מייקל קורס ולילי אלדריג'

מייקל קורס jetset -4
|

מעצב העל מייקל קורס מציג: JET SET 6. קולקציית מיני של 6 זוגות הנעליים ההכרחיות למלתחה לסתיו חורף 2015-16

מייקל קורס jetset -1
מייקל קורס jetset לילי אלדרידג' סתיו 2015 צילום יחצ חול

מעצב העל מייקל קורס מציג את קולקציית JETSET לסתיו חורף 2015-16, 6 זוגות נעלי החובה לכל ג'ט סטרית, הלקוחה האידיאלית של מייקל קורס. ג'ט סטר לפי המילון האורבני הוא קרייריסט שנוסע למקומות רבים ברחבי העולם שאנשים אחרים תמיד רוצים לנסוע אליהם אבל אף פעם לא יכולים, חי את החלום של כולנו, או לפחות נראה כך.
כך מעוצבת קולקציית הנעליים JETSET של מייקל קורס, פונקציונאלית, בעלת לוק עשיר ומרהיב ובעיקר נצחית וכל מה שתצטרכי בארון אי פעם. בין אם לארוחה בפאריז או לקניות בשנגחאי.
קולקציית המיני הראשונה הושקה באביב 2015 ומאז עוצבה בסגנונות חדשים, מגפונים שיקיים לסופשבוע ועד לנעלי עקב גלאמיות למסיבה, מעודכנות לעונת החורף.

מייקל קורס jetset -2
jetset sabrina נעלי עקב מרובע גבוה 995 שקל צילום יח"צ חול

הקולקציה שתגיע לחנות הדגל בישראל תציע את הדגמים הבאים מתוך הקולקציה:
מגפוני Woods- מגפון על עקב בחום שוקולד עם רצועת קרסול מעודנת וגומי בצבע בורדו יין.
מגפוני Gretchen- מגפי אופנוענים מעור במראה גראנג' עם סוליה משוננת ועקב מרובע מונמך בשילוב אבזמי צד להידוק.
סליפ און Kyle – סניקרס ללא שרוכים בהדפס מנוחש עם סוליה לבנה. 
נעלי עקב Sabrina – נעלי עקב סירה בעלות עקב מרובע גבוה בשילוב הגבהה קדמית בשחור וקרוקו. 
סנדלי ערב Ariel-  סנדלי עקב סטילטו עם רצועות איקס ופיפ טואו בהדפס מנוחש מטאלי מוזהב.  

מייקל קורס jetset -3
 jetset ariel סנדלי עקב זהב 995 שקל צילום יח"צ חול

סרטון הקמפיין לקולקציה בו מככבת הדוגמנית ומלאכית ויקטוריה סיקרט, לילי אלדריג', צולם ברחובות המרוצפים של פאריז שם מציגה סיפור ציורי של ילדה כל אמריקנית המתאהבת בעיר בירה הצרפתית הקולנועית. הקולקציה תשווק בחנות הדגל של מייקל קורס בקניון רמת אביב.
מייקל קורס סומן כבר בשנות ה- 80 על ידי כוכבות הוליווד. הוא טיפס אט אט בתעשיית האופנה והגיע לשיאו בעשור האחרון. מייקל קורס, מעצב האופנה האמריקאי שמצליח לסחרר גם את הישראלים, הצטרף ב-2004 לנבחרת השופטים של פרויקט מסלול ומאז לא יורד מהכותרות. בין המתלבשות הגרופיות של המותג הנחשק נמנות קייט הדסון, ג'ניפר לופז, היידי קלום, קתרין זיטה ג'ונס, אילישיה קיז וגולת הכותרת מישל אובמה. האישה הראשונה של ארצות הברית שידועה כמקדמת את תעשייה האופנה המקומית הפציעה עם שמלה של קורס בערב הבחירות.
מייקל קורס, מעצב העל היהודי- אמריקני חוגג השנה 31 שנה למותג האופנה והאביזרים המצליח הנושא את שמו ולפני שנה חגג גם את ההנפקה הגדולה ביותר אי פעם של חברת אופנה אמריקנית בבורסה. בבעלותו של מייקל קורס יותר מ-600 חנויות ברחבי העולם.

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק