לי קופר קיץ 2016

לי קופר גברים אביב קיץ 2016-2
|

Lee Cooper – מותג הג'ינסים והאופנה הבריטי משיק קולקציית אביב קיץ 2016

קולקציית אביב קיץ 2016 של מותג הג'ינסים המוביל. Lee Cooper שמה את עולם הג'ינסים במרכז ומציגה קולקציה מגוונת ורחבה בסגנונות וגזרות חדשות, מרגשות ועל זמניות. בנוסף הם משיקים חנות קונספט חדשה בקניון הזהב בראשון לציון בהשקעה של מיליון שקל

לי קופר גברים אביב קיץ 2016-9
לי קופר אביב קיץ 2016. צילום: אלכס ליפקין

קולקציית אביב קיץ 2016 מגוונת בג'ינסים ופריטים משלימים אשר משתלבים עם הג'ינסים ומעניקים פתרון אופנתי מקיף הן לנשים והן לגברים. כמו בכל עונה, גם באביב קיץ 2016 כל הדגמים תואמים לטרנדים הבולטים ביותר בעולם האופנה ומעניקים מענה לכל אחד על פי צרכיו האופנתיים.

לי קופר גברים אביב קיץ 2016-8
לי קופר אביב קיץ 2016. צילום: אלכס ליפקין

העונה הקולקציה מתחלקת לשלוש קבוצות עיקריות:
קבוצת הבייסיק
העונה הרחיבה לי קופר את קבוצת הבייסיק שלה מתוך הבנה שכולנו אוהבים להתלבש נוח ואופנתי מבלי להתאמץ יותר מידי, הקבוצה כוללת פריטים שנותנים ללקוח מענה למראה נוח, אותנטי, טרנדי ועל זמני. עם שימושים בבדים באיכות גבוהה, טקסטורות וגזרות שונות שיוצרות מגוון פריטי בייסיק כגון: בד' מלנג', בד ג'רסי ובד אנדיגו שעשוי בטכניקת שטיפה שזהה מאוד לחומר ולצבע ג'ינס ולכן הוא מאוחד ייחודי ומיוחד.

לי קופר גברים אביב קיץ 2016-5
לי קופר אביב קיץ 2016. צילום: אלכס ליפקין

קבוצת הקז'ואל
בתוך קולקציה זו ניתן לראות מספר קבוצות מרכזיות שבונות אותה: קבוצה השואבת השראה מעולם המים המאפיין את עונת הקיץ החמה. כאן ניתן לראות צבעוניות רחבה של כחול, טורקיז ולבן המשדרים אווירה קיצית ושל חופש. בנוסף יש את הHERITAGE המאופיינת במראה דהוי ושטוף על ידי מוצרים שנעשו בטכניקת צביעה מיוחדת המעניקות את מראה הוינטג'. בעולם הקזו'אל ניתן לראות בעיקר טי שרטים המאפיינים אותו, בטכניקות מגוונות של דפוסים ובדים.
בנוסף, טרנד הספורט הקז'ואלי ממשיך גם לעונת הקיץ ומציאה מגוון מכנסי פוטר קצרים ואופנתיים.

לי קופר גברים אביב קיץ 2016-7
לי קופר אביב קיץ 2016. צילום: אלכס ליפקין

קבוצת ה-SMART
קולקציה זו נולדה על מנת לתת מענה לכל שעות היום. מאופיינת בלוק נקי וקלאסי עם צבעוניות של כחול נייבי, אפור ולבן וכוללת בתוכה גם חולצות מכופרות במגוון טקסטורות וצבעים.
העונה לי קופר שמה דגש מיוחד בחדשנות, אופנתיות ונוחות בלבישה של הג'ינס. הקוקלציה כולה מתאפיינת במגוון רחב מאוד של דגמים , גזרות, שטיפות וצבעים המושפעים מעולם האופנה של הג'ינס כגון: הצבעים העיקריים בקולקציה העונה הם בעיקר טרנד הג'ינס השחור על כל גווניו וה Blue jeans שהוא צבע הקלאסי והבסיסי בכל קולקציה.
בדי הג׳ינס שנבחרו הם מגוונים ומיוחדים כגון: בד ה-jogg jeans שילוב מנצח בין הג'רסי הנוח והגמיש למכנסי הג'ינס במראה אמיתי, ההרגשה של ללכת עם ג'ינס ולהרגיש בטרנינג.בד זה נעשה בטכניקה ייחודית שבה סורגים את הבד בשילוב חוטי ג'ינס ומכאן נוצרת תחושת הנוחות האופטימלית עם מראה ג'ינס אמיתי. מגיע במראה הסקיני והצר ועד המראה הלוז והרחב.

לי קופר גברים אביב קיץ 2016-10
לי קופר גברים אביב קיץ 2016 349.90 שקל. צילום: הילה שאייר

כל אלו מגיעים במגוון שטיפות דומיננטיות כגון:
שטיפת אסיד – המעניקה מראה מעונן ולא אחיד בגוונים של כחול ושחור.
שטיפת בליצ' – נותנת לג'ינס את המראה השטוף והבהיר יותר
שטיפת סטון – מעניקה מראה וינטג'.
שטיפת די3 – למראה מקומט בחלקים מסויימים בג'ינס
שטיפת reisn – נותנת לג'ינס מראה תל מימדי של ג'ינס לאחר הלבישה.

לי קופר גברים אביב קיץ 2016-1
לי קופר גברים אביב קיץ 2016 199.90 שקל. צילום: הילה שאייר

הגזרות העונה התרחבו וניתן לראות את המראה הבלוי והקרוע עם קרעים מותפרים מתחת ומעל הקרע, המראה הצר והאורך הקצר תופס תאוצה בעולם וישנם מספר דגמים בגזרות אלו הן לגברים והן לנשים, גזרת הmona והboyfriend ובנוסף גם ג'ינסים עם גזרת מותן נמוכה וגבוהה.

לי קופר גברים אביב קיץ 2016-12
לי קופר גברים אביב קיץ 2016 199.90שקל. צילום הילה שאייר

טווח מידות:
נשים – 23-34
גברים – 26-42
טווח מחירים – 89.90-349.90 שקל
ניתן להשיג בסניפי הרשת LEE COOPER  בפריסה ארצית

לי קופר גברים אביב קיץ 2016-4
לי קופר אביב קיץ 2016 199.90 שקל. צילום: הילה שאייר

 

לי קופר גברים אביב קיץ 2016-3
לי קופר אביב קיץ 2016 349.90 שקל. צילום: הילה שאייר

מותג הג'ינסים הבריטי לי קופר משיק חנות קונספט חדשה בקניון הזהב בראשון לציון בהשקעה של מיליון שקל

החנות המשתרעת על פני שטח של 120 מ"ר הינה חנות קונספט חדשה ראשונה מסוגה  שתעניק חווית קניה בינלאומית  ותציג למעלה מ-80 דגמי ג'ינס אופנתיים ופריטים משלימים  לנשים וגברים

לדברי סיגל כספי, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה בקבוצת בריל: "מותג הג'ינסים המוביל לי קופר שמח להביא לצרכן הישראלי חווית קניה בינלאומית ואופנתית תחת קונספט חנויות חדש. דור החנויות החדש מתאפיין באוירה אינטימית עם שירות סטיילינג אישי לבחירת הגי'נס הנכון לכל לקוח. זהו חלק ממהלך אסטרטגי של קבוצת בריל שבבעלותה המותג שמטרתו  לחזק את לי קופר כמותג גי'נסים איכותי ומוביל״.

מותג הג'ינסים הבריטי לי קופר משיק קונספט עיצובי חדש לחנויות חדשות וכאלה שישופצו לאורך שנת 2016 ו-2017. חנות הקונספט הראשונה תפתח בקניון הזהב ותציג את הקולקציה החדשה לקיץ לנשים וגברים לצד קולקציית אביזרים ותעניק חווית קניה בינלאומית.
קבוצת בריל, בעלת המותג לי קופר, עתידה לפתוח עד סוף שנת 2017 כ-10 חנויות בקונספט החדש בעיצובו של האדריכל אבי לוי, אורן נורי – ארט דירקטור,  ויועצת המיתוג וחווית הלקוח שרון קונופני.
החנות הראשונה שופצה לחלל גדול ומרווח בעלות של כ-1 מיליון שקל בגודל 120 מ"ר בשילוב אלמנטים מודולריים המאפשרים תצוגת קולקציה לפי סיפורים ושילוב בין אלמנטים תעשייתיים למסורתיים תוך שימת דגש על חומרים טבעיים כמו עץ, ברזל ומתכות ששמות במרכז את הג'ינס כפריט על זמני. בנוסף עוצב קיר ייחודי המציג מבחר של כ- 80 דגמי ג'ינס שונים לצד עמדה אינטראקטיבית אשר תציג ללקוח את הדגמים האופנתיים והתאמתם למבנה גוף הלקוח.
החנות החדשה נוצרה באווירה אינטימית עם שירות אישי צמוד כך שכל לקוח יוכל להיעזר בשירות סטיילינג אישי לבחירת  הג'ינס הנכון עבורו. מותג לי קופר חרט על דגלו את מומחיותו בג'ינס ומציע קולקציה רחבה במיוחד לגברים.
בנוסף לקולקציה המגוונת של הג'ינסים אשר מגיעים בגזרות ושטיפות שונות מוצעים גם פריטים משלימים ליצירת טוטאל לוק מושלם וטרנדי לנשים וגברים כולל קולקציית נעליים: נעלי ערב, סניקרס, כפכפים, נעלי אוקספורד ועוד, כדי לאפשר חוויה ייחודית של ONE STOP SHOP.

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק