לימור בן יוסף שמלות כלה

לימור בן יוסף שמלות כלה וערב 2016-3
|

מהמרים עליה שהיא הדבר הגדול הבא. מעצבת שמלות הכלה והערב שהלבישה את מלכות היופי לשנת 2016, השיקה את מתחם היופי לכלות הגדול בישראל המשתרע על פני כ-400 מ״ר. ההשקה היתה בנוכחות עיתונאי אופנה ובלוגרים שגילו התלהבות מיצירות האופנה של המעצבת. מי שעוד היתה שם עם לימור מתחילת הדרך, היא אשת האופנה ליאת אשור שמאמינה בלימור בן יוסף, והוסיפה את הטאץ הייחודי שלה. וגם: סיפור אנושי מחמם את הלב

 

לימור בן יוסף שמלות כלה וערב 2016-4
לימור בן יוסף. צילום: תומר הרמן

בימים אלו, משיקה מעצבת שמלות הכלה לימור בן יוסף את מתחם היופי שלה המשתרע על פני 400 מ"ר ומציעה את כל מה שכלה צעירה (והמלווה שלה) צריכות ביום הכי חשוב שלה החל מעיצוב אישי לשמלת כלה, דרך תסרוקת ערב מותאמת ועד לאיפור מקצועי ומושלם. לימור אינה פוסחת גם על מלוותיה של הכלה שנבחרו על ידה בקפידה ומציעה להן שמלות ערב מעוצבות, שירות איפור מקצועי וכמובן – תסרוקות מותאמות.
להשלמת החוויה ניתן גם למצוא במתחם מגוון טיפולי יופי, ספא מפנק וקוסמטיקה.

לימור בן יוסף שמלות כלה וערב 2016-8
לימור בן יוסף. צילום: תומר הרמן

מאז שלימור בן יוסף, 43,  זוכרת את עצמה, רוב חייה סבבו סביב עולם היופי והאופנה. לימור הינה אוטודידקטית ואמנית בנשמתה. עוד בתקופת התיכון, עיצבה וטיפחה תסרוקות לחברותיה, איפרה אותן ובשיעורים הייתה מציירת ללא הפסקה. את סלון היופי הראשון שלה "פתחה" בגיל 15 על גג ביתם של הוריה. השמועה עשתה לה כנפיים וכל השכונה החלה להגיע לגג להסתפר ולהתאפר לקראת חתונות, אירועים משפחתיים ובכלל….
מאז ועד היום, המון ריגושים ואתגרים מקצועיים צלחו על ידה ורק לאחרונה החליטה למסד את מרבית כישרונותיה תחת מתחם אחד המשתרע על פני 400 מ"ר והיחיד בארץ!! והמספק מענה לכל עולם התוכן של הכלה הטריה– החל מעיצוב שמלת הכלה ושמלות הערב של מלוותיה, דרך תסרוקות ותספורות ועד פדיקור-מניקור, ספא מפנק ושאר פינוקים המתקשרים ליום הכי מיוחד בשנה אשר יחד הופכים תהליך מתיש ליום מלכותי עתיר בפינוקים.

לימור בן יוסף שמלות כלה וערב 2016-7
לימור בן יוסף. צילום: תומר הרמן

קולקציית שמלות הכלה של לימור בן יוסף נתפרות בקפידה ובתפירת עילית בעבודת יד בלבד ומעוצבת בהתאם להשראות שלימור מקבלת מקהל לקוחותיה ומהיכרותה עם עולם התוכן הנשי, רצונותיו מנסיעותיה בעולם וביקוריה התכופים בתערוכות בזירות האופנה הבינלאומיות.

לימור בן יוסף שמלות כלה וערב 2016-2
לימור בן יוסף. צילום: תומר הרמן

את שמלות הערב לימור מייבאת בלעדית מזירות האופנה הבינלאומיות כשהקו המנחה שלה הינו לבוש נוח, אלגנטי ונחשק ובעל גזרות מחמיאות ומותאמות לכל גוף.
עיקר עיצוביה מושתתים על איורים וציורים פרי דמיונה ואת השראותיה הרבים מקבלת לימור לרוב מקהל לקוחותיה. הקולקציות שלה מגיעות בגרסת LIMITED EDITION, שום קולקציה אינה דומה לקודמתה ואין רפיטים.
לאחרונה, העניקה חסות לטקס מלכות היופי לשנת 2016 ונבחרה להלביש את 16 המועמדות הסופיות בעיצוביה הייחודיים והאלגנטיים, דבר שהתווסף להכרה הבינלאומית שלה ועורר בה בסקרנות והתעניינות רבה מקניינים רבים ברחבי העולם ובכללותם מארה"ב ומוסקבה.

לימור בן יוסף שמלות כלה וערב 2016-5
לימור בן יוסף. צילום: תומר הרמן

מלכה ליום אחד

לימור, בעלת הנתינה האינסופית שלה, מרבה לסייע במסגרת "תרומה לקהילה". הפעם – מוגש לפניכם סרטון מרגש ונוגע ללב במיוחד!! אודות בחורה צעירה, ששבוע לאחר שקיבלה הצעת חתונה, נתבשרה על היותה חולה בסרטן השד. חברתה טובה, החליטה להפתיע אותה ביום מפנק במיוחד אצל לימור בסטודיו, לימור שיתפה פעולה ברצון, ואף נתנה לה את השמלה במתנה בסופו של אותו יום מפנק.

טווח מחירי השמלות: 8,000 – 18,000 שקל
ניתן להשיג במתחם לימור בן יוסף – דרך רמתיים 91, הוד השרון.
לימור בן יוסף בפייסבוק

לימור בן יוסף שמלות כלה וערב 2016-6
לימור בן יוסף. צילום: תומר הרמן
לימור בן יוסף שמלות כלה וערב 2016
לימור בן יוסף. צילום: תומר הרמן

 

 

פורסם בקטגוריה שמלות כלה
תגובות פייסבוק