לינה מחול: ״רות דיין היא השראה. אני יכולה למצוא חיבור ביני לבינה בעוצמה הנשית החזקה״

לינה מחול, צילום טל חמדי1
|

אם עדיין לא ביקרתם ב׳ת״אבביות׳ – תערוכת צילום אופנה שעושה כבוד לכוכבות התרבות שלנו. כדאי שתזדרזו. אושיה שלנו הייתה בפתיחה והתמנגלה עם הזמרת לינה מחול שהצטלמה בדמותה של רות דיין. גילי סיוון, אוצרת התערוכה (יחד עם יואב מאיר), שפכה אור על הפרויקט החשוב. העבר הוא ההווה והעתיד של מדינה

 

רוסלנה רודינה, גילי סיוון, צילום טל חמדי
רוסלנה רודינה וגילי סיוון. צילום: טל חמדי

 

מאת: אושיה גרבוביצקי  צילום: טל חמדי 

 

רבותיי ההיסטוריה חוזרת. מירדנה ארזי ועד אילנית איזו דמות מהעבר מעוררת בכם את החשק לחזור אחורה בזמן? נוסטלגיה, מונח שכולנו מתחברים אליו. כיף להתרפק על נפלאות העבר. לכן, כשהוזמנתי להשקת התערוכה ת"אביביות בקניון רמת אביב, היה לי ברור שלא אפספס את ההזדמנות.

 

תאלין אבו חנא, ישראלה סטפני, גילי סיוון, צילום טל חמדי
תאלין אבו חנא, המנהלת האישית ישראלה סטפני וגילי סיוון, אוצרת התערוכה. צילום: טל חמדי

 

"הרעיון שלי ושל יואב הוא תמיד לנסות לעורר שיח המשלב אופנה ואמנות. הקפדנו לבחור באייקוניות תרבות ואופנה היוצרות בתל אביב והחלטנו להצדיע להם בעזרת צילומים של מובילות דעת קהל עכשוויות שהצטלמו בהשראת הצילום מהעבר של הדמות האייקונית״. אומרת גילי סיוון כהן שזוהי לה התערוכה השישית בשיתוף עם מעצב האופנה יואב מאיר. בתערוכה ניתן לפגוש את העבר וההווה בדמותן של אותן נשים חזקות שנבחרו להשתתף בפרוייקט. ביניהן, רוסלנה רודינה בהשראת גילה אלמגור, מגי אזרזר במחווה לציפי פינס, שני קליין בשיחזור צילום של ירדנה ארזי ועוד.

 

לינה מחול, צילום טל חמדי2
לינה מחול. צילום: טל חמדי

 

הזמרת לינה מחול הצטלמה בהשראת הדמות האייקונית רות דיין וסיפרה מעט על החוויה. ״עד יום הצילום לא היה לי מושג איזה דמות בחרו לי. כשהגעתי, גילו לי שבחרו עבורי דמות יותר טובה ממה שיכולתי לדמיין. לייצג את רות דיין זה כבוד גדול בשבילי. אני חושבת שהיא אישיות גדולה ואיכותית המייצגת את האופנה בפן העוצמתי כבעלת עסק בתחום הזה, וההעצמה הנשית שהיא מייצגת בזכות כך גדולה מאוד עבורי. רות דיין בשבילי היא השראה ואני כן יכולה למצוא חיבור ביני לבינה בעוצמה הנשית החזקה. בכך שהיא פילסה את דרכה בזכות עצמה, חלמה והגשימה בצורה הכי טובה שיש, אופנתית, בעלת מעוף ומחשבה פתוחה. היא מחזיקה במורשת שנשארת עד היום, היא בת 101 ובעלת אינטלגנציה גבוהה מאוד ואני בהחלט מאחלת לעצמי להיות סוג של רות דיין״.

 

לינה מחול, צילום טל חמדי
לינה מחול. צילום: טל חמדי

 

את לינה מחול בהשראת רות דיין ואת שאר הדמויות, תוכלו לראות בקומה הראשונה של קניון רמת אביב. התערוכה מוצגת עד סוף דצמבר. כדאי לכם למהר

 

 

 

אושיה גרבוביצקי, Oshi Grabovizki

אושיה גרבוביצקי – כתבת אופנה
אינסטגרם של אושיה גרבוביצקי: oshiya_grabovizki

 

טל חמדי, צלם

Tal Hamdi – צלם מערכת Efifo
אינסטגרם של טל חמדי: talhamdi

 

Efifo – מגזין האופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine
קבוצת האופנה שלנו פתוחה לכולם: https://www.facebook.com/groups/efifo/

 

 

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק