לי לוי לובשת ברטה

לי לוי וברטה
|

ברטה מעצבת האופנה הישראלית שנבחרה על ידי המגזין האיטלקי ELLE SPOSA  לרשימת חמשת מעצבי שמלות הכלה המובילים בעולם. עיצבה את השמלה של לי לוי למסיבת האוסקר היוקרתית

לי לוי וברטה+4
לי לוי במסיבת האוסקר לובשת שמלה של ברטה צילום יחצ

לפנות בוקר התקיים טקס האוסקר ומסיבת האפטר-פארטי במערב הוליווד באירוחו של אלטון ג'וןלי לוי הוזמנה למסיבה הנוצצת והגיעה לבושה בשמלה של לא אחרת מאשר המעצבת הישראלית ברטה.
במהלך שהותה של לי לוי בלוס אנג'לס ראתה לי שמלה של המעצבת ברטה שנבחרה על ידי המגזין האיטלקי ELLE SPOSA  לרשימת חמשת מעצבי שמלות הכלה המובילים בעולם, כשחזרה לארץ התייצבה לי בבית האופנה של ברטה ובחרה שמלה בעיצובה לטקס האוסקר היוקרתי.

לי לוי וברטה-3
לי לוי וברטה. צילום יח"צ

ברטה מובילה את אופנת שמלות הכלה, עם כמעט מיליון עוקבים באינסטגרם,  וכ-70 סניפים שמוכרים את המותג ברחבי העולם. בין הבוטיקים שבהם ניתן למצוא את עיצוביה של ברטה.

בין המפורסמות שהלבישה ברטה –  מיס ארה"ב, אוליביה ג'ורדן שלבשה שמלה של ברטה לתחרות מיס יוניברס בה זכתה כסגנית שנייה למיס יוניברס הפיליפינית בתחרות המדוברת שעשתה כותרות בטעות ההכתרה של מיס קולומביה, כוכבת "הרווקה" האמריקאית קייטלין בריסטואו (Kaitlyn Bristowe) בחרה במעצבת הישראלית ברטה לעצב את שמלת האירוסין שלה עם "הרווק" שון בווט (Shawn Booth), כוכבת הפופ קימברלי וולש עם  שמלת הכלה בעיצובה של ברטה ומככבת בכתבת שער ענקית במגזין HELLO  הבריטי.

לי לוי וברטה-1
לי לוי. צילום: יח"צ

טווחי מחירים: השמלות להשכרה בלבד: 20,000-10,000 שקל
ניתן להשיג:: אורגים 25 , בית האופרה , אשדוד
טלפון לבירורים:053-7931207 / 08-8555151

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק