ליה סיידו ללואי ויטון

מגזין אופנה, ליה סיידו נבחרה להוביל את קמפיין ההשקה לסדרת הבשמים החדשה של בית האופנה לואי ויטון-3
|

מגזין אופנה

השחקנית הצרפתייה ליה סיידו, מובילה את קמפיין סדרת הבשמים של לואי ויטון (Louis Vuitton)

מותג היוקרה לואי ויטון (Louis Vuitton) השיק את סדרת הבשמים החדשה של בית האופנה והודיע כי השחקנית הצרפתייה ליה סיידו תוביל את מסע הפרסום. ״ליה סיידו מגלמת בצורה מושלמת את האישה של לואי ויטון (Louis Vuitton), אישה רבת פנים, עצמאית ומודרנית״.

מגזין אופנה, ליה סיידו נבחרה להוביל את קמפיין ההשקה לסדרת הבשמים החדשה של בית האופנה לואי ויטון
ליה סיידו לקמפיין הבושם של ויטון. צילום: יח״צ

ליה סיידו זכתה בדקל הזהב בשנת 2013 על תפקידה ב״הכחול הוא הצבע החם ביותר״, היא שיחקה כנערת בונד ב-"ספקטר", האחרון בסדרת בונד. את הופעתה הראשונה שלה עבור בית האופנה לואי ויטון (Louis Vuitton) עשתה בנשף יוניצף ב-12 בינואר 2016. כשהיא מלווה על ידי ניקולא גסקייר, המנהל אמנותי של לואי ויטון (Louis Vuitton).

מגזין אופנה, ליה סיידו נבחרה להוביל את קמפיין ההשקה לסדרת הבשמים החדשה של בית האופנה לואי ויטון-2
סדרת הבשמים החדשה של לואי ויטון. צילום: יח״צ

הבשמים של לואי ויטון (Louis Vuitton) נוצרו בידיו של ז'אק קוואלייה בלטרוד, הבושם הראשי של לואי ויטון (Louis Vuitton), יליד העיר גראס, שבפרובנס, מקום הולדתם של תעשיית הבשמים ועיבוד העור. הוא הקדיש חודשים ארוכים למסעות בחמש יבשות בחיפוש אחר רגשות בלתי צפויים, מהסוג שאנו חשים כאשר אנו נושמים ניחוח של חומרים אקזוטיים ונדירים או הרגשות השואבים השראה מתחושת החופש הפראית הרחק מהבית. הוא העלה בדמיונו שבעה מסעות של ריח. שבע יצירות הנמשחות על העור העירום בחיפוש אחר מהות האני.

 

פורסם בקטגוריה דוגמניות
תגובות פייסבוק