-ספריי-הגנה-משמש-לילדים-ומבוגרים-המחיר-119-שח-צילום-יחצ-(1)
לה רוש פוזה ספריי הגנה משמש לילדים ומבוגרים המחיר 119 שח צילום יחצ

10 דברים שכדאי לדעת ולשתף בכל הקשור להגנה מפני השמש

  • 95% מקרני ה-UV המגיעות לכדור הארץ הן קרני UVA. שלא כמו קרני UVB שגורמות לכוויות שמש, קרני UVA גורמות להזדקנות העור, היפרפיגמנטציה ונזק לדנ"א
  • 365 ימים בשנה: קרני UVA פעילות לאורך כל השנה ויכולות לחדור דרך עננים וחלונות
  • 80% מסימני ההזדקנות (פיגמנטציה וקמטים) נובעים מחשיפה לקרני UV
  • פי 20: העור נחשף לקרני UVA בערך פי 20 מאשר לקרני UVB.
  • רק 28% מתושבי אירופה משתמשים יומיום במוצרים המכילים הגנה מפני השמש, 38% בארה"ב ו-52% בסין, עובדה המוכיחה את הצורך בחינוך להגנה מפני השמש.
  • 5 מקרים או יותר של כוויות שמש בליווי שלפוחיות בילדות ובגיל ההתבגרות = 80% סיכון מוגבר לסרטן עור
  • 50%: מקרים שנתיים של מלנומה, סרטן העור הקטלני ביותר, עלו בכמעט 50% במהלך העשור האחרון
  • 99% ממקרי המלנומה ניתנים לריפוי אם מגלים אותם בזמן
  • 27 שנים: אנתליוס הסדרה פורצת הדרך בהגנה מפני השמש זה 27 שנים
  • 60,000 רופאי עור בעולם ממליצים על אנתליוס
לה-רוש-פוזה-ספריי-הגנה-משמש-למבוגרים-המחיר-119-שח-צילום-יחצ-(1)
לה רוש פוזה ספריי הגנה משמש למבוגרים המחיר 119 שח צילום יחצ

אתם יכולים להרחיב את הידע שלכם בנושא במהלך Suncare DermLive שלנו! על מנת להנגיש את המדע העדכני ביותר, ממצאים אלה, כמו גם פתרונות מעשיים בהתאם לסוג העור, יפורטו על ידי חברי Photoprotection Board במהלך Suncare DermLive של לה רוש-פוזה:

סדרת ההגנה מהשמש אנתליוס היא כיום סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים מס' 1 בעולם להגנה מפני השמש, מומלצת על ידי למעלה מ-60,000 רופאי עור. סדרה פורצת דרך בכל הקשור להגנה מפני השמש זה 27 שנים, אשר המציאה טכנולוגיות של מסנני קרינה במטרה להעניק את ההגנה הגבוהה, הרחבה והשלמה ביותר, גם לעור השברירי ביותר. אנתליוס פותחה בשיתוף עם רופאי עור מובילים בעולם בכדי להבטיח יעילות גבוהה עד לרמת הדנ"א, עם מרקמים חדשניים ופורמולות יעילות בעלות סבילות מרבית לכל סוגי העור ובטוחות עבור כדור הארץ שלנו. להלן 3 מוצרי חובה!

ANTHELIOS INVISIBLE FLUID 
כוחה של טכנולוגית NETLOCK 

למרות שהמספרים עדיין נמוכים, יותר ויותר אנשים מודעים להשפעה השלילית על העור מחשיפה יומיומית לשמש ורוצים להשתמש בהגנה יומיומית מפני השמש. הודות לטכנולוגיית Netlock, Anthelios Invisible Fluid משלב הגנה גבוהה במיוחד מפני קרני  UV עם מרקמים אולטרה-קלילים, עמידים במים, חסינים מפני זיעה וחול. הוא מושלם הן לשימוש יומיומי והן כאשר החשיפה לקרני UV גבוהה מאוד, ויכול להתאים לכל סוגי העור.

ECO-CONSCIOUS ANTHELIOS
טוב לעור שלך, טוב לכדור הארץ 

הושק כפיילוט בצרפת בקיץ שעבר, Anthelios Body Milk הידידותי לסביבה, נמכר כיום בכל רחבי העולם! מפיק תועלת מהטכנולוגיה העדכנית ביותר להגנה מפני השמש, זהו המוצר הראשון מסוגו המשלב קרטון. הוא מכיל 45% פחות פלסטיק לעומת שפופרת פלסטיק ממוצעת, נקודת מפנה אמיתית באריזות של מוצרים קוסמטיים. מוצרים נוספים מסוג זה יושקו בקרוב מאחר שהשאיפה של המותג היא להפחית את השימוש בפלסטיק בתולי ב-70% עד שנת 2025, וב-100% עד 2030.

התחייבות במשך למעלה מ-20 שנים למנוע סרטן עור – התוצאה הגרועה ביותר של חשיפה לשמש היא סרטן עור. מקרים שנתיים של מלנומה, סרטן העור הקטלני ביותר, עלו בכמעט 50% במהלך העשור האחרון. מאחר שמדובר בנושא כה חשוב לבריאות הציבור, לה רוש-פוזה פועלים כבר למעלה מ-20 שנה בכדי לסייע במניעת סרטן עור. המותג ביצע למעלה מ-500,000 בדיקות חינמיות של נקודות חן ושומות עם רופאי עור ב-35 מדינות והכשיר למעלה מ-100 מיליון אנשים לאיתור שומות. המסר המרכזי שלנו במהלך DermLive פשוט מאוד: לכו כל שנה לרופא עור על מנת לבדוק את נקודות החן והשומות שלכם!

שיטת ABCDE Method: הפיצו את המסר במדיה החברתית על מנת להציל חיים! מלבד התייעצות עם רופא עור, שיטת ABCDE היא הדרך הטובה ביותר לבדוק את השומות שלך ושל יקירייך, ולמנוע סרטן עור. ABCDE מייצג: אסימטריה, גבולות, צבע, קוטר ושינוי. האם השומה אסימטרית? האם יש לה גבולות לא אחידים? האם חל שינוי בצבע שלה? האם הקוטר שלה גדול מ-6 מ"מ? האם יש שינוי בצמיחה? למרות שהיא נראית פשוטה, שיטה זו יכולה לסייע להציל חיים: עזרו לנו להפיץ את הבשורה במדיה החברתית.

אודות לה רוש-פוזה – מומלץ על ידי 90,000 רופאי עור ברחבי העולם, המשימה של לה רוש-פוזה היא להציע פתרונות דרמטולוגיים משני חיים לטיפוח העור. המותג, שנוסד על ידי רוקח בשנת 1975, קיים כיום ביותר מ-60 מדינות. הוא מציע מגוון ייחודי של מוצרים לטיפוח יומיומי של העור לכל סוג עור אשר משלימים את הטיפול הקיים בעור ומקדמים שיטות טיפוח טובות המותאמות לכל בעיית עור. המותג מפתח פורמולות עם המים העשירים בסלניום שלו, בהם עושים שימוש גם במרכז הטרמלי של לה רוש-פוזה, המרכז הדרמטולוגי הראשון באירופה, בשל הסגולות נוגדות החמצון והמרגיעות שלהם. המוצרים מפותחים באמצעות אמנת ניסוח פורמולות קפדנית עם מספר מינימלי של מרכיבים בריכוזים אופטימליים. זאת ועוד, המוצרים של לה רוש-פוזה עוברים בדיקות קליניות קפדניות ליעילות וסבילות, גם על עור רגיש. בשנת 2020, המותג צעד צעד נוסף קדימה עם המחויבות שלנו להגן על כדור הארץ. מלבד השקת שפופרות ראשונות מסוגן של מוצרים להגנה מהשמש ידידותיות לסביבה המשלבות קרטון, המותג הודיע ​​על תוכנית ארוכת טווח להפחתת השימוש בפלסטיק בתולי ב-70% עד שנת 2025. משנת 2019, קרן לה רוש-פוזה מחויבת גם לשפר את חייהם של ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. 

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק