כתבות אופנה: מאור זגורי

1001 grams-1
|

כתבות אופנה: מאור זגורי – מחול: בכורות ללהקת קמע. סרט: 1001 גרם. תיאטרון: הומאז' של מאור זגורי. המחזמר רומיאו ויוליה מגיע לישראל. הילה פליטמן, זוכת פרס גראמי, תופיע ב"הסופרנוס"

כתבות אופנה: מאור זגורי

 

שמיים אדומים-1
"שמיים אדומים" מאת הכוריאוגרף תמיר גינץ. צילום: אבשלום לוי

בכורות 2015 ללהקת המחול קמע. ערב רפרטוארי: איציק גלילי & תמיר גינץ

להקת המחול קמע תעלה במרץ בבכורה, שתי יצירות בערב אחד, "THINGS I TOLD NOBODY" מאת הכוריאוגרף איציק גלילי  ואת "שמיים אדומים" מאת הכוריאוגרף  תמיר גינץ

THINGS I TOLD NOBODY-2
"THINGS I TOLD NOBODY" מאת הכוריאוגרף איציק גלילי. צילום: אבשלום לוי

להקת המחול קמע תעלה ערב בכורה רפרטוארי ב-3 במרץ 2015 במרכז סוזן דלל, בו יארח תמיר גינץ, המנהל האמנותי וכוריאוגרף הבית את איציק גלילי. גלילי לשעבר רקדן בלהקת המחול בת – דור ובלהקת המחול בת – שבע, עבר להתגורר בהולנד לפני 25 שנה והפך לאחד מהיוצרים המוערכים ביותר באירופה. ערב זה יתקיים גם ב-15 במרץ במשכן לאמניות הבמה בבאר שבע וב-19 במרץ בהיכל התרבות אור עקיבא. ערב זה מחדש את הפעילות הרפרטוארית בלהקת קמע.

שמיים אדומים-2
"שמיים אדומים" מאת הכוריאוגרף תמיר גינץ. צילום: אבשלום לוי

תמיר גנץ: "בכוונתי למנף את היכולות הווירטואוזיות של הרקדנים שלנו, שיכולים להתמודד עם כל סגנון, ולתת בלהקת המחול קמע במה ליצירות של כוריאוגרפים מהמובילים בעולם בשנים הבאות. לקהל הישראלי וגם לרקדנים שעובדים כאן מגיע להתנסות ולטעום מחול איכותי מפנתאון יצירות המופת בביצוע להקה מקומית".

THINGS I TOLD NOBODY-3
"THINGS I TOLD NOBODY" מאת הכוריאוגרף איציק גלילי. צילום: אבשלום לוי

בערב " GALILI & GINZ" יעלו 2 יצירות בבכורה: "THINGS I TOLD NOBODY" – עבודה אלגנטית לצלילי פניני מוזיקה קלאסית הנותנת ביטוי ליכולות הטכניות לצד ביטוי אישי ונוגע ללב של הרקדנים. הכוריאוגרף איציק גלילי מציג עבודה בעלת נופך רומנטי אך כהרגלו גם מלאה בהומור ואירוניה. העבודה, בה משתתפים 11 רקדנים הלהקה, נוצרה במקור ללהקתו של גלילי בהולנד בשנת 2000 והועלתה מאז ע"י להקות רבות בעולם. לכבוד הבכורה בישראל חידש גלילי את היצירה.
"שמיים אדומים "- תמיר גינץ, יוצר לקמע  בבכורה עולמית את "שמיים אדומים". בעקבות מאורעות השנה האחרונה מגיב גינץ ביצירתו לקרע בין עמים במאבק על אדמה וזהות, במקום שבו דמגוגיה והסתה משלהבים את היצרים. זו עבודה על אנשים שחיים באיום תמידי, כואבים אך מנסים לשמר תקווה לעתיד טוב יותר.

שמיים אדומים-3
"שמיים אדומים" מאת הכוריאוגרף תמיר גינץ. צילום: אבשלום לוי

להקת המחול קמע נוסדה בשנת 2002 כיוזמה משותפת של דניאלה שפירא ותמיר גינץ כלהקת הבית של מרכז המחול בת דור באר שבע ע"ש לארי וליליאן גודמן.  צוות הלהקה על רקדניה מתגוררים בבאר שבע והנם חלק בלתי נפרד מהקהילה התרבותית בעיר ושגרירים שלה בעשרות מופעים מדי שנה בארץ ובעולם. הלהקה זכתה להצלחה בסיורי הופעות ובפסטיבלים יידועי שם באירופה, דרום אמריקה, בסין ובהודו.

