מאסטר קלאס – גילי אלגבי

גילי אלגבי, נטלי דדון - Fashion Israel - 2020 חדשות אופנה 2020, כתבות אופנה 2020, טרנדים 2020, מגזין אופנה ישראלי, אופנה -
|

מגזין אופנה: ראש השנה – תש״ף

 

אחת הפסגות שנרשמת להצלחת מאפר בארץ ובחו"ל כמובן  היא כיתת אומן שבה הוא מציג בפני מאפרים, הדור החדש והבוגר את טכניקות האיפור שלו, המוצרים המועדפים עליו ותפיסת היופי האישית שלו

 

גילי אלגבי, נטלי דדון 3 - Fashion Israel - 2020 חדשות אופנה 2020, כתבות אופנה 2020, טרנדים 2020, מגזין אופנה ישראלי, אופנה -
גילי אלגבי מאסטר קלאס. נטלי דדון. צילום: יח״צ

 

מאת: רונית גלמור – עורכת ביוטי

 

גילי אלגבי, הוא כבר מזמן לא רק מאפר. למעשה הוא הגדיר מחדש את תפקידו על הסט. מאפר, סטייליסט, מעצב שיער וכמובן צחוקו המתגלגל אשר הפכו אותו לאחד האנשים הנחשקים בתעשיית האופנה היום. לאחרונה אף שימש כמאפר הראשי של האירוויזיון, שנערך בתל אביב וזהו בהחלט אבן דרך משמעותית בקריירה עם קריצה בינלאומית. גילי הוא איש סוד, וחברם הטוב של השמות הכי חמים היום בקרב הסלב נטלי דדון, שגית רביבו, אופירה אסייג, נוי והדר ועוד כמה שלא זזות בלי המגע השימרי שלו.

 

דנה זרמון - Fashion Israel - 2020 חדשות אופנה 2020, כתבות אופנה 2020, טרנדים 2020, מגזין אופנה ישראלי, אופנה -
גילי אלגבי מאסטר קלאס. דנה זרמון. צילום: יח״צ

 

ביום רביעי האחרון, עשרות רבות של מאפרים ומאפרות, ובדרס קוד שחור – מילאו את מתחם הבימה לרגל המאסטר של גילי אלגבי. מעבר להתרגשות שהייתה באולם, ובמיוחד על הבמה, גילי אלגבי היה מוקף בצוות הפקה מאחורי הקלעים שדאג לכל פרט ופרט, מחשבה ועבודה רבה. במהלך היום הוא הציג חמישה לוקים שונים. זהו בהחלט אתגר ונראה שהאדרנלין בסיום אפשר לו להמשיך להציג עוד כמה כאלה.

 

נועה כהן - Fashion Israel - 2020 חדשות אופנה 2020, כתבות אופנה 2020, טרנדים 2020, מגזין אופנה ישראלי, אופנה -
גילי אלגבי מאסטר קלאס. נועה כהן. צילום: יח״צ

 

תובנות אישיות

כל אחד מהלוקים נבנה בצורה מהודקת, שכלל לוחות השראה וסיפור שנבנה סביב הלוק עצמו. לוחות ההשראה הודפסו יחד עם פירוט מלא של כל המוצרים שבהם הוא השתמש, כולל המלצות ותובנות אישיות שלו לגבי המוצרים. אין ספק שזוהי גישה סופר נדיבה ומקצועית, המאפשרת הצצה להתנהלותו ובמיוחד למאפרים שזה עתה סיימו את מסלול הלימודים המקצועי. לכל המשתתפים העניקו שקית הפתעות מלאה כל טוב, מגוון גדול של מוצרים חדשים על המדף וחלק מהקלאסיקות המוכרות.

 

נטלי דדון - Fashion Israel - 2020 חדשות אופנה 2020, כתבות אופנה 2020, טרנדים 2020, מגזין אופנה ישראלי, אופנה -
גילי אלגבי מאסטר קלאס. נטלי דדון. צילום: יח״צ

 

במהלך ההדגמות, כדי שלא נחוש בשתיקות רועמות חלילה, גילי דאג לתוכן נוסף. הוא הזמין כמה מחברותיו הטובות להרצות על נושאים חמים מעולמות תוכן משיקים. ראשונה עלתה דנה זרמון בעלת בית הספר ״אינסטהקדמי״ שחיזקה מספר תובנות חשובות באופן ניהול רשתות החברתיות.

 

גליה תורן חן - Fashion Israel - 2020 חדשות אופנה 2020, כתבות אופנה 2020, טרנדים 2020, מגזין אופנה ישראלי, אופנה -
גילי אלגבי מאסטר קלאס. גליה תורן חן. צילום: יח״צ

החיבור ביניהם כובש

גליה תורן חן יועצת אסטרגיה עסקית שהחדירה מוטיבציה בקרב הקהל ועמדה על הקשר בין ניהול מותג לשימוש בחושים של הלקוחות ובעיקר חוש הריח. פולה בליק – שבחינניות רבה הסבירה על הקשר בין טיפוח היופי וסגנון החיים בעידן זה. אחרון ובהחלט חביב עלה הצלם דניאל קמינסקי. הוא הפגין לא רק כישורי משחק על הבמה אלא גם חיזק עם כמה אנקדוטות חשובות על צילום. החיבור ביניהם כובש לא רק על הבמה. אלא גם בהפקות.

 

גילי אלגבי, נטלי דדון -2 - Fashion Israel - 2020 חדשות אופנה 2020, כתבות אופנה 2020, טרנדים 2020, מגזין אופנה ישראלי, אופנה -
גילי אלגבי מאסטר קלאס. נטלי דדון. צילום: יח״צ

 

חלומו של כל אמן, אדם העוסק ביצירה הוא ליצור את החותמת האישית שלו, שידעו לזהות את מגע היד שלו ביצירה. אין ספק שגילי אלגבי בנה שפה ייחודית משלו באופן שבו הוא מאפר, בתפיסת היופי והפרשנות האישית שלו לגלאם.

 

 

רונית גלמור

רונית גלמור – עורכת ביוטי
מאפרת כלות, ביוטי ואופנה
אינסטגרם: ronitgalmor
אתר: www.ronitgalmor.com

 

חני שפגט – עורכת טקסטים
פייסבוק: Hani Shpagat
קבוצת פייסבוק: Shopink?

 

Fashion Israelמגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

 

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי
תגובות פייסבוק