אמדה לואיס

משקפי ראיה, Beauty, Efifo, Facebook, fashion, Fashion Articles, Fashion Magazine, Fashion News, hair, Hair style, Instagram, Israel, Israeli Fashion Magazine, Makeup, Models, Pinterest, style, Trends, Twitter, אופנה, אמנות, איפור, הפקות, הפקות אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, מאפרות, מגזין אופנה, מגזין אופנה 2018, מגזין אופנה אונליין, מגזין אופנה ועיצוב, מגזין אופנה ישראלי, מגזין סטייל, מגזיני אופנה ישראלים, עיצוב אופנה, עיצוב שיער, עיתון אופנה, עיתון אופנה 2018, צילום, צילום אופנה, שיער -
|

אמדה לואיס – את קיץ 2014 העברנו במרחבים המוגנים עם שכנים שלא הכרנו מעולם. מישהו שם למעלה נתן את האות לצאת למרחבים הפתוחים

אמדה לואיס

מאת אפי אליסי

את קיץ 2014 העברנו במרחבים המוגנים עם שכנים שלא הכרנו מעולם. מישהו שם למעלה נתן את האות לצאת למרחבים הפתוחים. שם, בחוץ, השמש הישראלית לא ממש סופרת אף אחד. מלחמה או שלום, היא כאן לפחות עד שיגיעו ענני החורף הישראלי, שגם הוא עושה טובה ומראה פרצופו בקטנה. מה שמשאיר אותנו עם הרבה אור בארץ השמש הקטנה שלנו. משקפי השמש 'בלנדרס', שעוצבו במיוחד לחובבי הקסטרים, בטכנולגיה ייחודית, הפכו פריט אופנתי נחשק בארץ השמש הגדולה. עכשיו הם כאן. הפרזנטורית של המותג שנמכר ביותר מ-52 מדינות ומצליח בעיקר בספרד, היא הדוגמנית והשחקנית אמדה לואיס.

ניתן להשיג את המשקפיים באתר האינטרנט של החברה: blendersisrael.co.il
טווח מחירים: 119-245 שקל.

www.fashion-israel.co.il

עושים עניין ממשקפיים

המסגרות הצבעוניות של SEVEN מפתיעות, קלילות וטרנדיות ומכילות קשת של מאות דגמים. "7 Days – 7 Looks" הוא הסלוגן שנבחר למתג את הקו הצעיר והחדש, תוכלו להמציא ולבטא את עצמכם מחדש בעזרת החלפת המסגרת שתתאים לאאוטפיט הנבחר, וליצור מראה שונה ומגוון בכל יום. באופטיקנה מאמינים כי הרעיון נותן מענה לקהל צעיר ומעודכן שיש בו תשוקה לאופנה 24/7.
לרגל ההשקה תצא הרשת במבצע על משקפי הראיה של Seven ותציע זוג משקפי ראיה הכולל גם עדשות במחיר של 299 שקל, ושלושה זוגות עם עדשות דקות ב-799 שקל בלבד, כולל בדיקת ראיה.
את משקפי שמש של המותג ניתן לרכוש במחירים הנעים בין 99-149 שקל (זוג שני ב-50%).

http://youtu.be/XMUGV4ygQeQ

Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

תגובות פייסבוק