תמיר גינץ, המנהל האמנותי והכוריאוגרף של הלהקה, יוצר עבודות המהוות את הציר המרכזי ברפרטואר ומאופיינות בשפה אישית, ססגונית וייחודית המתבססת על הטכניקות הקלאסית והמודרנית. על הבמה גינץ מצליח ליצור עולם עשיר ברבדים ששואב אליו את הקהל.  קמע נותנת במה  ליצירה ישראלית מקורית של כוריאוגרפים אורחים ושל רקדנים יוצרים. רקדני הלהקה מקיימים פרויקטים חינוכיים של הוראה והסברה בבתי-ספר, מגמות ואולפנות מחול, סדנאות אמן, סדנאות רפרטואר ותכניות העשרה בכל רחבי הארץ.


איציק גלילי לשעבר רקדן בלהקת המחול בת – דור ובלהקת המחול בת – שבע.  לפני 25 שנים עבר להתגורר בהולנד והפך לאחד מהיוצרים המוערכים ביותר באירופה. איציק הקים וניהל את להקת "GALILI DANCE" בכרונינגן , 1997-2008, והיה מיזמי הקמת להקת " DANSGROEP AMSTERDAM" אותה ניהל כשנה. יצירותיו מועלות בכל שנה על ידי מיטב הלהקות הגדולות בכל העולם כדוגמת: בלט שטוטגרט, הבלט הלאומי ההולנדי, בלט רמבר, הבלט העכשווי של קובה, הבלט הלאומי האנגלי  ועוד.

THINGS I TOLD NOBODY-1
"THINGS I TOLD NOBODY" מאת הכוריאוגרף איציק גלילי. צילום: אבשלום לוי

כתבות אופנה: מאור זגורי

THINGS I TOLD NOBODY

כוריאוגרפיה, תאורה ותלבושות: איציק גלילי, העמדה: אליזט ג'יאבט, ביצוע תלבושות: אהובה ארז, מוזיקה: G F Handel: Xerxes – Largo, A Vivaldi: Winter – Largo from ‘The Four Seasons’, W A Mozart: Piano Concerto No.23 in A Major K488 – Adagio, E Satie: Gymnopédie No. 1
משך היצירה: 20 דקות

שמיים אדומים

כוריאוגרפיה: תמיר גינץ , מוזיקה: Max Richter, עריכה ועיבוד פסקול: מיקי פטיש, תאורה: שי יהודאי, תלבושות: אהובה ארז
משך היצירה: 25 דקות

המופע יתקיים ביום שלישי, 3 במרץ בשעה: 21:00 במרכז סוזן דלל בתל אביב
מחיר כרטיס:   120 שקל  טל' להזמנת כרטיסים: 03-5105656

ביום ראשון, 15 במרץ בשעה: 20:30 במשכן לאמניות הבמה באר שבע
מחיר כרטיס: 85 שקל טל' להזמנת כרטיסים: 08-6266400

וביום חמישי, 19 במרץ בשעה: 20:30 בהיכל התרבות אור עקיבא
מחיר כרטיס: 85 שקל להזמנת כרטיסים: 04-6266636
משך המופע: שעה
השורה התחתונה: להקת המחול קמע הפכה לאחד הקולות המרכזיים בעולם המחול הישראלי.

1001 גרם

סרטו של בנט האמר
1001 grams
A film by Bent Hamer

1001 grams
"1001 גרם". נציג נורווגיה לתחרות האוסקר 2015

מארי, מדענית נורווגית משתתפת בסמינר בפריז העוסק במדידת משקלו האמיתי של הקילו. בסופו של דבר, מה שנמדד על כף המאזניים הוא משקלם האמיתי של אכזבותיה ואהבותיה של מארי. בנט האמר, במאי הסרט, מציין כי האדם הוא המכריע את מידות המשקל, אך הוא מאמין כי חשוב לבדוק מה הגדרת המשקל עצמה גורמת לאדם. "כבר שנים שאני מתעניין בקו התפר שנמצא בין ההבנה המדעית לבין הפעילות האנושית. את התפר הזה חקרתי בסרטי "סיפורים מהמטבח" (2003) ועם סרטי הנוכחי "1001 גרם" אני מפתח את הרעיון, יחד עם אותו סגנון של הומור פואטי שהוא בלתי ניתן למדידה".

