מגזין אופנה: גל גדות. השם החם בעולם. איפה הכסף?

בצילום: גל גדות כוכבת ״וונדר וומן״, Wonder Woman, גל גדות, Gal Gadot. הצילום באדיבות: warnerbros
|

גל גדות, כוכבת ׳וונדר וומן״ סוחפת את העולם עם ביקורות מצויינות, הצלחה קופתית אדירה וקהל שממלא אולמות ברחבי העולם. הסרט הכניס לאולפני דיסני כחצי מיליארד דולר בזמן שיא של שבועיים בלבד. גל גדות, השם החם בעולם, נכון להיום, הרוויחה על תפקידה בשובר הקופות הגדול של הקיץ ׳Wonder Woman׳, 300 אלף דולר בלבד. אל תדאגו לה

 

בצילום: גל גדות כוכבת ״וונדר וומן״, Wonder Woman, גל גדות, Gal Gadot. הצילום באדיבות: warnerbros - 1
כוכבת על. גל גדות כ״וונדר וומן״. צילום באדיבות: warnerbros

 

מאת אפי אליסי

על פי אתר The Dailt Dot, גל גדות, הרוויחה 300 אלף דולר בלבד עבור התפקיד שהביא לה תהילה עולמית ב׳וונדר וומן׳. גל גדות שחתמה חוזה עם דיסני על שלושה סרטים: "באטמן נגד סופרמן", "וונדר וומן" ובקרוב "ליגת הצדק", אמורה לקבל על כל סרט אותו סכום מגוחך של 300 אלף דולר. בהוליווד המניות שלה נסקו, וגל גדות ככל הנראה תדע לדרוש סכומים אחרים לגמרי עבור תפקידיה העתידיים. כיאה לכוכבת על בינלאומית שהפכה את ״וונדר וומן״ בזמן קצר ביותר לשובר קופות עולמי שהכניס לאולפני דיסני כ-חצי מיליארד דולר.

 

בצילום: גל גדות כוכבת ״וונדר וומן״, Wonder Woman, גל גדות, Gal Gadot. הצילום באדיבות: warnerbros - 11
הכל עומד להשתנות. גל גדות כוכבת בינלאומית. השם שמשגע את העולם. צילום באדיבות: warnerbros

 

גל גדות, כך מעריכים הדיווחים בתקשורת הבינלאומית, לא תהסס לדרוש סכומים בדומה לכוכבות הוליוודיות מסוגה. כמה מרוויחות הכוכבות הגדולות והמרוויחות הגדולות של הוליווד? ג׳ניפר לורנס: 20 מיליון דולר (״הנוסעים״), סקרלט ג'והנסון: 17.5 מיליון דולר (״הרוח במעטפת״), מליסה מקארתי: 14 מיליון דולר (״מכסחות השדים״), שרליז ת׳רון: 10 מיליון דולר (״הצייד״).

 

בצילום: גל גדות במשקפי שמש של גוצ׳י. להשיג ב׳אירוקה׳. מחיר: 1699 שקל. צילום: דודי חסון
גל גדות במשקפי שמש של גוצ׳י. להשיג ב׳אירוקה׳. מחיר: 1699 שקל. צילום: דודי חסון


למערכת Efifo נמסר מפי גורמים בנעף הפרסום והאופנה בישראל כי ״וונדר וומן״ שינה את חוקי המשחק. התעריף של גל גדות לקמפיין פרסומי ולמותג אופנה כבר לא יהיה דומה לסכומים של בר רפאלי. גל גדות במקום אחר לגמרי. הערך המסחרי שלה בהתאם למעמדה החדש ככוכבת על בינלאומית.

 

בצילום: גל גדות במשקפי שמש של גוצ׳י. להשיג ב׳אירוקה׳. מחיר: 1699 שקל. צילום: דודי חסון - וונדר וומן, Wonder Woman, גל גדות, Gal Gadot
גל גדות במשקפי שמש של גוצ׳י. להשיג ב׳אירוקה׳. מחיר: 1699 שקל. צילום: דודי חסון

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק