מארזי יופי לראש השנה. ביוטי חגיגי

איב רושה, ג'ל 19 שקל, efifo, צילום יחצ חול
|

איב רושה – YVES ROCHER: לראשונה בעולם – מקלחת עם טיפת סבון אחת!

מוצר מהפכני המאפשר חיסכון של כ-75% בכמות ג'ל הרחצה, בכל מקלחת!
איב רושה – YVES ROCHER, רשת הטיפוח והקוסמטיקה הבוטנית, משיקה לראשונה בעולם:  אקו ג'ל רחצה מרוכז – ג'ל רחצה אקולוגי המבוסס על נוסחה ייחודית וחדשנית, הרשומה כפטנט, המאפשרת הקצפה של טיפה אחת, המספיקה לכל הגוף, במגע עם מים!
ג'ל הרחצה החדשני והמהפכני, המוצע בכמות של 100 מ"ל בלבד, מאפשר שימוש ל-40 מקלחות, ומהווה רבע מכמות הסבון הממוצעת למקלחת, אשר הוצעה עד היום בשוק הטיפוח והטואלטיקה בבקבוקים בתכולה של 400 מ"ל. בכך מתאפשר חיסכון של 75% בכמות ג'ל הרחצה בכל מקלחת!

כחלק מהאג'נדה המובילה את ערכי המותג לשמירה על כדור הארץ, השימוש באקו ג'ל רחצה מאפשר חיסכון בכמות הנוזל עצמו, במזעור השימוש באריזות פלסטיק, באמצעות חיסכון של 50% שימוש בפלסטיק, וחיסכון ב-50% פליטת גזי חממה, בעזרת נוסחה ייחודית שאינה מבוססת על מים.
ג'ל הרחצה מוצע בבקבוקי פלסטיק חדשניים ממוחזרים המיוצרים בנוסחה המתכלה בקלות, ובעלי פקק שסתום ייחודי, המאפשר בכל לחיצה הוצאה של כמות מדודה של סבון, המספיקה למקלחת שלמה.
הפורמולה הייחודית כוללת למעלה מ-97% רכיבים טבעיים ואורגניים.

איב רושה ג'ל. צילום יחצ חו״ל
איב רושה ג'ל. צילום יחצ חו״ל

אורית מלובנצ'יק, מנהלת רשת איב רושה – YVES ROCHER בישראל: "איב רושה הינה חברה בוטנית פורצת דרך בתחום הטיפוח והביוטי. מעבר לכך שהסבון החדשני מאפשר חיסכון עצום בשימוש בפלסטיק ובפליטת הגזים, בעזרת הנוסחה הייחודית המאפשרת שימוש בכמות מדודה בכל מקלחת, הוא מעלה לסדר את היום את נושא חשיבות השמירה על כדור הארץ והנתינה בחזרה לטבע, שהינם האג'נדה המובילה של המותג. כמו כן הסבון מתאים לכל משתמש ובכל מקום, הוא קל ונוח לשימוש בבית ובנסיעה. לחיצה אחת והוצאת טיפה אחת של סבון, יוצרת חוויית שימוש ייחודית ושונה ממה שאנחנו מכירים עד היום".

אקו ג'ל רחצה מסדרת PLAISIRE NATURE – ג'ל רחצה I LOVE MY PLANET הינו פורמט מוקטן המציע את כל השימושים שהוצעו עד כה באריזות הגדולות של ג'לי רחצה לגוף בתכולה של 400 מ"ל. הג'ל מיוצר בנוסחה ייחודית הרשומה כפטנט המאפשרת חיסכון של רבע מתצרוכת הסבון. כמות של 100 מ"ל שוות ערך לכמות של 400 מ"ל ומאפשרת שימוש ל-40 מקלחות. הנוסחה החדשנית המתכלה מאפשרת הקצפה במגע עם מים. לבקבוקים פקק ייחודי המאפשר בכל לחיצה הוצאה של כמות סבון מדודה המספיקה למקלחת אחת, כאשר כמות קטנה מספיקה למקלחת שלמה. פקק השסתום החדשני מאפשר שליטה על מינון הג'ל שיוצא כך שלחיצה אחת – מספיקה למקלחת אחת. הפורמולה הייחודית מכילה למעלה מ- 97% רכיבים טבעיים ואורגניים. ג'ל הרחצה ללא חומרים משמרים וללא פראבנים ובנוסחה ללא מים.

הנוסחה החדשנית מתכתבת עם  "I LOVE MY PLANET" – האג'נדה של חברת YVES ROCHER, לשמירה על כדור הארץ ונתינה בחזרה אל הטבע. הבקבוק עשוי חומר ממוחזר ומיוצר בעזרת נוסחה המאפשרת התכלות מהירה.
אקו ג'ל רחצה מוצע בשלושה ניחוחות: מנגו כוסברה, זית ועלי פטיט הדרים, וניל בורבון.
יתרונות האקו ג'ל: אריזות מוקטנות לחיסכון בפלסטיק וסבון, אריזות מתכלות, חיסכון במים ובכמות מי השופכין, למעלה מ-97% רכיבים טבעיים.
מחיר: 19 שקל, תכולה: 100 מ"ל.

ניתן להשיג ב-12 חנויות רשת איב רושה – YVES ROCHER ברחבי הארץ: קניון איילון – ר"ג, קניון עזריאלי ת"א, Big Fashion אשדוד, הקניון הגדול – פ"ת,
קניון מלכת שבא – אילת, קניון גראנד – באר שבע, קניון רחובות, דיזנגוף סנטר – ת"א, Big Fashion טבריה, קריון – קריית ביאליק, קניון גירון – אשקלון
ובחנות האונליין www.yvesrocher.co.il

לקראת החג Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש משיקה קולקציית מארזים רחבה: Shea & Kukui – סדרת טיפוח עשירה וייחודית המבוססת על אגוז קוקוי וחמאת שיאה

ללין. shea&kukui צילום: תמוז רחמן
ללין. shea&kukui. צילום: תמוז רחמן

Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש משיקה את סדרת Shea & Kukui, סדרת טיפוח חדשה שמוכיחה שכל מה שאנחנו צריכות נמצא בטבע. שישה מוצרים, המבוססים על פורמולה שנרקחה במיוחד ומשלבת בין המתיקות המשכרת של אגוז הקוקוי למרקם המלטף של חמאת השיאה היוקרתית. ניחוח מפנק ועשיר שמכניס את אווירת הספא היוקרתי הביתה.

כלל הרכיבים של מוצרי הסדרה, מזינים את העור בלחות מועשרת, מגנים עליו ומחיים אותו ברמה היום יומית. חמאת השיאה מעניקה טיפול והגנה יומיומיים ומזינה את העור בלחות ואגוז הקוקוי מועשר בויטמינים ואנטי אוקסידנטיים טבעיים הידועים כמסייעים בשמירה על עור בריא ורענן.
מדובר בסדרה עשירת רכיבים איכותיים ויוקרתית במיוחד. הסדרה מושקת במגוון אריזות חדשות ומעוצבות,  להבלטת ייחודיות המוצרים.

The Magic of Shea – חמאת השיאה מופקת מאגוזי שיאה טריים הגדלים במערב אפריקה. היא מעניקה לעור טיפול והגנה, כשהיא מזינה אותו בלחות מוגברת, מרככת ושומרת על העור מפני יובש.

Oh my dear Kukui – אגוז הקוקוי מרגיע, מרכך ומזין את העור בלחות. כמו כן, מותיר מראה חלק עם מראה בריא וקרן.

מוצרי הסדרה:
קרם פילינג – קרם פילינג לגוף מועשר בחמאת שיאה ושמן קוקוי המשתלבים יחד ומעניקים לעור הזנה, לחות והתחדשות. מכיל גרגירי משמש המסירים בעדינות תאי עור מתים. עם ויטמין E ומינרלים מים המלח המרככים את העור ומותירים אותו רענן, וחלק למגע. ללא פרבנים.
מחיר: 109.90 שקל ל-250 מ"ל.

שמן רחצה – חוויית רחצה עשירה ומלטפת. מנקה את העור ביסודיות תוך הזנתו ומעניק לו לחות מועשרת בחמאת שיאה, שמן קוקוי וויטמין E. שמן הרחצה מתחלב במגע עם מים והופך לקצף המרכך את העור ומותיר אותו עם מגע קטיפתי, ניחוח עדין ונקי במיוחד. ללא פרבנים.
מחיר: 79.90 שקל ל-250 גרם.

ללין. מארזי החג. מיני מוצרי שיאה קוקואי 89.90 שקל. צילום: Vip design
ללין. מארזי החג. מיני מוצרי שיאה קוקואי 89.90 שקל. צילום: Vip design

קרם גוף עשיר –  קרם גוף עשיר ומזין במיוחד מעשיר את העור בלחות מוגברת ומרוכזת. מכיל חמאת שיאה, חמאת קקאו ושמני קוקוי ומקדמיה, המכילים אנטי-אוקסידנטיים ושומרים על רמת הלחות הטבעית של העור. עם תוספת ויטמין E ומינרלים מים המלח העוזרים להחיות את העור ולהעניק לו את כל מה שהוא צריך כדי להראות זוהר, רך וחלק כמו משי. ללא פרבנים.
מחיר: 119.9 שקל ל-250 גרם.

שמן שימר יבש – שמן מטפח לגוף. מכיל חמאת שיאה, שמן קוקוי ומקדמיה הנספגים במהירות, מלטפים את העור בלחות ומעניקים לו רכיבי הזנה ומראה זוהר במיוחד. מכיל ויטמין E ואנטי אוקסידנטים המגנים על העור ומותירים אותו חלק, רך וקורן. ללא פרבנים.
מחיר: 119.90 שקל ל-100 מ"ל.

ללין. shea&kukui. קרם: 119.90 שקל, שמן רחצה: 79.90 שקל. צילום: תמוז רחמן
ללין. shea&kukui. קרם: 119.90 שקל, שמן רחצה: 79.90 שקל. צילום: תמוז רחמן

קרם ידיים עשיר SPF15 – מרגיע במיוחד, מעניק לידיים לחות מרוכזת ומוגברת. מועשר ב 10%- חמאת שיאה, שמני קוקוי, חוחובה, שקדים ודבש טבעי. מזין ומקל במהירות על ידיים יבשות ומעניק לעור שכבת הגנה עם מקדם15  SPF. ניתן להשתמש בקרם בכל רגע שהידיים זקוקות ללחות– לעור רך, חלק כמו משי ועם ניחוח רענן ונפלא. ללא פרבנים.
מחיר: 59.90 שקל ל-100 גרם.

חמאת שפתיים SPF30 – חמאה לשפתיים עשירה במיוחד מעניקה לחות והזנה לשפתיים יבשות וסדוקות. מועשרת בנוסחה ייחודית של  חמאת שיאה, שמן קוקוי, ויטמין E ושעוות דבורים המרגיעים ומזינים את העור ומעניקים לשפתיים ריכוך מושלם. ללא פרבנים. .SPF 30
מחיר: 39.90 שקל ל-10 גרם.

אקססוריז: מפיץ ריח – מפיץ ריח בבישום יוקרתי ימלא את הבית בניחוחות מופלאים של ספא מפנק במיוחד. מועשר בניחוחות של שיאה וקוקוי לשבועות של בישום. מחיר: 99.90 שקל. 120 מ"ל. נר אווירה – נר אווירה בבישום של שיאה וקוקוי ימלא כל חלל באווירת ספא יוקרתית. מחיר: 79.90 שקל.
את המארזים ניתן למצוא גם באתר האון ליין של הרשת, https://www.laline.co.il/ החל מ-49.90 שקל.

L'ORÉAL PARIS – סדרת טיפוח על טהרת מזון המלכות

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS מציע את סדרת AGE PERFECT  לשיקום והזנה אינטנסיבית לעור בוגר על טהרת מזון מלכות-1
מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS מציע את סדרת AGE PERFECT  לשיקום והזנה אינטנסיבית לעור בוגר על טהרת מזון מלכות. צילום: יח״צ

עור פנים זוהר ובריא גם בגיל 60
החל מגיל 60 רמת הלחות בעור והחומרים  החיוניים המזינים בגוף יורדים, בנוסף, ספיגת הסידן בגוף מועטת. עבור חלק מהנשים, תופעה זו עלולה להשפיע על עור הפנים, כתוצאה מכך, העור רגיש יותר לסימני גיל: הוא הופך רפוי יותר, יבש יותר וקמטים נוספים מופיעים. חוסר סידן בעור מחליש את צפיפות התאים, העור מאבד מאיכותו, מתייבש והופך שברירי.

פרו – קלציום- שחקן מרכזי בלכידות וחיזוק העור
הקלציום הוא מינרל המצוי בגוף האדם ומהווה בין 1.5% ל- 2% ממשקל הגוף, בעיקר בעצמות ובשיניים. הקלציום ידוע בשל תפקידו החיוני לצמיחה וחוזק רקמת העצם ואף מסייע לשרירים להעברת אותות עצביים. הקלציום חיוני לשלמות השכבה הקרנית של העור וללכידותה ובכך מסייע לתפקוד התקין של מחסום האפידרמיס על מנת להגביל את "בריחת" המים ואבדן הלחות  הקיימים בעור. מגיל 60+ רמת הקלציום בגוף יורדת משום שספיגתו הופכת לפחות יעילה.  סימנים של מחסור בקלציום נראים על עור: הוא הופך שברירי וחלש ומאבד מיכולתו לאגור מים ולחות. במקביל, הופך העור לפחות עמיד בפני מזיקים סביבתיים , עקב הפגיעה בתפקוד מחסום ההגנה של העור.

מזון מלכות- 10 רכיבים מזינים
רכיב מזון מלכות מוכר בקהילייה המדעית בשל יתרונותיו הבריאים ותכונותיו הנעלות. זהו רכיב 100% טבעי, עשיר בחומרים הנספגים ביולוגית ומהווים מקור פנומנאלי לרכיבים החיוניים לתפקוד הגוף כגון: גלוסידים, חלבונים, חומצות אמינו חיוניות, כמויות גדולות של ויטמינים, מלחים ומינרלים. מעבדות המחקר של לוריאל פריז פיתחו את סדרת אייג' פרפקט המכילה קומפלקס רכיבים עשיר ויוקרתי, המעניק הזנה אינטנסיבית ומסייע לשיקום העור, לתחושה נפלאה והגנה בכל שעות היום והלילה.

קרם פנים ליום-Age Perfect Renaissance day cream – קרם יום משקם
קרם היום המשקם עם מסנני קרינה UVA/ UVB ומקדם ההגנה SPF 15, נעים למגע, בעל מרקם קטיפתי ומלטף, מעניק טיפול משקם רב עוצמה ומסייע לתהליכי התחדשות התאים מדי יום. מחקרים שנערכו במשך יותר מ-20 שנה, גילו כי Natecium* , מרכיב שמוצה מן הטבע, מסייע בהגנה על תאי האם בכדי לסייע בהתחדשות אינטנסיבית של תאי העור.
קרם היום מסייע ליצירת תאים חדשים באפידרמיס, הודות לפורמולה העוצמתית המשלבת בין היתר גם: פרו קלציום, Vitalline-רכיב המגביר את התקשורת התאית וכן את התקשורת בין הדרמיס לאפידרמיס*.  ו-15SPF.
התוצאה: מדי יום, הקרם מסייע להתחדשות תאי העור, העור נראה משוקם, זוהר ומלא חיים. מדי יום העור נהנה מתחושה של רכות, גמישות ונינוחות.

קרם לילה – INTENSE NUTRITION NIGHT
פורמולה עשירה, המותאמת לפעילות מקסימאלית ואפקטיבית בשעות הלילה, בהן יכולת השיקום של העור מואצת וחדירת חומרי ההזנה יעילה יותר. הקרם מכיל רכיב שהינו פטנט ייחודי ה"פרו-קלציום", בריכוז אופטימאלי לחיזוק ושיקום האפידרמיס ושיקום ההגנה הטבעית של העור.
חדש בקרם הלילה: 10 שמנים יוקרתיים וייחודיים, 6 שמנים להזנה אינטנסיבית, לריכוך העור ולהענקת זוהר, ו- 4 שמנים להשראת שינה טובה ורגועה יותר ולעידוד התחדשות העור.
התוצאות מוכחות: מבדיקה שערכו מעבדות לוריאל פריז בקרב 90 נשים בגילאי 55 – 70 עולה : 96% ציינו שהעור מרגיש נוח יותר, 89% שהעור יותר רך, ו- 80% שהעור מעושר יותר בלחות.*
*בדיקת ערכה עצמית, לאחר מריחה יומית של הקרם לילה במהלך 4 שבועות.
תכולה: 50 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 110 שקל

קרם עיניים – INTENSE NUTRITION EYES
הפורמולה הייחודית של קרם העיניים מעניקה הזנה לעור הדק והעדין סביב העיניים, משקמת אותו, משיבה לו את גמישותו ומחליקה אותו. הקרם מכיל מזון מלכות שהינו תוצר טבעי ונדיר, בעל ריכוז גבוה ועוצמה של מרכיבי לחות והזנה, המסייע להתחדשות תאי העור, גמישות ומרקם העור.
פרו-קלציום רכיב פטנט ייחודי בריכוז אופטימאלי לחיזוק ושיקום האפידרמיס ושיקום ההגנה הטבעית של העור, ובנוסף, קפאין הממריץ את סירקולציית הדם הנימי באזור העיניים, המצמצם נפיחות ועיגולים כהים סביב העיניים.
התוצאות מוכחות-יום אחר יום, העור סביב העיניים נראה מטופח וחלק יותר*.
*נעשה מחקר להערכה עצמית בו השתתפו 48 נשים בנות גיל 45-65 עם עור יבש ובעלות קמטים באזור העיניים. הנשים השתמשו במוצר פעמים ביום למשך 4 שבועות.
מחיר מומלץ לצרכן: 120 שקל, תכולה: 15 מ"ל
ניתן להשיג את מוצרי הטיפוח  של לוריאל פריז ברשתות הפארם, ובפרפומריות ברחבי הארץ.

BREATHABLE – מותג הלקים ORLY משיק את הלק "הנושם"

תעשיית המניקור מבקשת ליישר קו עם המגמה הבריאה ובצעד חסר תקדים הכריזה יצרנית הלק האמריקאית ORLY, על השקת BREATHABLE – טכנולוגיה מהפכנית, "נושמת" ופורצת דרך בתחומה.

לק נושם של Orly. צילום: יח״צ
לק נושם של Orly. צילום: יח״צ

היתרון: לראשונה הרכב הלק מאפשר חדירות לחמצן ובכך ניתן לשמור על הידרציה שנועדה להבטיח ציפורניים חזקות, מטופחות וחיוניות לאורך זמן. חשיבות הלחות המאוזנת (הידרציה) תבטיח כי הציפורן לא תתייבש, תתפצל או תיסדק ובו בזמן תנפיק שכבת צבע בוהקת, אחידה ומטופחת שאינה אוטמת את הציפורן כמקובל בשימוש לקים קונבנציונאלים. הערך המוסף: עם מריחת הלק "הנושם" על הציפורניים מתרחשת גם פעולת הזנה עמוקה בשל נוכחותם של ויטמינים ,B5  C ושמן ארגן.
"בכדי לאפשר מעבר חמצן בין שכבת הפיגמנט (לק צבעוני) לבין השכבה הקרנית של הציפורן פותחה הטכנולוגיה הזאת. הפיגמנט המקובל והשכיח בתעשיית הלק מייצר כידוע שכבת צבע אטומה ובלתי חדירה ואילו בטכנולוגיה החדשה עבר הרכב הלק שינוי טכנולוגי שתכליתו לאפשר מעבר תנועתי של מולקולות חמצן בין שכבת הצבע הנמשחת על הציפורן לבין שטח הפנים של הציפורן", קובעת חני אטיאס – המדריכה הראשית במותג.

לק נושם של Orly. צילום: יח״צ
לק נושם של Orly. צילום: יח״צ

אילחמדולילק ("חמדולילה" – ביטוי של שביעות רצון, השבח לאל: אל־חמד+ לאללה) הלק "הנושם" של ORLY מספק מענה לסוגיית הלק ההלכתית של נשים מוסלמיות (וגם ליהודיות לפני המקווה). כידוע, מריחת לק יוצרת דילמה דתית- טכנית בפני נשים מוסלמיות מאמינות שלרוב נאלצות לוותר מראש על השימוש בלק. "הלק הנושם" (BREATHABLE) שזכה לכינוי "מניקור האסלאם" הינו פיתוח חדש של יצרנית הלק האמריקאית Orly המספק מענה יצירתי שמרגש את נשות המגזר המוסלמי. במשך שנים שנשים מוסלמיות מנועות בשל "בחארם" שבחלאל (הדין הדתי המוסלמי המבוסס על חוקי השריעה) מלהשתמש בלק לציפורניהן, שכן טקס הרחצה שקודם לתפילה דורש מגע של מים עם כל חלקי הגוף, ללא חוצצים, ועל כן נשים מוסלמיות מאמינות נדרשו עד כה להסיר את הלק מציפורניהן כדי לאפשר את הטקס לפני התפילה. ארגון הנשים המוסלמיות הקים קול צעקה, ובחברת ORLY נדרכו לפתח פתרון ייחודי. כידוע, הלקים הקונבנציונאלים אטומים למים, מה שמהווה בעבור הנשים המוסלמיות הדתיות בעיה. המוסלמיות נדרשות להתפלל חמש פעמים ביום ובהתאמה הן נאלצות להסיר את הלק לפני כל טקס, או במקרה השכיח יותר – לשמור את משיחת הציפורניים לאירועים מיוחדים ונדירים. בבסיס הפיתוח החדש של "הלק הנושם" שהציגה "אורלי" עמדה הדרישה להצליח ולפתח נוסחה מיוחדת שתאפשר למים לחדור את החומר של הלק – וכך פותחה פורמולה נטולת ריח המכילה פיגמנטים מינרלים וצבעניים טבעיים בלבד. הפיתוח משלב מינרל ייחודי "בנטונייט" שמו, המופק מכריית סלע העשיר במינרלים על בסיס הסודיום, כאשר המינרל בא במגע עם מים הוא הופך למעין ג`ל צמיגי שניתן למשוח אותו באופן נוח וקל על הציפורן והוא מאפשר כאמור מעבר של חמצן ולא אוטם את הציפורן באופן מוחלט. עתה, שהושגה הטכנולוגיה הייחודית נפתרה למעשה הבעיה ההלכתית המוסלמית. כן, מכיוון שהלק הנושם חדיר לאדי חמצן הוא מאפשר לרחיצה להגיע לאצבעות גם בלי שהאישה תדרש להסיר את הלק, וככזה "הלק הנושם" מספק חופש מלא לאישה המוסלמית לקשט את אצבעותיה בשלל הצבעים שהיא רוצה בלי למנוע ממנה את השלמת "ההיטהרות", שלפני התפילה. אחרי אישור של מוסדות הסמכות הדתית, הושקה קולקצייה רחבה בת 36 גוונים שמתהדרים, כמיטב המסורת של התחום, בשמות משעשעים כמו "#MuslimGirlFire" ו-"What the Fatima".
הקולקציה "הנושמת" כוללת 36 גוונים. מכיל: 18 מ"ל, מחיר: 45 שקל, במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.
https://www.halalpaint.com/

הלק האקולוגי

המענה האולטימטיבי לשוחרות הקוסמטיקה הטבעית ולצרכניות "ירוקות". לראשונה בישראל: מותג הלקים CHIC השיק סדרת לקים "ירוקה" על בסיס מים

בצילום: סדרת הלקים הירוקה של שיק על בסיס מים. צילום: אלון גנון
סדרת הלקים הירוקה של שיק על בסיס מים. צילום: אלון גנון

הכירו את הפיתוח האחרון של יצרנית הלקים לציפורניים שרוצה לשמור על הסביבה ולהיות ידידותית למשתמשת. Green CHiC, מבית חברת שיק תמרוקים הינו לק על בסיס מים, פרי פיתוחה הממושך החברה. הלק החדש נטול חומרים סינתטיים ומועשר בפיגמנטים טבעיים. 23 גוונים מרהיבים וססגוניים, מוצעים בסדרת הלקים "הירוקה" של המותג. הכימיקלים בתרחיף הלק הוחלפו במים ולכן הוא אידיאלי לשימוש בקרב שוחרות הקוסמטיקה הטבעית ולצרכניות שיש להן מודעות לנושא הקיימות מחד, ומאידך – חפצות לשמור על לוק אופנתי, נשי ומטופח אך נאלצו עד כה להימנע משימוש בלקים קונבנציונאליים. הפורמולה של "הלק הירוק" נטולת ריח ומכילה פיגמנטים מינרלים וצבעניים טבעיים בלבד. הפיתוח משלב מינרל ייחודי, "בנטונייט" שמו, המופק מכריית סלע העשיר במינרלים על בסיס סודיום. כאשר מינרל זה בא במגע עם מים הוא הופך למעין ג`ל צמיגי שניתן למשוח אותו באופן נוח וקל על הציפורן. בונוס נוסף לגרופיות האקולוגיה הוא העדר השימוש במסיר לק מבוסס אצטון, שכן את הלק האקולוגי האמור ניתן לקלף בנקל כעבור שעות ספורות מבלי לחשוף את הציפורן לכימיקלים המיותרים (עמיד על הציפורן לכ-6 שעות). היצרנית ממליצה למרוח Top & Base מאותה הסדרה לפני מריחת הלק כדי ליצור אחיזה טובה יותר של הלק על הציפורן, כמו גם לאחר מריחת הלק וייבושו, לשם קבלת מראה מבריק יותר.
מכיל: 17 מ"ל, מחיר: 15 שקל, להשיג: בסניפי רשת סופרפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ.

כולן חושבות ורוד

נשות תקשורת, פוליטיקה, חברה ותרבות נרתמו לקמפיין "חושבות ורוד" והצטלמו כשלראשן פאות ורודות לקראת חודש אוקטובר שבו מציין העולם את יום המודעות לגילוי מוקדם של מחלת סרטן השד.

בצילום: רוית אסף טל גלבוע אלי כהן וח''כ איילת נחמיאס ורבין. צילום: ניסים פרץ
רוית אסף, טל גלבוע, אלי כהן וח"כ איילת נחמיאס ורבין. צילום: ניסים פרץ

