מאי תגר. היסטוריה בדובאי

מאי-תגר-דובאי-חדשות-האופנה
|

מאי תגר – קמפיין אופנה היסטורי בדובאי, אילנית לוי לא המזרחית הראשונה שמפרסמת מוצרי ניקיון – גם לא האחרונה, קורונה? זארה בכל הכוח, דלתא מאמצת את "כנפיים של קרמבו". וגם: יהונתן מרגי ודורית רבליס, עומר ברבי ובר ברימר. חדשות האופנה

חדשות-האופנה-fix בדובאי. מאי תגר ו-Anastasia Bandarenka
fix בדובאי. מאי תגר ו-Anastasia Bandarenka צילום: עמרי רוזנגרט. סוכנות הייצוג והתוכן BOLD

מאת: אפי אליסי

fix – קמפיין אופנה ישראלי ראשון בדובאי

fix בדובאי. מאי תגר ו-Anastasia Bandarenka צילום: עמרי רוזנגרט. סוכנות הייצוג והתוכן BOLD-חדשות האופנה
fix בדובאי. מאי תגר ו-Anastasia Bandarenka צילום: עמרי רוזנגרט. סוכנות הייצוג והתוכן BOLD

היסטוריה: מאי תגר, דוגמנית הישראלית ו-Anastasia Bandarenka, דוגמנית תושבת האמירויות, הצטלמו בדובאי לקולקציית הנסיכות של fix. שיתוף פעולה ראשון בעולם האופנה, סנונית ראשונה של הסכם השלום בין ישראל לאמירויות.

fix בדובאי. מאי תגר Bandarenka צילום: עמרי רוזנגרט. סוכנות הייצוג והתוכן BOLD-חדשות-האופנה
fix בדובאי. מאי תגר קולקציית הנסיכויות. צילום: עמרי רוזנגרט. סוכנות הייצוג והתוכן BOLD
דובאי-מאי-תגר-חדשות-האופנה
fix בדובאי. מאי תגר ו-Anastasia Bandarenka צילום: עמרי רוזנגרט. סוכנות הייצוג והתוכן BOLD

מאי תגר: ״אני מתרגשת להיות חלק ממהלך היסטורי בסדר גודל שכזה. כחלק מהעבודה שלי יוצא לי להגיע ולהצטלם בהרבה מקומות חדשים ואקזוטיים אבל אין ספק שזו אחת הנסיעות המרתקות במדבריות היפות בעולם.״

fix בדובאי. מאי תגר ו-Anastasia Bandarenka-חדשות-האופנה
fix בדובאי. מאי תגר ו-Anastasia Bandarenka צילום: עמרי רוזנגרט. סוכנות הייצוג והתוכן BOLD

חן בן ישי, מנהלת שיווק של fix: "מדובר בחלום שמתגשם. ברגע ששמענו על הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות  רצינו להיות חלק מהחזון ובנוסף לצילום קולקציית הנסיכות בדובאי, שאין דבר מתאים מזה, היה לנו חשוב לצלם את הדוגמנית הישראלית שלנו, המצליחה בעולם, מאי תגר, לצד דוגמנית תושבת האמירויות, כי הקשר ימשיך דרך האנשים ודרך העשייה המשותפת".


אילנית לוי פרזנטורית של חומרי ניקוי

אילנית-לוי-פרזנטורית-של-המותג-טאצ'-צילום-עומר-וידר-חדשות-אופנה
חוזה לשלוש שנים. אילנית לוי ל"טאץ" – חומרי ניקוי. צילום: עומר וידר

אילנית לוי, ידועה כחולת ניקיון ומדברת על זה בלי סוף ב"גלית ואילנית", היא לא הראשונה שנבחרת כפרזנטורית של מוצרי ניקוי, קדמו לה מרגולמרגלית צנעני ומשה פרץ כמייצגים של אבקות כביסה. מפתיע אתכם שב-2020 עדיין בוחרים מזרחים ל"עבודות ניקיון"? אנחנו לא ממש מופתעים. אגב, הבסטיונר הראשון היה אלברט פירות – חיים בנאי, עליו השלום.


ZARA HOME בישראל. בשורה טובה. למי?

תעשיית האופנה המקומית, חנויות האופנה, הבוטיקים הקטנים ומעצבים ישראלים דיממו עוד לפני בוא הקורונה. אתרי הסחר הגדולים (next, "אמאזון" ואחרים) משכו אליהם את צרכני האופנה ואיימו להותיר את החנויות ללא קונים. מותגי אופנה ישראלים היו חייבים להתאים עצמם לאיום והתהדרו גם הם באתרי מכירה אונליין (מי שלא עשה כן, נפגע מאוד מהקורונה – רבים עשו זאת במהלך חצי השנה האחרונה כדי לשרוד).