זו הפעם הראשונה שהאמר מביים סרט עם שחקנית ראשית. אן טרופ, המשחקת את מארי, מהשחקניות הנחשבות והפופולאריות ביותר בנורווגיה. בסמטאות פריז מאפיין האמר את המאבק הנצחי שבין התבונה לרגש. מארי, הנתונה למאבק, נאלצת להתמודד עם הקביעה כמה שוקלים חיי אדם ולפי אילו ערכי מדידה היא מתכוונת לחיות את חייה. הקילו – יחידת המשקל המוכרת והמוחשית ביותר, נחשפת על ידי האמר על צורותיה ומוזרויותיה. האבטיפוס הבינלאומי של הקילוגרם משנת 1879, נשמר כיום בכספת בלשכה הבינלאומית למדידה בפריז, זוהי נקודת ההתחלה והרקע לסרט 1001 גרם.
בנט האמר במאי, תסריטאי, מפיק והבעלים של חברת הפקות הסרטים BULBUL FILM. הוא למד משפטים באוסלו ובשנת 1986 עבר לשטוקהולם שם השלים את לימודיו בקולנוע וספרות. סרטו Home For Christmas זכה בפרס התסריט בפסטיבל סאן סבאסטיאן. הפיצ'רים שביים (FACTOTUM (2007, 'סיפורים מהמטבח' (2003) ו-(1995) EGGS. כולם הוצגו בהקרנות בכורה בפסטיבל קאן. סרטו 'סיפורים מהמטבח', אף זכה בפרס הסרט האירופאי הטוב ביותר בפסטיבל קאן.

הפקהתסריט ובימוי – בנט האמר Bent Hamer
צילום – ג'ון כריסטיאן רוזנלונד John Christian Rosenlund
עריכה – אנדרס רפן Anders Refn
מוזיקה מקורית – ג'ון אריק קאדה John Erik Kaada

שחקנים

מארי – אן טרופ ANE DAHL TORP
פי – לורן סטוקר LAURENT STOCKER
וונש – ריס הילדגון HILDEGUN RIISE
ארנסט ארנסט – סטיב וינג STEIN WINGE
מוברג – כריסטיאן אלפסן PER CHRISTIAN ELLEFSEN
ג'רארד – דידיה פלאמאן DIDIER FLAMAND
נורווגיה/גרמניה/צרפת 2014, 88 דקות
נורווגית וצרפתית עם תרגום לעברית ואנגלית
פילמוגרפיה: 1995 EGGS • 1998 WATER EASY REACH • 2003 KITCHEN STORIES • 2005 FACTOTUM • 2007 O’ HORTEN • 2010 HOME FOR CHRISTMAS • 2014 1001 GRAMS
החל מיום ה' 19/2 בבתי הקולנוע אורלנדו , בבית ציוני אמריקה תל אביבמוזיאון ארץ ישראל רמת אביבבית שמואל ירושלים וברחבי הארץ.

השורה התחתונה: לאוהבים סרטים שזזים לאט.

כתבות אופנה: מאור זגורי

הומאז’

"לה רוש". הכוורת. הצגה מאת מאור זגורי

הומאז’. מאת מאור זגורי. צילום: אייל לנדסמן-3
הומאז’. מאת מאור זגורי. צילום: אייל לנדסמן

הומאז' הינה יצירה על יוצרים ויצרים, ועל הכתמים הצבעוניים שבין מיתוס לסיפור פשוט. במחזה צפות שאלות קיומיות החל ממידת ההקרבה של אמן על מזבח אמנותו, על דילמת הרוח והיצירה אל מול הכסף והקיום הגשמי, דרך בחינת ערכים של נאמנות וחברות ועד שאלות בנוגע לזהות יהודית וגזענות בכלל.
דפי ההיסטוריה מספרים על קומונת אמנים אשר פעלה בתחילת המאה ה-20 בפריז ובה חיו ויצרו מיטב ציירי ופסלי התקופה – מודליאני, סוטין, קיקואין, גרטרוד שטיין, ג'וזפין בייקר וחברים נוספים באסכולה. הפריזאית.