לקראת חודש המודעות לגילוי מוקדם של מחלת סרטן השד, קיבץ אלי כהן – מייסד המספרה האונקולוגית במרכז הרפואי איכילוב מיטב נשים ידועות, מוערכות ומעצימות בכדי שאלה תחבושנה פאה ורודה לראשן (צבע הסרט הרשמי של סרטן השד) ותצטלמנה לקמפיין "חושבות ורוד" – קמפיין מודעות שנועד להזכיר לנשים לשים את בריאותן בראש סדר העדיפויות ולהניע אותן ללכת להיבדק!
שלי גפני פתחה את יום הצילומים הצפוף כשמיד לאחריה הגיע נטלי אליעזרוב שחקנית סדרת הטלוויזיה "שנות ה-80", זו האחרונה גילתה בשיחה קצרה עם כהן כי משפחותיהם של השניים היו ממייסדי בנימינה, מקום מגוריו הנוכחי של כהן.
טל גלבוע, זוכת "האח הגדול" והלוחמת למען החיות הנציחה תמונה בפאה ורודה עם מלכת היופי רוית אסף, שנראתה כמו בובת ברבי הורסת. אלמה דישי התעקשה להצטלם עם "איש חשוב מאד" (של הסדרה בה היא משתתפת) רק שהפעם היא התכוונה לכהן ואילו הקומיקאית ליטל שוורץ שמרה על איפוק שאינו אופייני לסטנדפיסטים כי גילוי מוקדם מציל ממוות – וזה בהחלט לא נושא מצחיק. רות אסרסאי שניתן לראות אותה מככבת בימים אלה בעונה השנייה של "מטומטמת" הנציחה סלפי עם המלהקת אמירה בוזגלו שבחרה לעלות לשידור חי בתכנית הרדיו שלה 'באה בטוב' את הגברת הראשונה של התיאטרון – גילה אלמגור שסיפרה על חשיבות המיזם וקראה לנשים ללכת ולהיבדק.

בצילום: חלי ממן מאיה רוסו וגילה אלמגור. צילום: ניסים פרץ
חלי ממן, מאיה רוסו וגילה אלמגור. צילום: ניסים פרץ

אסנת פישמן שחקנית התיאטרון המוכשרת וגליה תורן חן מגישת התוכנית 'מילון היופי' צבעו את העדשה בורוד, בזמן כשהח"כ לשעבר, עו"ד פנינה תמנו גילתה לשמחתה הגדולה את נוכחותו של גורו המייקאפ בועז שטיין על הסט וזאת משום ששכחה את תיק האיפור שלה באותו הבוקר ממש באולפני רשת. ליהיא גרינר הגיעה כחצי גרינר במראה ספורטיבי במיוחד מייד לאחר אימון כושר ושלפה את שקית האגוזים לנשנוש קל ואילו דניאל גל השחקנית היפהפיה מסדרת הטלויזיה התאג"ד חבשה פאה ורודה והתרגשה כל כך לקחת חלק במיזם. מיקי קם פיזזה עם הפאה כיאה לשחקנית וותיקה וביקשה בשידור לייב מכל הנשים ללכת להיבדק. מאיה רוסו, התפנתה מעיסוקי הריאלטי של 'זוג מנצח VIP' והגיעה עם  חברתה הקרובה חלי ממן, האחראית להפחתת משקלם של רבים וטובים הודות לקבוצות התמיכה והדיאטה אותם היא מנהלת. אחרונה חביבה יש לומר, הגיעה כבוד ח"כ איילת נחמיאס ורבין נטולת כל פוזה, שחבשה כמו קודמותיה פאה ורודה על ראשה והודתה לגורו המייקאפ על דקות קטנות של איפור שהם ממש לא תוכננו בלוח הזמנים הצפוף שלה.

בצילום: גליה תורן-חן, אסנת פישמן ושלי גפני. צילום: ניסים פרץ
גליה תורן-חן, אסנת פישמן ושלי גפני. צילום: ניסים פרץ

"מטרת הקמפיין היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים", אומר אלי כהן, מייסד המספרה האונקולוגית באיכילוב. ולמה דווקא פאה ורודה? "אין ספק שאחת מתופעות הלוואי של הטיפול הכימותרפי במחלת הסרטן, היא נשירת השיער. נשים שחולות בסרטן מתמודדות מדי יום, לא רק עם המחלה עצמה, אלא גם עם ההשלכות הפסיכולוגיות והרגשיות של אובדן השיער וההתקרחות. המספרה הפועלת מתוך כתלי המחלקה האונקולוגית נועדה בראש ובראשונה לסייע לחולות. לפני כ-16 שנים כשהקמתי את המספרה עשיתי זאת בעקבות הטרגדיה האישית שלי, אובדן הוריי שחלו במחלת הסרטן. הבחירה במספרה ובפעילות וולנטרית הייתה ועודנה מתוך מקום תומך, דואג ומסייע למתמודדות ולנאבקות במחלה", עוד הוסיף כהן ואמר "כידוע, הקרחת "מסמנת" את החולות ומתייגת אותן כמעט באופן אוטומטי כ"חולות סרטן" ולכן החיבור לפאה – אותו פריט שעימו אני מקל על חולות המחלקה במראה החיצוני – הייתה מבחינתי מתבקשת. הטוויסט: פיאות בצבע הורוד – צבעו הרשמי של המאבק במחלת סרטן השד", מסכם כהן.
תודה לכל הנשים בורוד! ולכו להיבדק, גילוי מוקדם של סרטן שד יכול להציל חיים!