ZARA-HOME-חדשות-האופנה
ZARA HOME. צילום: יח״צ חו״ל

זארה מעולם לא פירסמה עצמה בישראל ועדיין משכה אליה המוני קונים. עם פרוץ הקורונה הודיעה קבוצת זארה על סגירת 1.200 סניפים ברחבי העולם והעברתם לאונליין. ההצלחה של זארה אונליין בישראל הייתה גדולה. התיאבון גדל.

לאחר שהשיקו את ZARA ישראל, PULL&BEAR ישראל ו-STRADIVARIUS ישראל מקבוצת INDITEX – תאגיד האופנה החזק בעולם: Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Zara, Oysho, Zara Home ו-Uterqüe. כעת משיקים בישראל אתר אונליין
ל-ZARA HOME שתנגוס בחנויות וברשתות הום סטיילינג בישראל.

STRADIVARIUS-חדשות-האופנה
STRADIVARIUS. צילום: יח״צ חו״ל

בנוסף לאתר אונליין מרבית המותגים מבית INDITEX מעניקים שירות מכירה גם דרך אפליקציות ייעודיות. נכון להיום יש לקבוצת "אינדיטקס" 7,412 חנויות ברחבי העולם, מתוכן 79 בישראל. כיום Zara Home פועלת בכ-4 יבשות, 78 שווקים ו-578 מדינות.

זוכרים את זעקות השבר של הראל ויזל באולפני הטלוויזיה? קבוצת "פוקס" בבעלותו דיווחה על רווח של 90 מיליון שקל ברבעון האחרון. לא צריך לרחם עליו, בטח שלא על זארה.


קסטרו לא נשארת חייבת

רגע אחרי הפרידה מרותם סלע, "קסטרו" משיקים את אתר האינטרנט המחודש של המותג www.castro.com. "קסטרו" היה הראשון מבין מותגי האופנה הישראלים שהחזיקו באתר אונליין מכירתי, כיום עם שדרוגו והשקתו המחודשת, הוא הראשון והיחיד להציג את הדור הבא של חווית הקניה ברשת – תשלום באמצעות אפליקציית bit של בנק הפועלים. יהונתן מרגי ודורית רבליס בפרונט של הקמפיין.


"דלתא" לטובת "כנפיים של קרמבו"

הממשלה המבולבלת בתולדות ישראל סגרה את הברזים לתנועות הנוער בישראל (מפעל ציוני?). חברת "דלתא" הישראלית אימצה אליה את "כנפיים של קרמבו" תנועה לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים.

כחלק משיתוף הפעולה, ימכרו לאורך השנה מוצרים שונים ברשת "דלתא", כשההכנסות יועברו כתרומה ל"כנפיים של קרמבו" וישמשו למימון פתיחת סניפים חדשים. בנוסף, פעילי התנועה – ילדים עם צרכים מיוחדים, ישתתפו בצילומי האופנה של "דלתא". הצילומים ישמשו את "דלתא" לפרסום ברשתות החברתיות ובחנויות.

דלתא-בשיתוף-פעולה-עם-כנפיים-של-קרמבו-חדשות-האופנה
"דלתא" מאמצת את "כנפיים של קרמבו". צילום: מאיר כהן

עם פתיחת שנת הלימודים, תוקם ב'כנפיים של קרמבו' קבוצת "מעצבי אופנה צעירים" פעילים עם צרכים מיוחדים, שביחד עם מעצבי האופנה של "דלתא" יצרו קולקציית פיג'מות ייחודית שתימכר בחנויות.

בשלב הראשון, במהלך חודש ספטמבר, יימכר בחנויות הרשת ובאתר קרם גוף כתרומה של 14.90 שקל, לטובת מימון פתיחת סניף חדש של התנועה במטרה להגיע לפתיחתם של מספר סניפים חדשים בשנה. תבורכו!


עומר ברבי ובר ברימר עושים את קיית מוס ומארק וולברג

Calvin Klein – מותג אמריקאי אייקוני המזוהה עם פריטי דנים קלאסיים. לקולקציית סתיו 2020 שתימכר בפקטורי 54 בחרו לעשות מחווה אופנתית לצילומים האלמותיים (1994. צילום: סטיבן מייזל) של קייט מוס, דוגמנית העל והשחקן/דוגמן מארק וולברג, שהפכו לוהטים ביותר ופנטזיות של המונים אי שם ניינטיז.

בצילומים שהגדירו מחדש את קול הדור, זכורות במיוחד התמונות בהן נראים יחד הצמד הנחשק כשלגופם מעורר הקנאה פריטי ההלבשה התחתונה וג'ינסים אייקונים מבית Calvin Klein. את גרסת 2020 לצילומים הבלתי נשכחים צילמה נועם אקהויז. בתפקיד קייט מוס: עומר ברבי ובר ברימר כמארק וולברג. מחווה יפה.


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן


תגובות פייסבוק