הומאז’. מאת מאור זגורי. צילום: אייל לנדסמן-2
הומאז’. מאת מאור זגורי. צילום: אייל לנדסמן

ההצגה, שנולדה בביה"ס לאומנויות הבמה בסמינר הקיבוצים, בחסותו של איציק ויינגרטן, והתארחה לתקופה של שנה וחצי בתאטרון הקאמרי, מעוררת לחיים את אותה קומונה על כל רבדיה וצבעיה, ומגוללת את סיפורם של אחת עשרה דמויות, אשר מתגוררות יחדיו במהלך שנה אחת, קשה ופורייה, כשברקע משתוללת מלחמת העולם הראשונה.
הסיפורים השונים נשזרים האחד בשני והמחזה, שמחולק לארבע עונות השנה, חושף אט אט, את השסעים החברתיים, האהבות הנסתרות, האכזבות התשוקות והחלומות של אמנים שעל שפתותינו הם רק שמות גדולים, ועל הבמה, כעת, הם אנשים.
שחקנים יוצרים:  הדר ברבש, ליאור ברגר, אורטל הירש/רונית סטרשנוב, מיכאל צ'רני, עומר יצחקי, איריס מוסטקיס/הגר טישמן, נצנת מקונן/נעמה בסון, אלעד סממה, שלומי טפירו, אסף פרי, יעל רוחקינד.

הומאז’. מאת מאור זגורי. צילום: אייל לנדסמן-1
הומאז’. מאת מאור זגורי. צילום: אייל לנדסמן

מאת ובבימוי:  מאור זגורי
כוריאוגרפיה ועיצוב פסקול:  מירי לזר
עיצוב תפאורה : שני קאין
עיצוב תלבושות:  שני טור
עיצוב תאורה:  מאיר אלון
דרמטורגיה:  מירי לזר, גיא זך, יעל זיגדון
יעוץ אמנותי:  דניאל סבג
הפקה:  מיכה הירש וקתרין סופה קיקואין
עוזרת במאי: אביגיל מזרחי

24.2.15- צוותא 3 אבן גבירול 30, תל אביב.
מחירי כרטיס: רגיל: 50 שקל , כרטיס ידיד: 40 שקל , תלמיד: 35 שקל, סטודנט / חייל: 35 שקל
כרטיסים בקופת צוותא. טל.  03-6950156/7. או באתר צוותא אונליין
השורה התחתונה: זגורי. אימפריה

 

המחזמר 'רומיאו ויוליה' מגיע לישראל 

רומיאו ויוליה-1
צילום: רונן פדידה

"חיים בלי אהבה הם אינם חיים", זה המסר שמביא איתו המחזמר רומיאו ויוליה. לאחר שכבש חמישה מיליון צופים ברחבי העולם והופיע על במות 17 בירות ביניהן רומא, פאריס, ברלין ועוד, מכר יותר מ-7 מיליון CD  ו-DVD, תקליטי זהב, פלאטינום ויהלום.  מגיעה הגירסה העברית לתיאטרון גשר. המחזמר נכתב והולחן על-ידי ז'ראר פרסגורביק על פי מחזהו של וויליאם שיקספיר.
המחזמר רומאו ויוליה, זכה בפרס NRG למוזיקה לשנת 2001 בצרפת, זוכה פרס "המחזמר הטוב ביותר" לשנת 2005, למעלה מ- 18 חודשים של מכירת כל הכרטיסים בוינה, שנתיים רצופות של הופעות ברוסיה, פרס המבקרים ומקום ראשון בקוריאה ב-2007 ו-2009.

רומיאו ויוליה. צילום רונן פדידה
רומיאו ויוליה. צילום רונן פדידה

הפקה: מארק אלי אסוס. עיבוד לעברית: יעקב סתר. בימוי: אלחנדרו סטדלר, משתתפים: אביעד הר ציון, דורון ישיבסקי, הילית דייטש, חננאל אדרי, לירי אור, מאור גרינר, מתן קליגר, ססיל בנס, צחי סיטון, שיר זלינגר, תום אידלסון.
תיאטרון גשר, תל אביב-יפו. בין התאריכים ה-12 ל-21 בפברואר 2015.
השורה התחתונה: עדיין אוהבים?