 

במקום לגרד: הסכנות הכרוכות בגירוד של העקיצה ופתרונות

רוב האנשים לא מודעים לכך שהיתושים מוצצים  את דמנו גם במהלך עונות הסתיו והחורף  וכל זאת תוך זמזום מעצבן ישר לתוך האוזן. יש מינים רבים של יתושות,  חלקן מוצאת מקום מסתור והולכת לישון עד האביב, ויש מינים, בעיקר כאלה שחיים בארצות חמות, כמו בישראל, שבהם הנקבות ממשיכות לעקוץ גם בסתיו ובחורף.

בצילום: במקום לגרד. באדיבות ד״ר להבית אקרמן ואסי גונסון. צילום יח״צ
במקום לגרד. באדיבות ד״ר להבית אקרמן ואסי גונסון. צילום יח״צ

לרגל חגי תישרי המביאים איתם טיולים בחיק הטבע, בילוי בים ובברכה, להלן טיפים ועצות מאת ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, מטעם המותג המוביל בעולם בהדברת יתושים – אוטן, אשר התגייסה למשימה, על מנת להפוך את החיים במהלך חודשי ספטמבר אוקטובר, לפחות אדמומיים ומגרדים.

בצילום: ד״ר להבית אקרמן. צילום: אסף לוי
ד״ר להבית אקרמן. צילום: אסף לוי

ד"ר להבית אקרמן: "כידוע, יש אנשים עם נטייה להיעקץ יותר מאחרים . כמן כן, לעיתים במקום העקיצה מתפתחת מעין תגובה אלרגית של העור- שבאה לידי ביטוי בגבשושית אדומה ונפוחה שלרוב מגרדת מאד. את העקיצות מומלץ לא לגרד מכמה סיבות: הגרד פוצע את העור ועלול לגרום לזיהום משני של העקיצה ע"י חיידק, גירוד של העקיצה יוביל לריפוי איטי יותר שלה, גרד ופציעה של העור יכולים להותיר צלקות בעור- ומהן לא ניתן לעיתים להיפטר, הגרד עצמו (על אף שנראה שמביא להקלה), בעצם מעורר הפרשת חומרים (ציטוקינים) שמעוררים עוד יותר את הגרד- כלומר מעין מעגל קסמים של גרד״.

בצילום: מוצרי אוטן. צילום: אפרת אשל
מוצרי אוטן. צילום: אפרת אשל

איך לטפל בעקיצות:
לנסות להימנע עד כמה שניתן מלהיעקץ (בגדים ארוכים, תכשירים דוחי יתושים ושלל טריקים והמצאות נגד היתושים), על ידי התאבזרות בתכשירים שונים: תכשירים למריחה על הגוף להרתעת מגוון רחב של זני יתושים כשאנו בבית או מחוץ לבית.
כדאי לדעת – האזורים בהם מגוון היתושים הוא הגדול ביותר הם לרוב אזורים  טרופיים ועשירים בלחות, לכן כדאי לחפש מוצרים המותאמים לאזורים אלו כגון אוטן טרופי.
במקום לגרד למרוח תכשיר שמרגיע את הגרד – תכשיר למריחה על העקיצה להקלה מיידית בגירוד ובאדמומיות כדוגמת אוטן אפטר בייט.
אנשים הנוטים להגיב לעקיצות בגבשושית ונפיחות מלווה בגרד- מומלץ למרוח תכשיר הניתן במרשם רופא (אשר מכיל לרוב סטרואיד חלש ולעיתים גם אנטיביוטיקה) ולמרוח על העקיצה – לפני שהיא מתפתחת למשהו גדול- מעין טיול מונע. תמיד קל יותר לטפל בבעיה לפני שהפכה לבעיה גדולה יותר.
לטפל בסימני העקיצות מהר- לפני שיהפכו לצלקות על העור.
4. צלקת של עקיצה – לא לחשוף לשמש – מאט את הריפוי ועלול להחמיר את הכתם שנוצר.
את מוצרי אוטן ניתן להשיג ברשתות המזון, הפארם ובחנויות הטיולים המתמחות.

*באדיבות: ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור מטעם המותג אוטן

 

Efifo – מגזין האופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine
קבוצת האופנה שלנו פתוחה לכולם: https://www.facebook.com/groups/efifo/

*יפה לך – מדור אינפורמטיבי על מוצרי שיער, איפור וטיפוח חדשים על המדף.

 

 

פורסם בקטגוריה מוצרי יופי
תגובות פייסבוק