כתבות אופנה: מאור זגורי

 

זוכת פרס גראמי, הילה פליטמן, תופיע בקונצרט השלישי בסדרת הקונצרטים "הסופרנוס"

Hila-Plitman---The-Sopranos-)

לאחר חמש שנות היעדרות מהבמה הישראלית, שבה הילה פליטמן, מהזמרות החשובות בעולם בביצוע מוסיקה עכשווית, עטורת פרס הגראמי לשנת 2009, הישר לקונצרט הקרוב של הסדרה "הסופרנוס", בסטודיו של חגי יודן.
בקונצרט הקרוב של הסדרה "הסופרנוס" תתארח הזמרת הילה פליטמן, שתגיע לביקור בישראל,  ותגיש מבחר שירים מאת ריכרד שטראוס, דה פאיה וגרשווין; שירי ברברה סטרייסנד מוכרים ובכורה ישראלית ליצירה מאת שרון פרבר: Bridges of Love הילה פליטמן, ילידת ירושלים, למדה בבית-הספר למוסיקה ג'וליארד. היא זכתה, בין השאר, בפרס סוני עבור תרומתה העצומה לאמנויות הקול. הופיעה עם המנצחים החשובים בעולם, כגון: לאונרד סלטקין, אסה-פקה סלונן, תומס אדס וקורט מזור; ועם תזמורות כגון: הפילהרמונית של לוס אנג'לס, ניו יורק והתזמורת הסימפונית של לונדון. הקלטותיה הרבות כוללות את הפסקול לסרט "צופן דה וינצ׳י” ואת "מר טמבורין" מאת ג'ון קוריגליאנו זוכה האוסקר (עבורה זכתה בגראמי). הילה מבוקשת ברחבי-העולם כזמרת המתמחה במוסיקה עכשווית וחדשה והופיעה בביצועי-בכורה חשובים בשנים האחרונות, הכוללים את: ״200 מוטלים״ מאת פרנק זאפה עם הפילהרמונית של לוס אנג'לס בניצוחו של אסה-פקה סלונן; ו״דאם דאם טווידל" מאת זוכה הפוליצר דייויד דל-טרדיצ’י עם התזמורת הסימפונית של דטרויט בניצוחו של לאונרד סלטקין.

 

הילה פליטמן וחגי יודן יבחנו את גבולות היכולת הטכנית בשירים הוירטואוזיים של שטראוס ודה פאיה ואת עומק הליריות והרגש ב-Summertime ו-The Man I Love מאת גרשווין; Papa, Can You Hear Me?מתוך המיוזיקל ״ינטל״ ו-On a Clear Day You Can See Forever. לביצוע הבכורה ליצירתה של שרון פרבר יצטרפו נגן הקלרינט יונתן הדס (הפילהרמונית הישראלית) ונגן הויולה משה אהרונוב (אנסמבל ״מיתר״). כהדרן, תבצע הילה שיר מאת אריק וויטקר, המלחין הנודע ובן-זוגה (גם הוא זוכה גראמי).

| 19.2.15 יום חמישי| 20:30 | הסטודיו למוסיקה של חגי יודן | | שוקן 27 (פינת קיבוץ גלויות) | קומה 11 | לופט 8 |
הקהל שיגיע לרסיטלים יזכה לקבלת פנים חגיגית ומוארת ולכיבוד איכותי של גבינות, יין, קפה ומתוקים – הכלול במחיר הכרטיס!
מחיר כרטיס- 80 שקל. מנוי ליחיד לכל הסדרה- 390 שקל ומנוי זוגי לכל הסדרה – 760 שקל. טל' להזמנת כרטיסים: 054-4811697

 

מחול: בכורות ללהקת קמע. סרט: 1001 גרם. תיאטרון: הומאז' של מאור זגורי. המחזמר רומיאו ויוליה מגיע לישראל. הילה פליטמן, זוכת פרס גראמי, תופיע ב"הסופרנוס"

 

 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

אודות Fashion Israel

מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


קורונה, טרנדים, סטייל, אופנה, חדשות האופנה, מגזין אופנה,

אופנת נשים, אופנה ישראלית, אופנת גברים,

Fashion, Fashion Magazine, שנקר, ויצו חיפה, בצלאל

זארה נשים, קסטרו, רנואר, אופנת נשים, שבוע

האופנה, איפור, הפקות אופנה, ZARA, CORONA, זארה, זארה גברים


תגובות פייסבוק